|
|
MightyAce
|
|
|
Jammer. Eerste helft bleek een uitzondering. Veel extra vrije tijd rest van dit seizoen, niks meer om voor te spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Doet alles op één tempo en dat is een erg traag tempo... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis wel de lamme en de blinde inderdaad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha precies wat de vrouw tegen me zegt hier. Tijd voor de keuken want dit kunnen we niet meer aanzien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nico doet t wel lekker sinds ie in het veld staat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
MLS nog open tranfermarkt? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Het is een kansloos zooitje |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sjokt een beetje tussen de verdedigers in, zie het nu ook dat ie er in staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico inbrengen is gewoon een opgewarmd lijk op de middenstip leggen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 18:18 schreef tomson het volgende:[..] Haha precies wat de vrouw tegen me zegt hier. Tijd voor de keuken want dit kunnen we niet meer aanzien. Exact hier ook :)) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pratto en Bozenik bij grof vuil dan maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ik heb het niet snel, maar vind het wel mooi geweest voor dit seizoen. Elke keer mijn kinderen teleurstellen omdat papa Feyenoord wilt kijken om vervolgens ook nog eens een chagrijnige vader te hebben. Misschien dat we volgend seizoen weer kunnen genieten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra verdient dit zootje niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wie kunnen we ontslaan dadelijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je zag dit toch mijlen aankomen? De eerste helft was oom een bedroevend fouten festival aan twee kanten. Daarom leek t nog wat |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Laten we eerlijk zijn. Voetbal is geen kut meer aan joh. Geen publiek, geen sfeer, geen geld, elke week zelfde onkunde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stevie pakt ook nog wel wat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, zou ook wel een happie willen doen, maar vind het nog steeds een beetje neuzig voor de wedstrijd het toneel te verlaten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis ook weer kortsluiting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee dit is niet zo bijzonder |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 18:22 schreef R()b het volgende:Laten we eerlijk zijn. Voetbal is geen kut meer aan joh. Geen publiek, geen sfeer, geen geld, elke week zelfde onkunde. Het blijft je cluppie, maar snap het zeker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3e plaats is ook history. Met de complimenten aan Dick en Frank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Frank maakt de opstelling niet. Dick blijft volharden in domme keuzes i |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een afknapper toch weer dat je deze wedstrijd weer weggeeft en niet leert van de nederlaag in de Kuip. Wat een makkelijke goals geef je toch weer weg door geblunder in de defensie. Zo grijp je als Feyenoord overal weer naast en weer een verloren seizoen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens maar dit heeft gewoon geen zin zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, Frank heeft geweldige spelers binnen gehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee we zien ze nooit |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een linksback die rechtsbuiten loopt. Hoe verzin je het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is ook geen lichtpunt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schiet mij maar lek. Dick zal t wel weten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 18:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Je zag dit toch mijlen aankomen? De eerste helft was oom een bedroevend fouten festival aan twee kanten. Daarom leek t nog wat Jawel, maar de start was toch veelbelovend. Dat je het zo weggeeft is echt weer amateuristisch |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, benieuwd om te horen waar het nu weer aan lag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 18:30 schreef ar het volgende:[..] Jawel, maar de start was toch veelbelovend. Dat je het zo weggeeft is echt weer amateuristisch Veelbelovend. Ik zag t niet. Az liet t gewoon een beetje gaan. Die beginnen slap Wij ook en hebben gewoon met 4-2 nog geluk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gewoon wekelijkse bagger, zou het antwoord moeten zijn. |
|
|
|