|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hoezo dan? Heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zelf vond ik dat we na de doelpunt de wedstrijd meer deden controleren, zeker tot de 40e minuut.
Denkelijk dat we (nog) niet de maximale willen laten zien. Kan natuurlijk nog komen, want wij domineren de wedstrijd wel.
Ondanks dat Heerenveen soms over de middenlijn komt is dat (nog) niet angstig vind ik. Zolang we ons zelf blijven heeft Heerenveen na mijn mening weinig kans tegen ons.
Weer is het Klaasen die heel gevaarlijk was om de 0 - 2 binnen te tikken. Door de balverlies van Gravenberg werd Heerenveen toch wel even gevaarlijk in de 40e minuut. Jammer dat de 0 - 2 van Klaasen (alsnog) werd geannuleerd.
Maar het allerbelangrijkste is nu dat we de tweede helft moeten voortzetten om verder goed te blijven spelen en te controleren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax doet heel weinig om Haller in het spel te betrekken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad te weinig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tsja, herhaling van mijn eerdere post.
Heer en meester zonder heel goed te spelen en dat ligt voor 75% aan het veld. Toch de mogelijkheden gehad op meer. Maak me daar toch wel zorgen over, te vaak zet Ajax een overwicht weinig of niets op. Ook deze had al binnen moeten zijn in mijn ogen.
En wat ik al zei, ik maak me zorgen om Blind. Die gaan we eerdaags langer missen door een aaneenschakeling van kleine blessures waardoor het straks weer zo'n mysterieuze lange blessure wordt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was zondag al een vraagteken. Greep net ook weer naar de knie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maar wat een verschil met Heerenveen - Feijenoord laatst in de kwartfinale. Ajax domineert, Heerenveen komt niet aan aanvallen toe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Oké thanks. Misschien wisselen in de rust dan maar.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:Maar wat een verschil met Heerenveen - Feijenoord laatst in de kwartfinale. Ajax domineert, Heerenveen komt niet aan aanvallen toe Maar feyenoord heeft zelfs met 1-3 voor gestaan........ |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 21:47 schreef Loetje het volgende:Tsja, herhaling van mijn eerdere post. Heer en meester zonder heel goed te spelen en dat ligt voor 75% aan het veld. Toch de mogelijkheden gehad op meer. Maak me daar toch wel zorgen over, te vaak zet Ajax een overwicht weinig of niets op. Ook deze had al binnen moeten zijn in mijn ogen. En wat ik al zei, ik maak me zorgen om Blind. Die gaan we eerdaags langer missen door een aaneenschakeling van kleine blessures waardoor het straks weer zo'n mysterieuze lange blessure wordt. Daarom denk ik gewoon meer wissels er in gooien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:Maar wat een verschil met Heerenveen - Feijenoord laatst in de kwartfinale. Ajax domineert, Heerenveen komt niet aan aanvallen toe Heerenveen kwam daar ook heel veel delen niet aan voetballen toe. Eerste 20 minuten, erna tot de rode kaart ook niet meer.
Daarbij zet Feyenoord heel anders druk.
Het is nu voetbal tegen voetbal op het middenveld. Daar heeft Ajax gewoon meer kwaliteit in, alleen is het wederom weer eens niet in de tas.
Als ik Heerenveen was, ging ik na rust alles lang op Henk Veerman spelen en Sien de Jong voor de 2e bal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
kan Perez ook iets positiefs zeggen over Ajax....? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 21:52 schreef Loetje het volgende:[..] Heerenveen kwam daar ook heel veel delen niet aan voetballen toe. Eerste 20 minuten, erna tot de rode kaart ook niet meer. Daarbij zet Feyenoord heel anders druk. Het is nu voetbal tegen voetbal op het middenveld. Daar heeft Ajax gewoon meer kwaliteit in, alleen is het wederom weer eens niet in de tas. Als ik Heerenveen was, ging ik na rust alles lang op Henk Veerman spelen en Sien de Jong voor de 2e bal. Ik vermoed ook dat Heerenveen meer probeert aan te vallen in de 2e helft. Daardoor krijgt Ajax meer ruimte, en zullen ze ongetwijfeld uitlopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Even eerlijk, kan Perez überhaupt ooit genieten van voetbal?
Je zou zeggen dat een analist wel plezier beleefd aan voetbal, maar dat heb ik bij hem echt never nooit. En niet alleen naar Ajax toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vermoed ook dat Heerenveen meer probeert aan te vallen in de 2e helft. Daardoor krijgt Ajax meer ruimte, en zullen ze ongetwijfeld uitlopen. Probeerde ze voor rust ook, maar Ajax heeft echt geweldig druk gezet voor rust. Daar kwam Heerenveen ook gewoon niet onder uit.
Ik denk alleen dat ze na rust anders gaan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat dacht ik al. Nu hopen dat het uit voorzorg is, wat ik verwacht. Anders haal je hem meteen eruit. Hopelijk snel terug |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We zijn inmiddels toe aan Klaiber. Haha |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 21:58 schreef Loetje het volgende:[..] Even eerlijk, kan Perez überhaupt ooit genieten van voetbal? Je zou zeggen dat een analist wel plezier beleefd aan voetbal, maar dat heb ik bij hem echt never nooit. En niet alleen naar Ajax toe Perez geeft veel van geen positieve antwoorden / meningen. Zelf moet ik hem niet. Echt een storende factor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2021 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gelukkig is die aanname slecht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Anders was Schuurs er geweest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Schuurs over de grond is dit seizoen alles behalve een zekerheidje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anthony verdedigd constant goed mee. Aanvallend mag het echt wel beter maar die jongen verzaakt iig niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 22:10 schreef remco k het volgende:Anthony verdedigd constant goed mee. Aanvallend mag het echt wel beter maar die jongen verzaakt iig niet. Alleen na rust heeft die niet eens meer een 2e man in de 1 tegen 1, nu moet je hem echt gebruiken. Voor rust kwam er soms nog een 2e bij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 22:10 schreef remco k het volgende:Anthony verdedigd constant goed mee. Aanvallend mag het echt wel beter maar die jongen verzaakt iig niet. Het lijkt wel of hij aanvallend niet meer zo explosief is als in zijn eerste wedstrijden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen, neem dan de tijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het lijkt wel of hij aanvallend niet meer zo explosief is als in zijn eerste wedstrijden Mijn inziens niet veel veranderd.
Wat ik voor rust zei, het wordt voorspelbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doet Klaiber daar nou joh |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hier had Klaassen veel meer mee moeten doen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een gefrustreerde Sabastien Haller heb je helemaal niks aan zo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat wordt wissel nummer 2.
Kunnen hele vervelende zijn.
Ook hier te hopen dat het mee gaat vallen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste 10 minuten van de tweede helft vond ik dat we weer even pas op de plaats hielden, zonder verdere vordering dan ook naar 0 - 2 toe.
Overigens vind ik persoonlijk dat we maximaal op 80 procent van ons kunnen spelen, en niet op de volle 100 procent. Denkelijk dat ze dat zelf (nog) niet nodig vinden.
Is dat de reden dat Heerenveen hierdoor dan iets beter in de wedstrijd komt (of nog kan komen) ?
Ook vind ik persoonlijk dat Haller minder in de wedstrijd zit, en dat we daardoor niet vaak een tegenaanval af kunnen maken. Vreselijk dat Klaassen eruit is gegaan. Vond hem wel goed spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is zichzelf in slaap aan het sussen. Wordt nog link straks |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Da's makkelijk gegeven, wel terecht...? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komop Dusan.
Bekerfinale veiligstellen en hopelijk geen echte blessures met Blind en Klaassen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goed ingeschoten hoor van Tadic 0-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Makkelijk, maar er is contact. Je kan hem geven, VAR moet eraf blijven.
Wel frappant dat uitgerekend Nijhuis deze geeft |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, Tadic schiet die bal met veel vertrouwen binnen zeg. Prima actie van Kudus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jezus Alvarez. Geweldig gekeept van Stekelenburg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijke redding Stekelenburg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2021 - 22:22 schreef Loetje het volgende:[..] Makkelijk, maar er is contact. Je kan hem geven, VAR moet eraf blijven. Wel frappant dat uitgerekend Nijhuis deze geeft Dat kan je wel zeggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller speet echt een dramatische wedstrijd. |
|
|
|