|
|
Loetje
|
|
|
Voortaan gewoon iedereen zijn kop houden over wie leuk speelt, sindsdien doen ze alles fout ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic mag onderhand zijn kop een keer omhoog gaan doen. Gewoon een keer kijken waar iemand staat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die voorzetten van Tadic kots ik inmiddels helemaal uit. Schandalig slecht vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die voorzetten zijn een klinkklare schande, en daar is niets te zacht aan gezegd. Echt een grote schande |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, ga morgen maar 3.5 uur voorzetten trainen. Of ze komen niet van de grond af, of ze vliegen het stadion uit. Echt belachelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En als er iemand rijp is voor een wissel, is het Antony. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Anthony eigenlijk gewoon goed spelen. Hij is alleen ongelukkig in zijn laatste pass en het afwerken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2021 - 19:45 schreef remco k het volgende:Ik vind Anthony eigenlijk gewoon goed spelen. Hij is alleen ongelukkig in zijn laatste pass en het afwerken. Hij passeert eigenlijk zijn man niet. Heel veel terugleggen wat ie doet. Ik zeg niet dat hij slecht speelt, maar goed is ook weer overdreven in mijn ogen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vind eigenlijk dat ze allemaal goed spelen, ze zijn alleen ongelukkig in de afwerking. Welke ploeg creëert zo veel kansen ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2021 - 19:31 schreef Loetje het volgende:Voortaan gewoon iedereen zijn kop houden over wie leuk speelt, sindsdien doen ze alles fout ;-) En nu stop ik er mee hahaha.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Antoni drama had moeten scoren en moet is weer een keer proberen een man te passeren. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Maar wat een kut tegenstander |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er ontstaat veel te veel ruimte in ons middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt een belachelijke kaart. Hij speelt de bal zonder gestrekt been. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer een paar mogelijkheden in het begin |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat maakt hij hem goed af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Neres dat moet sneller. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Je had mogen schieten daar, Neres. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eindelijk. Is die verdiend of is die verdiend dan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu niet in hun mes lopen
Knap dat al die gemiste kansen niet in het koppie zijn gaan zitten tot op heden.
Hoewel ik er 100% van overtuigd ben dat hun kans nog komt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rensch kan geen 90 minuten. Dat is echt de enige reden en al eerder aangegeven dat Schuurs speelt nu. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sinds de wissels een stuk minder |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tagliafico is helemaal terug. Heerlijk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eindelijk tijd om te reageren, maar wat speelt Ajax een gedisciplineerde wedstrijd. Deze ploeg won twee maal van Bayern Leverkusen en worden door Ajax weggetikt als een ploegje uit het rechterrijtje van de Eredivisie. Het is dat het vizier niet op scherp staat want het had al 5-0 moeten staan.
Ajax speelt gewoon goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
86e minuut met 2-0 voor. Wat ga je indribbelen Schuurs joh. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bizar indd. Wedstrijden doodmaken.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kom op jongens, nog 3 minuten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het lijkt inmiddels op een trainingspotje. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over en klaar. Belachelijk goed gedaan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
3-0, prima overwinning en goed uitgangspunt voor de terugwedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jaaaaaa, krankzinnig knap. Helemaal na zoveel gemiste kansen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit heet een tegenstander afschminken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2021 - 20:39 schreef Eide het volgende:Eindelijk tijd om te reageren, maar wat speelt Ajax een gedisciplineerde wedstrijd. Deze ploeg won twee maal van Bayern Leverkusen en worden door Ajax weggetikt als een ploegje uit het rechterrijtje van de Eredivisie. Het is dat het vizier niet op scherp staat want het had al 5-0 moeten staan. Ajax speelt gewoon goed. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Steek hoeft niet te douchen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een wedstrijd van Ajax dit.
Zo verschrikkelijk geduldig en zo veel power en vechtlust in die ploeg. Wat een geduld.
En wat een uitslag. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoe hebben ze werkelijk geen enkele kans gehad.
En dat is dan de overduidelijke kampioen van Zwitserland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2021 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik roep nog niet te hard omdat Ajax toch altijd wel gaat voetballen en ruimte weggeeft en soms zelfs laconiek kan worden. Maar deze staat wel even.
En wat ik nog knapper vind, zo gedisciplineerd, tegenstander kapot gespeeld en eigenlijk niks weggegeven. Hebben hun überhaupt een schot op doel gehad? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hele knappe overwinning tegen een stugge tegenstander |
|
|
|