|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Beter een punt dan niks Dank weer aan N M dat we niet hebben verloren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 16:24 schreef VVout het volgende:[..] Als je me dit vanmorgen had gevraagd wel, maar je had het in de 1e niet moeten laten leggen. Eens. Anders had je hem op zeker gewonnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hij heeft ons gered vanmiddag |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Mooie wedstrijd en die drie op rij beviel me goed, blonken alle drie wel een keer uit. Mooi vooruit zicht, lijkt weer wat vertrouwen te komen in de ploeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Joh, we maakten geen reet meer klaar. Dan maar dat punt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dus tekenen voor plek 5 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ging voor tweede plaats, is nu mislukt. derde of zevende, maakt geen fuck uit, met die Conference League... pfff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft er geen moer mee te maken. Kamikaze spelen, 1 kansje in 2e helft, eerder kans op verlies dus. Ja, dan wil je gewoon 5e worden. En is het geloof weg. Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 16:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heeft er geen moer mee te maken. Kamikaze spelen, 1 kansje in 2e helft, eerder kans op verlies dus. Ja, dan wil je gewoon 5e worden. En is het geloof weg. Onbegrijpelijk. Met dit punt word je ook 5e. Dan maar meer risico.
0 of 1 punt niet interessant |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een punt meer dan ik verwachtte |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ging voor tweede plaats, is nu mislukt. derde of zevende, maakt geen fuck uit, met die Conference League... pfff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:10 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ging voor tweede plaats, is nu mislukt. derde of zevende, maakt geen fuck uit, met die Conference League... pfff 3e plek is EL als neuzen de beker winnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En wordt nog anders als de neuzen de ...........E leage winnen.tja moet ik nu lachen of huilen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Baldé zat op de bank. Toch bijzonder |
|
|
|