|
|
Onze Ajax
|
|
|
In een korte tijd even de tempo extra omhoog doen en meteen bereiken we hierdoor de 0 - 1. Schuurs vind ik niet fijn spelen, mag van mij gewisseld worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller trekt daar prima de rugdekking van de back weg. Daardoor komt Neres in de 1 tegen 1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Neres kruipt langzaam maar zeker naar zijn oude vorm. Steeds in beweging en scorend. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:13 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kunnen jij en ik niet bepalen. Ik was vroeger voor mijn werk veel van huis en ik miste na 2 of 3 weken ook mijn gezin, laat staan als het maanden is. Alvarez ging ook beter spelen na de hereniging met zijn gezin. Ik denk dat jij die invloed hopeloos onderschat. dus een bal niet kunnen aannemen, lomp bewegen, traag, draaicirkel van een vrachtwagen, verkeerd lopen, etc allemaal met dat temaken ? zelfs de minste "voetballer" alvarez vond ik beter in die aspecten toen de vrouw er nog niet was... en dat zeg ik niet snel haha
maar boeien ook kerel, het is 0-1 !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nog een kans gecreëerd door Haller. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:13 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kunnen jij en ik niet bepalen. Ik was vroeger voor mijn werk veel van huis en ik miste na 2 of 3 weken ook mijn gezin, laat staan als het maanden is. Alvarez ging ook beter spelen na de hereniging met zijn gezin. Ik denk dat jij die invloed hopeloos onderschat. Ik mis mijn dochters al als ik 4 avonddiensten heb en ze soms maar een kwartier per dag zie daardoor. Gelukkig hadden ze de laatste tijd veel thuis school. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat staat Schuurs ontstellend slecht te spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:16 schreef nummer10 het volgende:[..] dus een bal niet kunnen aannemen, lomp bewegen, traag, draaicirkel van een vrachtwagen, verkeerd lopen, etc allemaal met dat temaken ? zelfs de minste "voetballer" alvarez vond ik beter in die aspecten toen de vrouw er nog niet was... en dat zeg ik niet snel haha maar boeien ook kerel, het is 0-1 !! GAAP!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zekers Remco. Ook al is hij misschien niet besten doen, bijna bij elke goal is hij wel betrokken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: jij vind dat de missing link.. vind het verdedigend velemalen beter sinds martinez speelt.. en denk dat martinez dat nog beter kam uitvoeren.. maar goed dat is mijn mening |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat mij betreft in de zomer afscheid van nemen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik mis mijn dochters al als ik 4 avonddiensten heb en ze soms maar een kwartier per dag zie daardoor. Gelukkig hadden ze de laatste tijd veel thuis school. Ik ken het verschijnsel, gap. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: aawwww omdat ik het anders vind ? best sneu dan voor een forum |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:16 schreef nummer10 het volgende:[..] dus een bal niet kunnen aannemen, lomp bewegen, traag, draaicirkel van een vrachtwagen, verkeerd lopen, etc allemaal met dat temaken ? zelfs de minste "voetballer" alvarez vond ik beter in die aspecten toen de vrouw er nog niet was... en dat zeg ik niet snel haha maar boeien ook kerel, het is 0-1 !! Alle kritiek mag, maar jij bent geen Ajacied en je zult het nooit worden.
Vanaf dag 1 af aan hier heb jij stelselmatig je pispaaltjes van wie ieder detail benoemd moet worden. Over je favorietjes hoor je je nooit. En bewijzen ze het tegendeel, hou je je smoel dicht. Dan ben je gewoon een naar, heel naar mannetje.
Haller gewoon een cruciale rol bij de 0-1. Anders komt Neres niet in de 1 tegen 1. Maar die benoemde je niet he |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, omdat je echt continu slap lult. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:17 schreef nummer10 het volgende:[..] jij vind dat de missing link.. vind het verdedigend velemalen beter sinds martinez speelt.. en denk dat martinez dat nog beter kam uitvoeren.. maar goed dat is mijn mening Martinez kwam er pas later in dan Alvarez.
80% van de aanvallen van de tegenstander worden onderschept door Alvarez. Niet door de defensie. Daardoor zie je dat bijvoorbeeld een Gravenberch, die zo vaak te diep staat, nu gered wordt.
Maarja, Alvarez he. Een hatertje van onze nep Ajacied |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Kom op Ajax... Doordrukken nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat je pispaaltjes zoekt.
Dan heb je het DNA van een Calimero |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Zeg dat wel. Had al 0 - 3 kunnen en moeten staan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:17 schreef nummer10 het volgende:[..] jij vind dat de missing link.. vind het verdedigend velemalen beter sinds martinez speelt.. en denk dat martinez dat nog beter kam uitvoeren.. maar goed dat is mijn mening Alvarez is de perfecte stofzuiger. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:20 schreef Loetje het volgende:[..] Martinez kwam er pas later in dan Alvarez. 80% van de aanvallen van de tegenstander worden onderschept door Alvarez. Niet door de defensie. Daardoor zie je dat bijvoorbeeld een Gravenberch, die zo vaak te diep staat, nu gered wordt. Maarja, Alvarez he. Een hatertje van onze nep Ajacied zeg ik ergens dat hem niet ok vind dan ? en je bent dus een nep ajacied als je een andere voorkeur hebt dan jou ? damn dan houden we weinig ajacieden over in nederland man.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: meerdere pispaaltjes die niet volstaan, bijv schuurs ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:[..] zeg ik ergens dat hem niet ok vind dan ? en je bent dus een nep ajacied als je een andere voorkeur hebt dan jou ? damn dan houden we weinig ajacieden over in nederland man.. Je bent een vieze nep Ajacied ja, omdat je heel Ajax niet eens kent. Omdat je pispaaltjes kiest. Niks met een mening te maken. Je bent echt nog triester als 90% op Twitter |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:22 schreef Loetje het volgende:[..] Je bent een vieze nep Ajacied ja, omdat je heel Ajax niet eens kent. Omdat je pispaaltjes kiest. Niks met een mening te maken. Je bent echt nog triester als 90% op Twitter hahahahahahaha was ff vergeten joh dat alleen jij soms ajacieden mag afkraken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Yep, en daar benoemen we ook als die het goed gaat.
Niet voor niets riepen we massaal dat die een kans verdiende. Het oordeel kwam ook pas na 10 tot 12 potjes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarmee bevestig je, dat snap je toch? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
He gappies, ga ff lekker naar de wedstrijd kijken ipv lekker op elkaar te mopperen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: was hem nog aan het aanpassen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was het maar slap. Was er nog wat te lachen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker. Dit wordt weer zo'n 0-4 op halve kracht of zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jaaaa. En weer Haller ook belangrijk |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Mijn indruk is, dat de eerste helft te rustig verloopt en dat daarom de 0 - 2 stand te laag is. Had zeker meer in gezeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2021 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey. Was dat jou Haller die de voorassist gaf door die bal te onderscheppen.
Nee toch?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahahahahaha was ff vergeten joh dat alleen jij soms ajacieden mag afkraken... Wie kraak ik stelselmatig onterecht af? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schuurs nu eindelijk weer eens met een paar goede momenten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:24 schreef Ronald 1960 het volgende:He gappies, ga ff lekker naar de wedstrijd kijken ipv lekker op elkaar te mopperen Hey gast, ga niet de moraalridder uithangen en kijk even hoe die nepkneus week in, week uit het hele forum verkloot |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na rust Kudus en Idrissi maar eens minuten geval lijkt mij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:25 schreef remco k het volgende:Hey. Was dat jou Haller die de voorassist gaf door die bal te onderscheppen. Nee toch?? Schandalige rol van Haller daar.
Nu hoor je hem daar 2x niet over he |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:25 schreef remco k het volgende:Hey. Was dat jou Haller die de voorassist gaf door die bal te onderscheppen. Nee toch?? deed die prima indd.. mag ook gezegd worden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat kan geen kwaad met donderdag in het achterhoofd. Belangrijkst zijn de drie punten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey. Creëerde Alvarez daar nou een kans?
Hoe kan dat dan. Die kan helemaal niet voetballer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahahahahaha was ff vergeten joh dat alleen jij soms ajacieden mag afkraken... Soms?? Je kraakt voortdurend dezelfde speler af. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:26 schreef Loetje het volgende:[..] Hey gast, ga niet de moraalridder uithangen en kijk even hoe die nepkneus week in, week uit het hele forum verkloot niks moraalridder. gewoon geen aandacht aan geven, dan stopt het vanzelf |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2021 - 17:26 schreef Loetje het volgende:[..] Hey gast, ga niet de moraalridder uithangen en kijk even hoe die nepkneus week in, week uit het hele forum verkloot nepkneus nog wel... poehpoeh.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als Mous hem pakt, is het een penalty |
|
|
|