BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub alleen op de stoel

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 december 2007 - 16:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub alleen op de stoel

Het kon niet lang duren, in de Private Room gaat het inmiddels over de ontslagrondes. "Heb je een ontslagronde aangevraagd voor Huub?", vraagt Jaap aan Lieke. "Nee", antwoordt ze snel. "Top", roept Huub. "En jij voor Lieke?", vraagt Jaap vervolgens aan Huub. "Nee", is het antwoord. "En jij?", vraagt Lieke aan Jaap. "Nee...", klinkt het niet overtuigend. "Maar we hebben wel plannen", vult Huub aan. "Weet ik hoor", reageert Lieke enkel. Nou Huub, voorlopig zit jij dus alleen op de stoel!

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 december 2007 - 16:33   quote  deeplink  
Het zal mij benieuwen...

Ik denk dat het zal draaien rondom Jaap of hij toch niet tegen Huub zal stemmen. Maar dat kunnen we uiteraard al wel een beetje afleiden uit de volgorde waarin ze op de bank moeten gaan zitten.

Nadia moest niet voor niets op de derde plek zitten met de ontslagronde van Dennis!
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 21:21   quote  deeplink  
ja een beetje raar huub moet gewoon ontslagronde voor lieke gaan aanvragen,dat mens moet weg!
Boudje
 Boudje - donderdag 27 december 2007 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2007 - 21:21 schreef ilse het volgende:
ja een beetje raar huub moet gewoon ontslagronde voor lieke gaan aanvragen,dat mens moet weg!
Ja, erg vreemd dat hij dat nog niet gedaan heeft.
Waarschijnlijk een plannetje van achter ook al wil Huub weten of Lieke hem er echt uit zal stemmen.
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 21:36   quote  deeplink  
ik denk dat alles te maken heeft met de regie.
we zien het anders morgen wel,als er iemand uit moet moet het van achter het zou alleen dom zijn om huub te laten gaan wordt het saai van.
Boudje
 Boudje - donderdag 27 december 2007 - 21:43   quote  deeplink  
Mijn voorspelling, welke enigzines voorspelbaar is:

Lieke mag als 1-na-laatste haar stem geven en stemt Huub eruit, Jaap als laatste houdt Huub erin.

Als Lieke als laatste mag stemmen en Jaap eerder Huub er al uitstemt dan zou ik het HEEL ongeloofwaardig vinden als Lieke Huub erin houdt!
ilse
 ilse - donderdag 27 december 2007 - 21:56   quote  deeplink  
klopt zal ook niet gaan gebeuren zo,want dan weet heel nederland helemaal zeker dat het een echte soap is,en alles echt nep is...denken we nu al!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub alleen op de stoel

0.0051939