|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub alleen op de stoel
Het kon niet lang duren, in de Private Room gaat het inmiddels over de ontslagrondes. "Heb je een ontslagronde aangevraagd voor Huub?", vraagt Jaap aan Lieke. "Nee", antwoordt ze snel. "Top", roept Huub. "En jij voor Lieke?", vraagt Jaap vervolgens aan Huub. "Nee", is het antwoord. "En jij?", vraagt Lieke aan Jaap. "Nee...", klinkt het niet overtuigend. "Maar we hebben wel plannen", vult Huub aan. "Weet ik hoor", reageert Lieke enkel. Nou Huub, voorlopig zit jij dus alleen op de stoel!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het zal mij benieuwen...
Ik denk dat het zal draaien rondom Jaap of hij toch niet tegen Huub zal stemmen. Maar dat kunnen we uiteraard al wel een beetje afleiden uit de volgorde waarin ze op de bank moeten gaan zitten.
Nadia moest niet voor niets op de derde plek zitten met de ontslagronde van Dennis! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja een beetje raar huub moet gewoon ontslagronde voor lieke gaan aanvragen,dat mens moet weg! |
|
|
|
|
Boudje
|
|
|
quote: Ja, erg vreemd dat hij dat nog niet gedaan heeft. Waarschijnlijk een plannetje van achter ook al wil Huub weten of Lieke hem er echt uit zal stemmen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat alles te maken heeft met de regie. we zien het anders morgen wel,als er iemand uit moet moet het van achter het zou alleen dom zijn om huub te laten gaan wordt het saai van. |
|
|
|
|
Boudje
|
|
|
Mijn voorspelling, welke enigzines voorspelbaar is:
Lieke mag als 1-na-laatste haar stem geven en stemt Huub eruit, Jaap als laatste houdt Huub erin.
Als Lieke als laatste mag stemmen en Jaap eerder Huub er al uitstemt dan zou ik het HEEL ongeloofwaardig vinden als Lieke Huub erin houdt! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
klopt zal ook niet gaan gebeuren zo,want dan weet heel nederland helemaal zeker dat het een echte soap is,en alles echt nep is...denken we nu al! |
|
|
|