|
|
VVout
|
|
|
Datum & tijdstip: Zaterdag 20 maart 2021 - 20:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Kevin Blom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel ff opletten allemaal, zaterdag is het weer eens zo ver. Niet vergeten 5 schitterde doelpunten van Feyenoord te kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zou toch moeten niet, 3, 4-0 minimaal.... En als je hier in godsnaam Haps ook nog als linksbuiten inbrengt, dan pleur je maar lekker op helemaal! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 - 18:40 schreef Cruzcontrol het volgende:Zou toch moeten niet, 3, 4-0 minimaal.... En als je hier in godsnaam Haps ook nog als linksbuiten inbrengt, dan pleur je maar lekker op helemaal! FC Emmen is de laatste weken in vorm. Van de laatste vijf wedstrijden werd maar één keer niet verloren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker hoor zaterdag, zondag eens leuke dingen doen. |
|
|
|
|
TheDuke
|
|
|
Het zal wel weer tegen beter weten in zijn, maar ik reken toch op een reguliere 4-0 overwinning. Doe maar 4-1 trouwens, want een wedstrijd zonder ergernis is geen Feyenoord wedstrijd ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kapot maken met een grote uitslag! We need it!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lees nu pas dat 't vanavond is. Zo'n seizoen is het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had ik dus de vorige keer ook al dat ze zaterdag speelde. Ik dacht laat ik maar snel een topicje maken om de één an ander wakker te schudden ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
@DennisVanEersel Opstelling Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Teixeira; Berghuis, Linssen, Sinisterra #feyemm |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoooo....Ligt Fer uit de gratie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geblesseerd. Paar weken eruit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bij een voorsprong kan Bijlow ook mooi nog 10 a 15 minuten pakken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hioe Teixera het gaat doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Geen gemis. Doorselecteren! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha!! Jaaaaaaaaaaaa aaaaaa... Stevieeee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Botte. Kutbal gevolgd door Marsman met zijn standaard kut uittra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü lekker slapen bij t storen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nou die ben ik wel een beetje zat. Ik vind dat Haps best wel weer eens een kans verdient. Marsman vind ik een grap. Kan best eens een uitschieter hebben als vorige week. Altijd pieken en (enorme) dalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen we eens stoppen met spelers met van die hobbel balletjes aan te spelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twaalf minuten. Nog niks knaps gezien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: De aanname van de Leeuw. Die speelt tegen Feyenoord altijd goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü is echt zo hopeloos uit vorm |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kokcu, kokcu
Wanneer nu eens! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heeft onze spits al een bal gehad? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom geen schot van die Portugees ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is weer heerlijk herkenbaar allemaal. Zelfs tegen Emmen is het ploeteren. Alleen het straalpkacheltje in de dug out kan Dickies hart verwarmen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Kokcu en Teixeira zijn van hetzelfde laken een pak. Ze willen voetvallen als Xavi en Iniesta, maar missen daar echt alles voor. Ze zijn minder doelgericht dan de gemiddelde bankzitten en zo traag als dikke stront. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson