|
|
Onze Ajax
|
|
|
Echte vaart zit er bij ons nog niet in vind ik, de eerste 10 minuten. De motor gaat nu wel lopen denk ik, gezien deze 1 -0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mooi, zo te zien zonder energie en weer 1-0 voor.
Lekker man |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fout van verdediging die de bal in de voeten van Neres schiet, die hem meegeeft aan Tadic, die hem terug legt op Rensch die vervolgens binnen schiet! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:12 schreef Onze Ajax het volgende:Echte vaart zit er bij ons nog niet in vind ik, de eerste 10 minuten. De motor gaat nu wel lopen denk ik, gezien deze 1 -0 Ik vroeg verslag, geen antidepressiva medicatie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:13 schreef Ajax Warrior het volgende:Fout van verdediging die de bal in de voeten van Neres schiet, die hem meegeeft aan Tadic, die hem terug legt op Rensch die vervolgens binnen schiet! Thanks vriend. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Je vroeg niets. Ik gaf een mening. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Stekelenburg voorkomt met tussenkomst een zekere kans voor Den Haag op rand 16. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gast, ben blij voor je club in plaats van altijd dat negatieve kutcommentaar.
Die gasten spelen een verkort seizoen met minder winterstop en stelselmatig zonder rust iedere week 2/3 potjes.
Dan moet je gewoon trots zijn en moet het even geen kut meer uitmaken of we slecht moet 1-0 winnen of goed met 7-0.
Totaal onbelangrijk in deze fase |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey voetbalt hee makkelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:Stekelenburg voorkomt met tussenkomst een zekere kans voor Den Haag op rand 16. Dat uitkomen kon hij vroeger al he, tenminste dat maak ik eruit? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ongelooflijk zonde ook, echt waar.
Zeker als je Haller ziet spelen de laatste weken, weet die toch dat die een kans heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:17 schreef Loetje het volgende:[..] Ongelooflijk zonde ook, echt waar. Zeker als je Haller ziet spelen de laatste weken, weet die toch dat die een kans heeft. Gaat alleen maar om geld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo hey. Knappe goal hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oh, wat makkelijk gevoetbald. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Actie over aantal schijven, knap binnen gewerkt door Brobbey. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
2 - 0. Op naar de volgende. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Thanks gappies, prima te volgen zo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik deed een herhaling |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Doet ESPN ook, alleen dan minder ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jaa, maar die hebbe er voor geleerd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Neres slordig, maar zit wel lekker in de wedstrijd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, of op verkeerde momenten. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We pingelen teveel. Daardoor de balverlies. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk, wat mooi voor die jongen!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
3-0 Alvarez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
3-0, scrimmage voor de goal na een corner. Inzet va Klaassen wordt gekeerd maar Alavrez kan binnentikken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Yeaaaah woehhhh chickawaauwwaaa |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Even serieus. Dit is gewoon eigenlijk niet eens leuk om naar te kijken. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Had ook leuker en beter voetbal willen zien. Het is niet anders. We spelen misschien op 70 procent van ons kunnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik vind het wel leuk hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:35 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Had ook leuker en beter voetbal willen zien. Het is niet anders. We spelen misschien op 70 procent van ons kunnen. Ajax speelt gewoon heel goed man. Waar heb je het over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Neres heel wisselvallig. Bij de eerste twee goals betrokken en verder heel ongeïnspireerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:35 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Had ook leuker en beter voetbal willen zien. Het is niet anders. We spelen misschien op 70 procent van ons kunnen. Whahahahahahahahahahahahahaaaaa |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
4 - 0. Goed voor de doelsaldo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey echt goed vandaag. Zijn beste minuten tot nu toe. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Met de rust snel Idrissi en Kudus brengen lijkt mij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oelalalala
Nou, ik ben binnen 10 minuten thuis. Hopen dat Ajax er deze keer na rust ook nog 2 of 3 wil maken en het niet een 2e helft wordt waar er helemaal niks meer gebeurd, zoals vorige week en tegen Sparta |
|
|
|