|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lekker freewheelen voelt ook weleens fijn! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het verschil is wel heel groot. Als Ajax ook maar iets aanzet is het ook meteen raak. Ajax speelt misschien op 60% van het kunnen. ADO is misschien 3 keer over de middenlijn geweest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Juist Eide, jij riep dat ook tegen Young Boys en ja hoor! We wachten het af |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Misschien wissels in de rust. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Even hardop, Dick Lukkien stond met zijn Emmen zo ver onderaan, met zo weinig kwaliteit ook. Samen met RKC het lelijke eendje. RKC een eind op weg, bij Emmen geen paniek en trainers wegsturen en volgens mij staan ze nu uit me hoofd op doelsaldo boven ADO en dus van de laagste plaats af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:47 schreef Eide het volgende:[..] Het verschil is wel heel groot. Als Ajax ook maar iets aanzet is het ook meteen raak. Ajax speelt misschien op 60% van het kunnen. ADO is misschien 3 keer over de middenlijn geweest. Toch lekker zo'n seizoen! Heerlijk man! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:53 schreef Loetje het volgende:Even hardop, Dick Lukkien stond met zijn Emmen zo ver onderaan, met zo weinig kwaliteit ook. Samen met RKC het lelijke eendje. RKC een eind op weg, bij Emmen geen paniek en trainers wegsturen en volgens mij staan ze nu uit me hoofd op doelsaldo boven ADO en dus van de laagste plaats af klopt helemaal |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Tadic gewisseld. ook met Idrissie kunnen we de doelpunten opschroeven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:53 schreef Loetje het volgende:Even hardop, Dick Lukkien stond met zijn Emmen zo ver onderaan, met zo weinig kwaliteit ook. Samen met RKC het lelijke eendje. RKC een eind op weg, bij Emmen geen paniek en trainers wegsturen en volgens mij staan ze nu uit me hoofd op doelsaldo boven ADO en dus van de laagste plaats af RKC was natuurlijk niet het lelijke eendje. Dat was vorig seizoen juist een ploeg die vaak prima speelde maar zichzelf maar niet beloonde.
Maar je hebt gelijk hoor. Beleid en rust binnen een club is enorm veel waard. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zoals verwacht, de 5 - 0. Lekker opschroeven de doelpunten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
5-0, voorzet Neres, kopbal Klaassen. De wordt een hele hoge score als Ajax blijft doorzetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik kan het inmiddels zien gelukkig.
Wel 3 kutwissels, maar wel begrijpelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Deze wissels doen de ploeg zelden goed.
Had liever Kudus |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die zal nog wel komen. Ajax heeft nog 1 wisselmoment. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
het tempo is er na de 5-0 wel uitgegaan. Beetje wandelvoetbal op deze manier. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zijn denkelijk niet voor niets 2e keus, denk ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beetje jammer nu ik kan kijken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Idrissi mist wel overzicht he. Beetje ieder voor zich nu
Maar joh, 5-0 gewoon weer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Idrissi kan mij nog niet bekoren..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax ondertussen in een 2-5-3 formatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Vind de motivatie beetje minder. Had allang 6 - 0 moeten staan. Is een trainingspartijtje zo, in een leeg stadion. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alles door het midden nu, moeten het breder houden in de 16 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Druk zetten blijft prima, alleen die invallers voorin vind ik krankzinnig slecht invallen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Traore valt onstellend zwak in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet alleen Traore
Vind Schuurs als enige prima invallen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ik vind hem wel goed spelen. Heeft al ca. 4 hele goede acties gehad in de aanval. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Idrissi zo mogelijk nog slechter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja lekker makkelijk. Daar komt de bal nooit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wedstrijd is doodgewisseld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt 2x, en dat deed die een keer goed. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De scherpte is nu veel minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind voor mij met ruime afstand de beste man op het veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Prima toch. Energie sparen. Is nog zat nodig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vooral omdat, Schuurs uitgezonderd, geen enkele wissel goed speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan nog, niet iedere keer dezelfde troep brengen die je zoveel minder maken.
Waarom 3 wissels 5 minuten na rust, sorry maar dat slaat echt nergens op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En waarom Brobbey eruit? Die speelt al nooit. Traore speelt toch niet meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Labyad moet einde van het jaar lekker opflikkeren uit Amsterdam. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ga er eerlijk in zijn, ik ben helemaal klaar met die kut Marokkanen in ons elftal.
Echt, helemaal klaar mee. Koppies omlaag, zelfzuchtig en een doorn in het oog
En voor iedereen weer komt, kut matrokanen in ons elftal, niet in zijn algemeenheid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer zelf, totaal kansloze gasten. Ajax onwaardig, zelfs bij 5-0 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jammer dat de 2e helft zo is doodgebloed. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was een doodbloeiende 2e helft. Had echt veel meer in kunnen zitten. Blijft nu slechts een trainingspartijtje.
Vond Blind en Tagliafico de twee beste aan onze kant. En Stekelenburg lekker rustig avondje in zijn doel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer een hele 2e helft zwalken. Totaal niet nodig ook. Lees hier dat Ajax voor rust wandelend naar 4-0 gaat, dan kan het na rust ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima uitslag, voor de zoveelste keer een schandalige 2e helft, mogelijk gemaakt door Ten Hag met idiote wissels, 3x 5 minuten na rust... En een leger zelfzuchtige Marokkanen die niet overspelen en alleen maar die rotkoppen omlaag zetten.
Verder meer dan blij hoor, maar dat gedrag steeds na rust stoort me enorm |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede eerste helft, matige tweede helft. Drie eenvoudige punten en nu 11 punten voorsprong op AZ en PSV en 14 verliespunten minder. AZ en PSV kunnen nog 21 punten halen om maximaal op 76 punten te komen. Ajax nu op 66 punten dus nog 10 puntjes halen en het kampioenschap is binnen, want niemand maakt het doelsaldo nog goed. |
|
|
|