|
|
Loetje
|
|
|
Hoe zien jullie het aflopen?
Ik vrees het ergste nu, Ajax moet het gaan voelen onderhand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat leek ook ook. Ziet er niet best uit bij Alvarez |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Zou je wel denken. Overigens vind ik dat we ook na de rust niet goed spelen. Slordigheid ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:24 schreef Loetje het volgende:Hoe zien jullie het aflopen? Ik vrees het ergste nu, Ajax moet het gaan voelen onderhand Vanaf donderdag al geen vertrouwen erin.
Ajax doet het eigenlijk zelfs beter dan ik had verwacht. Ze spelen namelijk echt prima. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:24 schreef Loetje het volgende:Hoe zien jullie het aflopen? Ik vrees het ergste nu, Ajax moet het gaan voelen onderhand Ik ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Vanaf donderdag al geen vertrouwen erin. Ajax doet het eigenlijk zelfs beter dan ik had verwacht. Ze spelen namelijk echt prima. Vind ik ook.
Maar vrees het ergste. Ook omdat we net als tegen Roma ook wel slordig zijn, maar toch weer zeeën aan kansen missen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:24 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Zou je wel denken. Overigens vind ik dat we ook na de rust niet goed spelen. Slordigheid ? Gaat fout in de eerste en 2e fase nu. Voor rust ging het daar minder fout |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is Tadic niet rijp voor een wissel? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ten Hag, grijp verdomme in en laat Antony een keer staan. Ondanks die deze fase wat minder speelt. Toon eens ballen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Antony...
Maar alles, alles gaat recht op de keeper he |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schuurs deed in Rome weinig fout, dus duimen maar. Vertragend is die wel trouwens |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Waarom staan haller en tadic er nog in ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar leg mij nou eens uit, waarom zie ik Gravenberch zo vaak vervallen in oude partijen, dat eindeloos lopen met de bal |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:31 schreef Loetje het volgende:Schuurs deed in Rome weinig fout, dus duimen maar. Vertragend is die wel trouwens Toch had ik ook Brobbey willen zien spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat Ten Hag ze amper durft te wisselen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller doet daar echt weer alles fout.
Waarom ga je al bijna op de doellijn staan naast de goal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:33 schreef Loetje het volgende:Maar leg mij nou eens uit, waarom zie ik Gravenberch zo vaak vervallen in oude partijen, dat eindeloos lopen met de bal Sollicitatie als postbode mocht het echte talent er toch niet uitkomen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eerder omdat ze beide uit het niets een goal of assist kunnen maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo lust ik er nog 10. Een van die 2, Haller dus moet eruit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit is echt zo'n wedstrijd die in de laatste minuut verloren wordt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Tadic je aanvoerder kan ik opzich begrijpen ook al verdient die het wel.. maar met haller op zijn doelpuntjes na speel je gewoon met 10 man de rest van de potten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het wordt minder en minder. Vitesse krijgt zo ook een grote kans en dat is 2-1. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Haller werd vast gvehouden, maar geen vrije trap....? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wanneer weet ik niet, maar ook Vitesse krijgt de kans nog.
Ajax mist er gewoon weer 7 vandaag.
Ik vind dat schandalig, maar dan ook echt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is verdedigen met vast-paks zie ik. Haller had zo ongeveer een rugzak om daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo dom van Nico daar. Ajax leidt veel en veel te veel balverlies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut Tadic...
Ten Hag grijpt godverdomme weer niet in, daar ben ik wel zo finaal klaar mee. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch loopt weer te veel.
Jongens, jongens toch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het valt me toch al lang op, waarom Ten Hag Brobbey niet vaak de laatste 25 minuten laat spelen. Had toch voor meer aanvallendere wedstrijden gezorgd, lijkt mij. Ook in Rome.
Maar Ten Hag blijft steeds weer in de basis op zijn oude recept spelen. Iets wat (bijna altijd) niet in het voordeel is.
Zou hij (indien mogelijk in de verlenging) spelen ? En op conditioneel gebied zijn wij de betere, iets waar we veel meer gebruik van moeten maken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic raakt geen pepernoot vanmiddag, tjonge jonge |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom gaat Antony daar nou liggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ekkelenkamp?? Nee joh, geef die beker meteen aan Vitesse |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Terecht rood.
Komt van de grensrechter dit, denk ik. Kuipers wilde geel geven. Klasse Sander van Roekel! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:43 schreef Loetje het volgende:Terecht rood. Komt van de grensrechter dit, denk ik. Kuipers wilde geel geven. Klasse Sander van Roekel! Yep duimpje naar de grens zag ik.. goed gefloten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch zie je dit soort acties normaal met geel bestraft worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verdomme Antony eraf...
Maar anders ook gewoon he, was verreweg onze beste aanvaller vandaag.
En dan Ekkelenkamp...
Wat faalt Erik ten Hag hier |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:44 schreef Loetje het volgende:Verdomme Antony eraf... Maar anders ook gewoon he, was verreweg onze beste aanvaller vandaag. En dan Ekkelenkamp... Wat faalt Erik ten Hag hier Kudus zit toch ook gewoon op de bank of ben ik gek en heb ik wat gemist.. (ok gek ben ik wel) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind het volledig terecht.
En ja, dat zeg ik. Waar 0 intentie is om te bal te spelen, is voor mij altijd rood. Ook als het raakmoment licht is.
Voetbal moet je belonen, alles daarbuiten uitbannen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax in het verleden vaak niet goed tegen tien man |
|
|