|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het wordt toch verlengen. Intensie om nu nog te scoren hebben we niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We gaan verlengen.... daarna kunnen Brobbey en Kudus alsnog gebracht worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:45 schreef Loetje het volgende:[..] Vind het volledig terecht. En ja, dat zeg ik. Waar 0 intentie is om te bal te spelen, is voor mij altijd rood. Ook als het raakmoment licht is. Voetbal moet je belonen, alles daarbuiten uitbannen Ik ben het met je eens hoor. Maar dit zie je eigenlijk zeden met rood bestraft worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, rood was zeker terecht. Nu de goal maken aub. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind vitesse ondanks zo veel langere rust ook wel vermoeid ogen.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering traag joh, Neres heeft 7 balcontacten nodig om een bal onder de voet te krijgen...
Juist nu moet je het breed houden |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:46 schreef Ronald 1960 het volgende:We gaan verlengen.... daarna kunnen Brobbey en Kudus alsnog gebracht worden... Die hebben we echt hard nodig om toe te kunnen slaan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:46 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het met je eens hoor. Maar dit zie je eigenlijk zeden met rood bestraft worden. Mag toch ook hopen dat dit naar rood was gepromoveerd door de VAR. Geen bal in de buurt en bewust op de knie. Dat hoort bij elke scheidsrechter rood te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Pfffff wat komen we hier goed weg zeg.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En toch Haller, superrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoezo?
Vitesse heeft 2 kansen gehad in de eerste 30 minuten.
Ajax 9...
Hoezo komen wij goed weg? Spoel je muil man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Maar nog snap ik de wissels niet.. ekkelenkamp... en haller laten lopen.. maar goed, winst is winst ! Gefeliciteerd heren |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GGGGGGOOOOOAAAAAAALLLLLLL!!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Fijn dat de verlenging niet noodzakelijk is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:49 schreef Loetje het volgende:[..] Hoezo? Vitesse heeft 2 kansen gehad in de eerste 30 minuten. Ajax 9... Hoezo komen wij goed weg? Spoel je muil man Nahja goed weg is slecht verwoord.. maar wat een kut pot |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Groot, sterk, kopsterk. Hoe slecht hij ook speelt, hij kan altijd een goal of assist produceren. Tadic heeft dat ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:Maar nog snap ik de wissels niet.. ekkelenkamp... en haller laten lopen.. maar goed, winst is winst ! Gefeliciteerd heren En beiden betrokken bij de goal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Achteraf een gouden wissel want ik had m'n bedenkingen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Serieus gast ? Noem je dit nu oprecht een assist van haller ? Hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch nog een overtreding maken daar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schuurs won een kopduel. Bel de krant! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja hij kopt de bal bewust naar Neres. Dat is dan een assist. En ekkelenkamp die gaat dat duel ook gewoon goed in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Deze valt binnen van Bazoer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax 2.5 dag na het debacle in Rome 9 kansen krijgen.
Vitesse 10 dagen rust en vallen stuk voor stuk om.
Nee, dit is alleen maar knap |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die mag er nooit rechtstreeks ingaan natuurlijk van die afstand |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:50 schreef Eide het volgende:[..] Groot, sterk, kopsterk. Hoe slecht hij ook speelt, hij kan altijd een goal of assist produceren. Tadic heeft dat ook. Groot,sterk, kopsterk.. gast verliest bijna al zijn kopduels en normale duels.. maar goed, we blijven vertrouwen houden dat het nog gaat kunnen voetballen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Misschien waren wij dan wel de betere, maar een goede wedstrijd vond ik het (zeker) niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hopppppppaaaaaaaa. Yessss. Yessss. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Och man. Totaal geen vertrouwen vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Yeelllleeeeeleeeeeeee, prijs nummer 1!
Feesten, donderdag winnen en dan komende zondag of die erna kampioen worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Brazilianen vandaag heel extreem belangrijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2021 - 19:52 schreef remco k het volgende:[..] Ja hij kopt de bal bewust naar Neres. Dat is dan een assist. En ekkelenkamp die gaat dat duel ook gewoon goed in. Ok nou jij vind het een assist.. prima |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
DE Steek pakt 'm en wij de beker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2021 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Yep.. eindelijk weer de oude Anthony ook gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahahah.
Iedereen bij Vitesse sprak over de vermoeidheid bij Ajax. En vervolgens ben je zelf gewoon kapot en op en moet er zelfs gewisseld worden ivm kramp. Hahahahaha. Heerlijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gefeliciteerd mannen.. wel knap na de el pot ! Mag ook gezegd worden |
|
|
|