|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk dat ie hier geen kaart trekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2021 - 18:34 schreef R()b het volgende:[..] Zeker zo te horen ligt dat allemaal aan Berhuis, hou toch op man onzin praat, en domme oneliners. Nee ik zeg alleen dat t met hem ook nu niets is. Zonder m wordt t misschien wat |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Diemers is ook kut, maar daarom hoeft hij van mij geen rood te krijgen, of poot te breken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee joh, verkeerde shirtje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die heb ik onder toets -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schandalig slecht elftal. Nauwelijks voldoende. Aanvoerder de band niet waard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Senesi en Bijlow voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N gebruikelijk potje thats all Op naar volgend seizoen .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schrale lippen, helemaal niets. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misselijkmakende wedstrijd. Blij als het allemaal klaar is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bagger slecht elftal. 4e plek is een wonder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op naar volgend seizoen met Slot. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow, Senesi, dat was t wel zo'n beetje.
Zo'n armoedig middenveld, daar kun je ook gewoon niks mee opbouwen.
Vijfde plaats is daarom ook uiteindelijk een terechte plaats. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep. Met een zak geld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En t beste zonder Europa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is misschien voor ons minder leuk. Maar dat is wel een feit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben blij dat Berghuis die Witek de wedstrijd heeft uitgeschopt ,Higler had die Witek al 2 x van het veld kunnen sturen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Samenvatting Kut scheids ! Kut wedstrijd ! kut Berghuis ! Kut Diemers ! Kut Kökcü ! kut Linssen ! Kut scheids ! Kut Malacia ! kut Seizoen ! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2021 - 18:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ben blij dat Berghuis die Witek de wedstrijd heeft uitgeschopt ,Higler had die Witek al 2 x van het veld kunnen sturen. Inderdaad! Die had er al lang niet meer op moeten staan! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2021 - 18:48 schreef Cruzcontrol het volgende:Bijlow, Senesi, dat was t wel zo'n beetje. Zo'n armoedig middenveld, daar kun je ook gewoon niks mee opbouwen. Vijfde plaats is daarom ook uiteindelijk een terechte plaats. eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2021 - 18:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ben blij dat Berghuis die Witek de wedstrijd heeft uitgeschopt ,Higler had die Witek al 2 x van het veld kunnen sturen. Echt wel, Higler floot net zo bezopen als de wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2021 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:Samenvatting Kut scheids ! Kut wedstrijd ! kut Berghuis ! Kut Diemers ! Kut Kökcü ! kut Linssen ! Kut scheids ! Kut Malacia ! kut Seizoen ! Eens! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deceptie is het woord. Zit totaal geen idee wat ze aan het doen zijn, enige die een voldoende hebben zijn Bijlow en Senesi die laatste liet nu zien waarom hij gewild is bij buitenlandse clubs. Voor de rest treurig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dick, stop ermee. Levenloos voetbal is passé. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk dat het zondag tegen ADO zelfs nog lastig word zonder je enige creatieve man. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dickie is goed om zijn spelers af te branden en te roepen in de media dat ze niet goed genoeg zijn , het maskeert zijn eigen onkunde om een elftal op te bouwen er een speelsysteem in te slijpen en spelers te ontwikkelen enof in goede vorm te laten raken hij roept liever dat ze niet goed genoeg zijn en dat er spelers bij moeten dat deed hij bij sparta en utrecht ook zonder enig succes ,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat hij Diemers en Linssen nooit durft te bekritiseren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eens , en dat hij ze maar blijft opstellen terwijl iedereen ziet dat ze niet voldoen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk nu ( wat ik al vaker memoreer) de laatset wedstrijden spelers een kans geven. Het oogt nieit fris. Ik zou niet weten wie waar, maar in ieder geval een centrum spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook. Maar heb je Kokcu al eens beoordeeld? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook onvoldoende. Maar die gaat nog wel geld opleveren.
Deze 2 kosten ons geld. |
|
|
|