|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Botte laten opbouwen. Dan ben je af |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgende week word hilarisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het lijkt onderhand op muiterij van de spelers , hoe toornstra zijn tweede geel pakt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zo te zien mag Dick het lekker uitzoeken. Dacht Toornstra ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jens is ook al een paar weken klaar. Die was lang nog een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra heeft geen zin in Ajax |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die wedstrijd had hij al gemist, na zijn eerste gele kaart. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: En helemaal terecht, dit moet wel een signaal zijn dat ze echt helemaal klaar zijn met advocaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 14:11 schreef DMD het volgende:[..] En helemaal terecht, dit moet wel een signaal zijn dat ze echt helemaal klaar zijn met advocaat. Zo ziet het er inderdaad wel uit |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 14:11 schreef DMD het volgende:[..] En helemaal terecht, dit moet wel een signaal zijn dat ze echt helemaal klaar zijn met advocaat. lijkt mij ook , hoelang moeten we nog door met deze martelgang met advocaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bus parkeren, en proberen voor de play offs er te staan. Voor mij zou het echt bouwen zoner conf l mogen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier blijf je voor thuis . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zie advocaat dit niet meer keren , met de play offs voor de deur gaat dit niet goed komen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dick gaat zijn spelers laten beslissen over aanblijven. Wordt spannend, en ja wat komt daar uit |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 14:42 schreef piet de paler het volgende:Dick gaat zijn spelers laten beslissen over aanblijven. Wordt spannend, en ja wat komt daar uit ben bang van niks , de meesten zijn slapzakken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als je je lot al af gaat laten hangen van wat de spelers vinden hang je je eigen al in een strop , vroeg of laat hang je dan feyenoord moet ingrijpen , play offs staan voor de deur , europees brengt geld in het laadje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Europees brengt geld in het laatje.....je wilde toch opbouwen? En het geld van de Conf L is niet veel, en dan in je opbouw er uit in eerste ronde? Laten we nu de tijd nemen dat was het merendeel toch eens om Arne de tijd te geven ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 15:05 schreef piet de paler het volgende:Europees brengt geld in het laatje.....je wilde toch opbouwen? En het geld van de Conf L is niet veel, en dan in je opbouw er uit in eerste ronde? Laten we nu de tijd nemen dat was het merendeel toch eens om Arne de tijd te geven ? als ik jou zo lees , kunnen we dan niet beter in de KKD beginnen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is dit nu voor antwoord, bekijk de commentaren op ons forum, iedreen wil opbouwen, en nog eens opbouwen. Arne Slot de vrijheid geven, maar wat schieten we er mee op als we volgens mij begin augustus er al moeten staan. Nou wat denk je ga je dat redden? Als je echt gaat renoveren ......en zie niet alles als een aanval we willen alletwee hetzelfde. Maar dezelfde tegenstellingen die je bij de ckub zie, bemerk je ook op het forum |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er valt helemaal niets te bouwen Bouwen doe je tegenwoordig in de jeugd en met n team in de KKD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb ik iets gemist Volgens mij heb je heel veel -21 spelers nu rondlopen in de kk divisie, En ik denk dat AZ na verkoop van hun zgn toppers ook niet veel overhoud, en er loopt niet veel heel goede spelers rond in hun kk divisie ploeg Het wordt heel interesant volgend seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd maar onze topic opmerkingen ook, alsmede het gelul over het stadion, Berghuis ja of nee topper, er komen geldschieters, Ikke weet het beter, beledigingen over en weer als je geen gelijk kunt krijgen.Diemers is een lul, Advocaat topper, Advocaat lul. Hij moet blijen nee hij moet weg, jorgensen een lul , opbouwen afbreken.
Zo dit was een samenvatting en ondanks alles blijft het mijn ploeg, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit team vraagt om Foppe . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wedstrijd niet gezien. Komende weken ook geen zin in. Advocaat: 1 seizoen boeiend. niet langer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga nog ff terug, uitslag moet ff verwerkt worden ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je hebt ook gezien wie de dwarsliggers zijn Koczu, Sinistera en Fer dat maak ik uit op uit de wissels |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een yogales dan maar, niet omdat t moet, maar omdat het nodig is.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah joh hé Geer, t's dat ze kleren aan heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetbal International Bijlow 5; Geertruida 6, Botteghin 6, Senesi 4, Malacia 5,5 (46. Haps 6,5); Toornstra 5, Fer 5,5 (81. Pratto -), Kökcü 6 (46. Diemers 6); Linssen - (29. Teixeira 6), Bozeník 8, Sinisterra 5,5 (46. Jørgensen 7).
Algemeen Dagblad Bijlow 6; Geertruida 5, Botteghin 5,5, Senesi 4, Malacia 4 (46. Haps 6); Toornstra 4, Fer 4 (81. Pratto -), Kökcü 5 (46. Diemers 4); Linssen - (28. Teixeira 5,5), Bozenik 4,5, Sinisterra 5 (46. Jørgensen 5). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van VI haat Advocaat, dat kan niet anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het was bar slecht vond het alleen jammer dat Pratto niet scoorde' 1 kans maar wel gevaarlijk. Dan hadden Bozenik,Jorgensen,en Pratto gescoord had wel een klap in het gezocht van Dick geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2021 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:Voetbal International Bijlow 5; Geertruida 6, Botteghin 6, Senesi 4, Malacia 5,5 (46. Haps 6,5); Toornstra 5, Fer 5,5 (81. Pratto -), Kökcü 6 (46. Diemers 6); Linssen - (29. Teixeira 6), Bozeník 8, Sinisterra 5,5 (46. Jørgensen 7). Algemeen Dagblad Bijlow 6; Geertruida 5, Botteghin 5,5, Senesi 4, Malacia 4 (46. Haps 6); Toornstra 4, Fer 4 (81. Pratto -), Kökcü 5 (46. Diemers 4); Linssen - (28. Teixeira 5,5), Bozenik 4,5, Sinisterra 5 (46. Jørgensen 5). Wat zijn die cijfers van VI???? Die vonden het wel lekker gaan. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Enige wat ik me afvraag na gisteren: wie gaat die kar trekken? Niet dickie maar slot moet het volgend seizoen doen... Wie voor de playoffs? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: helemaal de weg kwijt daar bij VI |
|
|
|