|
|
ar
|
|
|
quote: Precies, Haps had daar al moeten staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: souvlaki Met feta kaas en kruiden gevulde punt paprika’s Gekruide feta kaas kroketten Pittabroodjes Tomaat komkommer en rode ui
Alles Homemade.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanavond laat ja ook op z’n Grieks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 15:53 schreef RenatoBos het volgende:[..] souvlaki Met feta kaas en kruiden gevulde punt paprika’s Gekruide feta kaas kroketten Pittabroodjes Tomaat komkommer en rode ui Alles Homemade.. Gadver.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben we nog een verrassing op de bank? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Scoren we toch twee keer tegen die neuzen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha weer een wereldgoal!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ah gelukkig. Nog een eigen goal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waar zit ik naar te kijken stelletje klunzen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nico erin hihi en pratto ook, ongelovelijk |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Oh wacht ositief hehaha Tis maar positief dat de neuzen het warm hebben zeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2021 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je had vandaag gewoon een resultaat kunnen halen he. Ondanks t waardeloze spel. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:Je had vandaag gewoon een resultaat kunnen halen he. Ondanks t waardeloze spel. Jep maar piet startte deze met positiviteit.
Teixeira moet meer spelen. Sini is goed bezig
Meer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die die Tadić in een rolstoel trapt krijgt 1000€... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zet Rijnmond aan, hoor het ongeloof bij hen hierover. Advocaat is de weg nog meer kwijt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 16:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zet Rijnmond aan, hoor het ongeloof bij hen hierover. Advocaat is de weg nog meer kwijt. Bizar bij een 0-1 achterstand en 10 tegen 10. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DAT FER ER NOG STEEDS STAAT IS BELACHELIJK |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik type niks meer ben er klaar mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie ze nog haast maken, zou ik niet doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch een beetje balen want t voelt gewoon onnodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ook niet. Zit er ook niet mee. 0-3 is minder dan verwacht. Meevaller. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nou ik zit er wel mee
Fijn weekend |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fijn weekend mannen. Nog ff volhouden om naar niks te kijken. Paar wedstrijdjes nog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een klassieker had gemist,ik dacht laat ik het vandaag eens proberen. Ik kan je zeggen het bevalt prima |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een klassieker had gemist,ik dacht laat ik het vandaag eens proberen. Ik kan je zeggen het bevalt prima +1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een klassieker had gemist,ik dacht laat ik het vandaag eens proberen. Ik kan je zeggen het bevalt prima Idem. Auto radio maar ingebouwd. Was net zo kut! Volgende keer maar weer vissen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 16:36 schreef R()b het volgende:[..] Idem. Auto radio maar ingebouwd. Was net zo kut! Volgende keer maar weer vissen. Nee volgende keer ga ik weer kijken . Nieuwe trainer ,nieuwe spelers ,nieuwe kansen . Maar deze editie was op voorhand al kansloos |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh en met publiek hopelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Seizoen om je kapot te schamen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Lucas pratto...
Sterkte jonguh. Dit gun je niemand Vreselijke blessure
Ik hoop dat ie wel een waardig afscheid krijgt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2021 - 16:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee volgende keer ga ik weer kijken . Nieuwe trainer ,nieuwe spelers ,nieuwe kansen . Maar deze editie was op voorhand al kansloos Ik dacht meer aan de overige wedstrijden :D Moet me boot nog uittesten ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Boeit dit duel iemand serieus iets? Ben een redelijke dieharde, zeker van int verleden, maar deze, nee... Ga daar mijn voorwaardelijk zeker NIET voor op het spel zetten.... NIE DUS |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het zou me niets verbazen als we geen wedstrijd (inclusief de play offs) winnen.
Ik verwacht dat utrecht ons ook nog wel voorbij gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
heb ik nog iets gemist? lekker motor gereden, praatje met een vriend in het zonnetje, biertje erbij....prachtige middag! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|