|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ja Dick, ga je spelers rust geven? En gaan we dan een glimp opvangen van wat talenten? Of ga je op zeker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens VI ( vervuilde informatie) stelt hij het sterren team van donderdag op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, een masochistisch topic. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga toch kijken , misschien een sprankje hoop. Ik heb geen goed gevoel bij de play offs vooral niet als die junks uit spangen komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord (volgens het AD): Bijlow, Geertruida, Botteghin, Senesi, Haps, Diemers, Toornstra, Kökcü, Berghuis, Bozeník, Sinisterra |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spajic is ook wel geheel in de ban gezet. onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, die had een hele slechte periode rond de jaarwisseling. Daarvoor was hij prima. Dat stond een aantal maanden heel goed, die driehoek Bijlow-Senesi-Spajic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 - 12:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord (volgens het AD): Bijlow, Geertruida, Botteghin, Senesi, Haps, Diemers, Toornstra, Kökcü, Berghuis, Bozeník, Sinisterra Hahahaha tuurlijk Diemers! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
koop alvast BITTERKOEKJES |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat doet het hem al voor 75% ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja en de rest, heb er echt 300% zin an! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had eigenlijk een trio morgen , maar heb de dames maar afgezegd . Wordt smullen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vissen met radio commentaar oid. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Het boei eigenlijk niks maar ik kijk altijd en ik loop nooit weg dus onderga ik het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Puntje van de stoel . Pakken we een punt ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pakken we een punt ? Nee zien we een lichtpunt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 00:50 schreef pat het volgende:Het boei eigenlijk niks maar ik kijk altijd en ik loop nooit weg dus onderga ik het Op zich niets nieuws toch een mislukt seizoen die je dan toch tot het einde uit kijkt, maar ik zou graag nog een paar leuke wedstrijden zien en geen verkrampte potjes met een grashappert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kers op de taart zou zijn , Diemers in de spits . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stevie pakt direct rood want geen zin in playoffs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra slaat er in de tunnel al een neer . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dick pakt rood en gaat lekker op vakantie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dickie gaat toch andere namen de kans geven, schijnt dat Cor Pot in de spits staat dadelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Koffie juffrouw in de spits ...met mondkapje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En verder niets aan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diemers staat er aldoor voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
John de Wolf wordt losgelaten in de Veluwe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bozenik scoort een hattrick , wordt gewisseld, en slaat Advocaat neer . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Toornstra zat er afgelopen donderdag behoorlijk doorheen. Dus stel je hem weer op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AEB, leuk!
Jorgensen hahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gelukkig dat Diemers rust krijgt. Die was vermoeid, dat zag je zo aan het aantal keren dat hij op de grond lag al. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 09:33 schreef VVout het volgende:[..] Op zich niets nieuws toch een mislukt seizoen die je dan toch tot het einde uit kijkt, maar ik zou graag nog een paar leuke wedstrijden zien en geen verkrampte potjes met een grashappert. Ja daar kan niemand het mee oneens zijn, voor nu zitten ze er niet zo best in. Seizoen in een notedop, het kan vriezen of dooien
Heb de hoop op zon potje vvout |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nergens op gebaseerd hoor maar mijn voorgevoel zegt dat Kökcü Feyenoord aan de hand neemt in de nacompetitie en ons zo naar de Conference League (of hoe de EC3 ook maar heten mag) loodst. Kökcü komt wel vaker uit, dus... :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: SMS KAAKSLAG AAN, gevolgd door jouw gekozen doelwit! |
|
|
|