|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb hier geen begrip voor en ook niet voor degenen die dit wel begrijpen. Tokkie tuig |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Zo nu diemers teixeira en bozenik nog 7 goals |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:Ik heb hier geen begrip voor en ook niet voor degenen die dit wel begrijpen. Tokkie tuig Denk om je hart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop dat ze de kaarten in t nieuwe stadion te duur maken voor dit volk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
RKC kan nog degraderen als Feyenoord gaat killen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diemers weer erin.
Lachwekkend |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Does ff normaal, ik ben gvd bijna eindelijk na vele jaren miserie zover en dan kom jij met je tokkie opmerking, niet dat ze daar iets aan doen maar tog |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het zal nooit wat worden... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:05 schreef pat het volgende:[..] Does ff normaal, ik ben gvd bijna eindelijk na vele jaren miserie zover en dan kom jij met je tokkie opmerking, niet dat ze daar iets aan doen maar tog En hij is stiekem fan van Flodder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moeten we nu één wedstrijd zonder publiek spelen als straf? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha Feyenoord doet zoiets niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:05 schreef pat het volgende:[..] Does ff normaal, ik ben gvd bijna eindelijk na vele jaren miserie zover en dan kom jij met je tokkie opmerking, niet dat ze daar iets aan doen maar tog Om begrijp je niet. Maar dit volk moet lekker gaan freefighten in een bos |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie sfeeractie en weer verder, ondeugende jongetjes. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Er komt toch geen hond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Om begrijp je niet. Maar dit volk moet lekker gaan freefighten in een bos Hahaha King of the streets, kom je ook? :D |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Treurig dat we verleden week niet hebben gewonnen... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Bijna dieners pfff dat gun ik de man niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Goed moet NOOIT lijden onder de zwakke |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat nieuwe stadion hebben we hard nodig om dit af te schudden |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja schijnt dat er een mijnenveld komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Of er dan geen tokkies meer rond rennen, is niets gebeurd zuurpruim. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je moet het zien om het te geloven ;) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zielig om hiervoor te fluiten |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Niet nodig hoor. Volgens mij is het niet veel. Kan wel super snel zijn maar als je niet diep gaat heb je daar niet veel aan. Hij heeft wel goede schouders ;-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan alleen maar rennen, of mis ik iets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bozenik vervangt Nico met verve |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi man! Prachtig om te zien dat de echte supporters nog bestaan! Zoals in de jaren 80, 90, toen de rest thuis zat en we met een paar duizend man die wel in het stadion waren op het veld kwamen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:22 schreef Cruzcontrol het volgende:Mooi man! Prachtig om te zien dat de echte supporters nog bestaan! Zoals in de jaren 80, 90, toen de rest thuis zat en we met een paar duizend man die wel in het stadion waren op het veld kwamen! Idd oude tijden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:22 schreef Cruzcontrol het volgende:Mooi man! Prachtig om te zien dat de echte supporters nog bestaan! Zoals in de jaren 80, 90, toen de rest thuis zat en we met een paar duizend man die wel in het stadion waren op het veld kwamen! Maar wie betaalt de boete? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol