|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord is erin geslaagd om Guus Til naar De Kuip te halen, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers werken aan de laatste details en gaan de middenvelder snel presenteren. Til heeft intern al aangegeven dolgraag de stap te willen maken.
Volgens de krant gaat Feyenoord ruim één miljoen betalen om de 23-jarige middenvelder aan het werk te zien in De Kuip. Er wordt gesproken over een slimme deal met de Russen. De komst van Til is volledig te danken aan Arne Slot. De trainer heeft de afgelopen weken veel moeite gedaan om de oud-speler van AZ terug naar Nederland te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat ik me kan herinneren is goed, laatste tijd amper gezien dus moeilijk oordelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij moet het maar gaan waarmaken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft Guus Til zo goed als zeker binnen. De Rotterdammers hebben een akkoord weten te bereiken met Spartak Moskou over de huur van de 23-jarige middenvelder. Dick Advocaat krijgt in aanloop naar Sparta-thuis vragen over de nieuwe aanwinst van de club. De trainer geeft aan dat Feyenoord een goede speler in huis heeft gehaald.
''Ik ben er zelf een half jaar geleden al mee bezig geweest. Toen heb ik met hem gesproken, maar hij vond het te vroeg om al terug te gaan naar Nederland'', vertelt Advocaat. ''Nu is het een half jaar later en met een trainer die hij goed kent. Ik denk dat het een goede aankoop is voor Feyenoord. Het is een jonge jongen die het in Rusland niet helemaal gemaakt heeft. Bij AZ heeft hij het uitstekend gedaan. Hier kan hij laten zien welke kwaliteiten hij heeft.'' |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je ons oude mannen middenveld ziet, kunnen wij zijn energie goed gebruiken. Bepaald niet het enige dat we daar nodig hebben en het is maar de vraag of en hoe snel hij op niveau is. Maar het begin is er. Huren is niet lekker, maar tis even niet anders. Bovendien zou ik die 10 miljoen die hij al gauw moet kosten niet voor hem neerleggen op het moment, zelfs al zouden we die centen hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij was bij AZ bovendien betrokken bij een hoop goals. Ook dat ontbreekt op ons huidige middenveld. M.u.v. Jens. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit maakt Kokcu, Teixeira, Antonucci, Burger en Toornstra nu al overbodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik lees net dat Guus alles oplost. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onverwacht snel ...misschien trekt t meer spelers over de streep |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: "al het geld is opgelost" nou lekker dan... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Oké, welkom beste Guus.
Was bij AZ een meer dan waardevolle middenvelder.
Denk dat dit voorbode van vertrek Kokcu is. Samen met vertrek Senesi is er dan toch financieel wel wat mogelijk. Ik denk dan aan Veerman van Heerenveen, de middenvelder welteverstaan.
Achter de schermen vindt een totale verandering plaats. Van jeugdtrainers tot de arts. Begreep vanmorgen dat een trainer uit de staf van Volendam, waar Slot al bij Cambuur mee heeft gewerkt, ook wordt overgenomen. Dat geeft een grote kans dat Mickey van de Ven van Volendam ook zal overkomen.
En zo zie de contouren van een jonge selectie die kneedbaar is en vol volgens het Slot-model " rennen, rennen en rennen"" zoals hij dat zelf noemt, moet gaan spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welkom Guus, hopelijk een mooi jaar bij Feyenoord. Als je snel fit wordt en heel blijft kan het goed uitpakken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk een versterking. Heeft iig de bagage om bij ons te floreren. Karakterspeler met een functionele techniek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mits fit weer natuurlijk haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat we kampioen worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op een haar na winnen we het jaar erop de CL. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit hoort in het Songfestival-dark-room topic. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alert! Henk is here.. ssst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik reserveer alvast een tatoeage |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Welkom, hopelijk veel voetbal plezier aan elkaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stel, hij doet het heel goed bij Feijenoord, kunnen we hem daarna dan überhaupt nog overnemen (qua transferprijs, Spartak zal dan de hoofdprijs vragen)? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contract t/m 2023 bij Spartak. Gekocht voor 18 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Contract breken ze nu open toch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 10:13 schreef CobusIII het volgende:Stel, hij doet het heel goed bij Feijenoord, kunnen we hem daarna dan überhaupt nog overnemen (qua transferprijs, Spartak zal dan de hoofdprijs vragen)? Lijkt onmogelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 10:13 schreef CobusIII het volgende:Stel, hij doet het heel goed bij Feijenoord, kunnen we hem daarna dan überhaupt nog overnemen (qua transferprijs, Spartak zal dan de hoofdprijs vragen)? Als hij het heel goed doet, denk ik dat hij weer een optie is voor Spartak. Is een perfecte manier geweest dan voor hun om hem weer spelritme op te laten doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is een mogelijke nl elftal speler, en hij moet presteren, zijn cariere zit in het slop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welnee, totaal geen NL speler. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Met andere woorden: Til is een korte termijn oplossing, zowel kwalitatief als ook financieel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat was het gerucht inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 12:22 schreef CobusIII het volgende:Met andere woorden: Til is een korte termijn oplossing, zowel kwalitatief als ook financieel. In de modus 'bouwen als overbrugging naar top' is die huur te begrijpen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha die modus zitten we nu al decennia lang in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zie ik ook niet zo gauw gebeuren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben niet tegen de komst van Til, maar ik vind wel dat Feijenoord een soort van duivenTil wordt van spelers wiens carrière in het slop zitten. Als het goed gaat dan zijn ze ook weer snel weg (uitzondering Berghuis) als het niet goed gaat dan gaan ze ook weg (of nog erger, we hebben ze een contract aangeboden (Fer)).. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet te zwaar aan Tillen . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als we straks maar niet weer op Tilt slaan als hij het niet zo goed doet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zwaar weer op Til ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 12:03 schreef piet de paler het volgende:Is een mogelijke nl elftal speler, en hij moet presteren, zijn cariere zit in het slop Niet te veel over het paard Tillen . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
It ain't over Till it's over |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Was een ned 11 tal speler, en was een goede speler in de nl competitie En moet weer verder....dus voor hem staat er iets op het spel......heb er goede hoop op een goede rentree |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor Advocaat komt Guus een half jaar te laat. Net een AnTilliaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 13:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Was een ned 11 tal speler, en was een goede speler in de nl competitie En moet weer verder....dus voor hem staat er iets op het spel......heb er goede hoop op een goede rentree Nooit bij NL gezeten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Til debuteerde op 26 maart 2018 in het Nederlands voetbalelftal, tijdens een met 0-3 gewonnen oefeninterland tegen Portugal in Genève. Hij kwam in de 78e minuut in het veld als vervanger voor Kenny Tete. |
|
|
|