|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar brand nog licht hoor. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mmmm....Til staat wel alweer een tijd 'droog'. Maar goed, waarom zou je wijzigen? De punten stromen binnen. Mét Til. De laatste tijd wel met de hakken over de sloot... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voorlopig maar ff banken....linssen op zijn plaats en dessels in de spits... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt mij logisch. Denk dat die rol misschien nog wel beter bij Linssen past. Beetje zoals Tomasson ook speelde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gewoon Toornstra en dan Nel, Lins of Ali op rechts |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ali doet niets op rechts, Linssen gaat dat ook niet lekker invullen, dan houd je Nelson en Toornstra over. Nelson zie ik liever als back-up voor Sinistera, maar kan ook als vervanger van Toornstra op rechts. Als je Linssen voor Til inzet dan behoud je het scorend vermogen, loopvermogen en hoog druk zetten en voeg je extra scorend vermogen toe met een echte spits Dessers... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2021 - 22:34 schreef CobusIII het volgende:[..] Ali doet niets op rechts, Linssen gaat dat ook niet lekker invullen, dan houd je Nelson en Toornstra over. Nelson zie ik liever als back-up voor Sinistera, maar kan ook als vervanger van Toornstra op rechts. Als je Linssen voor Til inzet dan behoud je het scorend vermogen, loopvermogen en hoog druk zetten en voeg je extra scorend vermogen toe met een echte spits Dessers... Gewoon doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Scheen toch echt op het veld te staan vandaag. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Behalve energie en druk voegt hij voetballend weinig meer toe...ben geen fan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is een beetje uit vorm,lijkt wel of hij gefrustreerd is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: sluit ik mij bij aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Al heeft hij voetballend nooit veel toegevoegd. Maar zo’n type is hij ook niet.
Als hij niet scoort blijft alleen z’n werklust over..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opgefokt, wel wat beter dan recente wedstrijden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: maar nog steeds slecht... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar het leek ten minste ergens op. Maar ook vanavond is in principe niet goed genoeg inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Til niet mag neuken thuis, loopt er al drie weken gefrustreerd bij. Slot ook n beetje vind ik , mmmmmmmm? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een lege Kuip is een beetje als niet mogen neuken natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
maar gaat hij ook voetballen vandaag? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij had 3 open kansen, maar scoorde..laten we niet te streng zijn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan gewoon niet zo goed voetballen.
Is nutteloos in dit soort wedstrijden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Belangrijk zondag. Ik denk samen met Sini, hier liggen onze kansen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guus Til is de eerste @Feyenoord-speler met een Eredivisie-doelpunt op zijn verjaardag sinds Andwélé Slory tegen NAC Breda (0-2 winst) in 2009.
Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arnesen wil doorgaan met de huur. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik weet het niet.
Met onze financiële situatie misschien de best haalbare optie maar ik ben altijd meer fan van iemand op 10 die ook goed kan voetballen. Maar dat past misschien niet in de speelwijze van Slot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 september 2021 - 23:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je ziet lang weinig en dan liggen er weer 2 in. Voetballend heb ik mijn bedenkingen bij hem, maar hij verzet veel werk en zijn goals zijn heel belangrijk. Dit dus eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 februari 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij werkt hard. En scoort. Dat dan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als je hem nog een jaartje kan huren, dan zou ik het ook overwegen. Het zou inderdaad wel lekker zijn als we een 10 hebben die wat comfortabeler aan de bal is. En waar we wat aan kunnen verdienen. En Bassett is er nu bij, maar wat zijn niveau is, laat zich nog even raden. Maar denk niet dat we de knaken hebben een betere vervanger te halen voor Til.
En ik vind eigenlijk dat een echte spits topprioriteit heeft momenteel.
Naast een evt vervanger voor degene die vertrekt natuurlijk, want alleen dan kun je serieuze bedragen uitgeven (dan denk ik aan (Senesi en Sinisterra in eerste instantie, evt Kokcu/Malacia/Bijlow die langzamerhand naar een volgende stap zullen kijken) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2022 - 19:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, als je hem nog een jaartje kan huren, dan zou ik het ook overwegen. Het zou inderdaad wel lekker zijn als we een 10 hebben die wat comfortabeler aan de bal is. En waar we wat aan kunnen verdienen. En Bassett is er nu bij, maar wat zijn niveau is, laat zich nog even raden. Maar denk niet dat we de knaken hebben een betere vervanger te halen voor Til. En ik vind eigenlijk dat een echte spits topprioriteit heeft momenteel. Naast een evt vervanger voor degene die vertrekt natuurlijk, want alleen dan kun je serieuze bedragen uitgeven (dan denk ik aan (Senesi en Sinisterra in eerste instantie, evt Kokcu/Malacia/Bijlow die langzamerhand naar een volgende stap zullen kijken) eens , al mag Til ook vertrekken voetballend ben ik niet zo kapot van hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Til doet meer dan je denkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En is voetballend niet zo beperkt als men stelt. Ik denk dat t type spits om m heen een hoop kan schelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het ziet er soms niet uit maar ga vooral zo door Guus! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je zal toch aan zo een beetje het einde van het seizoen , een amder moeten inpassen. Hem kun je toch niet kopen.....optie langer huren...geloof nooit dat die Russen daar op zitten te wachten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2022 - 17:15 schreef piet de paler het volgende:Je zal toch aan zo een beetje het einde van het seizoen , een amder moeten inpassen. Hem kun je toch niet kopen.....optie langer huren...geloof nooit dat die Russen daar op zitten te wachten Denk juist dat de Russen daar wel op zitten te wachten. Ze vinden 'm niet goed genoeg en hebben een maximum aantal buitenlandse spelers dat ze mogen inschrijven volgens de regels daar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2022 - 07:16 schreef MightyAce het volgende:[..] Denk juist dat de Russen daar wel op zitten te wachten. Ze vinden 'm niet goed genoeg en hebben een maximum aantal buitenlandse spelers dat ze mogen inschrijven volgens de regels daar. Maar dan krijg je elke transfer periode het verhaal ...blijft hij of gaat hij toch. Gewoon nu al beginnen met inpassen andere speler of niet ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2022 - 14:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar dan krijg je elke transfer periode het verhaal ...blijft hij of gaat hij toch. Gewoon nu al beginnen met inpassen andere speler of niet ? 3 wedstrijden na de winterstop gaan we onze topscorer op de bank zetten omdat jij dit nodig acht ? Wat een belachelijke suggestie joh. |
|
|
|