|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmmm, psv koopt 'm van Spartak. 4 miljoen. Snap ik de overstap wat beter. Niet het idee dat Slot er echt voor ging liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kleine 4 miljoen is een zacht prijsje in deze tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Een of andere constructie blijkbaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slotje op dit passanten topic |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 14:20 schreef DMD het volgende:Kan er niet rouwig om zijn. Vooral de 2de seizoenshelft voetballend voorbij gestreeft. Ruim 15 doelpunten die we kwijt zijn. Zoek er maar een betere voor op de 10 positie. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 19:45 schreef Leuv het volgende:[..] Ruim 15 doelpunten die we kwijt zijn. Zoek er maar een betere voor op de 10 positie. Vooral tegen het rechterrijtje volgens mij, maar tegen de top kwam die keer op keer gewoon te kort. iemand vinden die kan scoren tegen de zwakkere broeders vind je wel, iemand die daarentegen ook het verschil maakt in de top wedstrijden moet de prioriteit zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2022 door DMD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 19:49 schreef DMD het volgende:[..] Vooral tegen het rechterrijtje volgens mij, maar tegen de top kwam die keer op keer gewoon te kort. iemand vinden die kan scoren tegen de zwakkere broeders vind je wel, iemand die daarentegen ook het verschil maakt in de top wedstrijden moet de prioriteit zijn. eens |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Om zaken doen met Russische bedrijven of clubs te ontmoedigen, ligt het betalingsverkeer met dat land plat. Dat is niet voor niets, nu de oorlog nog in volle gang is en het geld indirect naar de oorlog zou kunnen gaan. Spartak Moskou omzeilt die kwestie met een kantoor in Europa en een bank die nog wel betalingsverkeer blijft doen met Rusland. Spartak krijgt straks gewoon 4 miljoen vanuit Eindhoven bijgeschreven. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik weet niet, maar leek erop dat til het eerste half jaar happy was en veel scoorde. Daarna liep hij er zuur bij en lukte niet veel meer. Een soort jorgenson syndroom alleen dan 2x zo snel. 1x op de bank en gelijk 10 jaar sjagrein |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2022 - 13:16 schreef igor korneev het volgende:Ik weet niet, maar leek erop dat til het eerste half jaar happy was en veel scoorde. Daarna liep hij er zuur bij en lukte niet veel meer. Een soort jorgenson syndroom alleen dan 2x zo snel. 1x op de bank en gelijk 10 jaar sjagrein Ja tuurlijk. Eerste half jaar speelde hij met Linssen, de tweede met Dessers. Dat is voor een aanvallende middenvelder een wereld van verschil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Leuv -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Snap deze overstap van zijn perspectief goed trouwens. Hij wil zsm daar weg natuurlijk ivm de oorlog. En PSV biedt hem die zekerheid met een definitieve overname. Feyenoord probeerde waarschijnlijk weer te huren, maar had denk ik nooit 4 miljoen voor hem neergelegd.
Ben er ook niet heel rouwig om dat hij niet naar ons gekomen is, vond hem bij AZ overschat, al deed hij het bij ons een half jaar heel aardig met werklust een hoop goals. Maar goed, aan de bal kan hij niet veel. En de doelpunten bleven ook uit op een gegeven moment. Wat wel in zijn voordeel pleitte is dat we dan een speler minder hoefde te vervangen uit de basis van vorig jaar. Had kunnen schelen mbt het doorzetten van de lijn van vorig jaar.
Maar niet voor dat geld, al is het een marktconform bedrag hoor, maar teveel voor Feyenoord. Scheen ook best een hoog salaris te verdienen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord wist dat ze gingen verkopen, dus het wegdoen van Til riekt naar beleid Zou het dan toch visie zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Soort van. Feyenoord vond hem duidelijk minder waard dan het bedrag dat PSV voor hem heeft neergelegd. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. En nogmaals, een marktconform bedrag op zich, maar Feyenoord gaat dergelijke bedragen niet uitgeven voor spelers die je erbij neemt. Dan moet je een sterkhouder zijn. En dat is hij niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het mooi hoe hij in een reactie afscheid neemt van Feyenoord. Ik vind zijn overstap begrijpelijk .
Guus succes bij je nieuwe club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja hoor. Bedankt voor t werk. Succes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2022 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Vind het mooi hoe hij in een reactie afscheid neemt van Feyenoord. Ik vind zijn overstap begrijpelijk . Guus succes bij je nieuwe club. Wat eet jij tegenwoordig joh haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik word ouder misschien ,en ik had niet zoveel met hem als voetballer en dat maakt het makkelijker wellicht. En toch ook vind ik wel dat hij een goede reden gaf. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Voordat hier een slotje op komt. Wat was deze man een afschuwelijk aanzicht gisteren tegen AS Monaco. Afgelopen zondag was een mooie uitschieter, maar gisteren was wel héél slecht zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scoort Voetballen matig Scoort ie niet blijft er weinig over. Loopt die spits van hun vaak in de weg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klinkt wel bekend dit |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een hele goeie meest vrijwel onzichtbare voetballer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie ze liever tenzij het een 6 of 8 is. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2022 - 12:26 schreef Xapter het volgende:Voordat hier een slotje op komt. Wat was deze man een afschuwelijk aanzicht gisteren tegen AS Monaco. Afgelopen zondag was een mooie uitschieter, maar gisteren was wel héél slecht zeg. De beste man heeft een nog slechtere techniek dan lex immers. Verdwijnt gewoon naar de bank in de loop van het seizoen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Pleurt nou op met die tyfes Til |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou , heeft ons wel veel mooie momenten bezorgd. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
En nu bij Pisvee.... Slotje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens maar Szymanski zal hem snel doen vergeten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: In het begin van het seizoen wel, daarna was het voetballend een drama. Als hij ook niet meer scoort dan is hij ook niet geschikt voor de KKD. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kansloos tegen onze verdedigers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom terug, ouwe broodvoetballert |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
aub geen til wat een slechte speler aan de bal is dit , loopvermogen is ok maar het is wel handig als je wat met de bal kan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gisteren liet precies zien wat je aan Til hebt en wat niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Door Til was het in de lampenbak in één keer stil en dat was Lang niet gek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het gekke met til is dat je hem liever niet in je team hebt, maar dat je je toch zorgen maakt als hij invalt bij de tegenstander. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ach, Guus is n aardige vent. Heeft ons mede vreugde bezorgd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vergeet niet dat hij vorig seizoen aan Geert zijn arm aan het trekken was en dat hij moest opstaan en dat hij vervolgens geblesseerd van het veld moest. Ik vind hem een eng mannetje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
deoudehappel