|
|
MightyAce
|
|
|
Deze gaan we winnen. Utreg is zo bang dat ze liever winnen zonder te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En van alle scheidsrechters, kiest de Knvb dan HIGLER. Hoe dannnnn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze wedstrijd zal onze hoogspanning staan, helemaal vanuit de Calimero's. Dan zet je de meest warrige, onnavolgbare scheids neer die je kunt vinden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wie gaan wiiiiiiiiiinnneeeen, alleen met hoeveel is de vraag...
5-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen Kerk is voor ons gevaarlijk, |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weet je dat me het niet zou verbazen ........... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee hoor Piet, ik geloof het ook.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Drie blessures tegelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe laat is de uitspraak van de linker rechter?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mogelijk straks. Anders morgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We zullen wel pech hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgt vandaag nog uitspraak, ze zijn net klaar met lullen allemaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgt vandaag nog uitspraak, ze zijn net klaar met hun lullen allemaal. Apart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geding zal alleen iets terugdraaien wanneer de beslissing volledig naast de reglementen was. Kans lijkt me klein |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:Geding zal alleen iets terugdraaien wanneer de beslissing volledig naast de reglementen was. Kans lijkt me klein Als Utreg ballen heeft, winnen ze de zaak, zeggen ze "zie je wel" en komen vervolgens zondag 12:15 gewoon voetballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:Geding zal alleen iets terugdraaien wanneer de beslissing volledig naast de reglementen was. Kans lijkt me klein Lijkt me eerlijk gezegd ook. Argument van Utrecht is die bepaling dat het niet uitgesteld kan worden, dat die alle andere regelementen zou overstijgen. Feyenoord/KNVB zegt dat de normale regelementen wel gewoon van toepassing blijven (en dus dat er in bijzondere gevallen een wedstrijd verplaatst kan worden). Daar zit het hem een beetje in. Utrecht argumenteert dat genoemde bepaling leidend en overstijgend is. Viel me wel op dat toen de rechter vroeg naar vergelijkbare zaken, ze het antwoord schuldig bleven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 mei 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 17:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt me eerlijk gezegd ook. Argument van Utrecht is die bepaling dat het niet uitgesteld kan worden, dat die alle andere regelementen zou overstijgen. Feyenoord/KNVB zegt dat de normale regelementen wel gewoon van toepassing blijven (en dus dat er in bijzondere gevallen een wedstrijd verplaatst kan worden). Daar zit het hem een beetje in. Utrecht argumenteert dat genoemde bepaling leidend en overstijgend is. Viel me wel op dat toen de rechter vroeg naar vergelijkbare zaken, ze het antwoord schuldig bleven. Precies. Het bestuur betaald voetbal kan iets als "bijzondere omstandigheid" bestempelen. En dat probeert Utrecht alsnog zelf te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kerk kan alleen hard rennen.. geen probleem Piet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Elke kerk is giftig voor ons. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 17:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lijkt me eerlijk gezegd ook. Argument van Utrecht is die bepaling dat het niet uitgesteld kan worden, dat die alle andere regelementen zou overstijgen. Feyenoord/KNVB zegt dat de normale regelementen wel gewoon van toepassing blijven (en dus dat er in bijzondere gevallen een wedstrijd verplaatst kan worden). Daar zit het hem een beetje in. Utrecht argumenteert dat genoemde bepaling leidend en overstijgend is. Viel me wel op dat toen de rechter vroeg naar vergelijkbare zaken, ze het antwoord schuldig bleven. Natuurlijk is er geen jurisprudentie, regelement is waterdicht. Op meerdere punten geen schijn van kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 19:21 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Natuurlijk is er geen jurisprudentie, regelement is waterdicht. Op meerdere punten geen schijn van kans. Alleen als ze hard kunnen maken dat die ene bepaling prioriteit heeft. En juist daarin bleven ze een beetje in gebreke m.i.
Als het argument is dat sommige bepalingen impliciet andere bepalingen overstijgen, dan mag je verwachten dat je daar voorbeelden van kan noemen in andere KNVB regelementen waar dat eerder is gebeurd. Maar de rechter vroeg daar naar en er kwam geen antwoord.
Dus het zou mij verbazen als de rechter wat anders zegt dan dat de KNVB in zijn recht staat deze pot de verplaatsen. Maar we zullen het zien. Uitspraak is vertraagd. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ia het nu zo moeilijk als je zegt half 8 uitspraak er dan ook te zijn |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Is dit een goed of slecht teken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees net dat de spelers van FC u willen spelen. Klinkt al een beetje indekken Bang voor de confrontatie. Maar ben bang dat het vuurtje al is aangewakkerd..... |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ze heeft toch al lang de uitslag waar blijft ze dan? |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rechtert geeft KNVB gelijk zo te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 mei 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vordering van Utrecht is dus afgewezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En ze moeten de proceskosten betalen, 1683 euro. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Samenvattend het oordeel van de rechtert: de regelementen voorzien wel degelijk in het verplaatsen van wedstrijden in bijzondere omstandigheden en daar is in alle redelijkheid sprake van.
We spelen dus gewoon zondag 12:15. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo en nu voetballen Wen dem krieg, dan auch der sieg Alles uit de kast , en Utrecht wil demonstreren bij de kuip....beetje dom |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Samenvattend het oordeel van de rechtert: de regelementen voorzien wel degelijk in het verplaatsen van wedstrijden in bijzondere omstandigheden en daar is in alle redelijkheid sprake van. We spelen dus gewoon zondag 12:15. Feyenoord verleend alle medewerking aan verplaatsing, als dat niet zo was hadden ze een punt. Waarom ze dit doorgezet hebben is een raadsel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord hetzelfde had geprobeerd . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nee, daar ziet onze general counsel geen brood in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht probeert gewoon. Dat doe je ook als signaal naar je achterban. Het "Wij laten niet met ons sollen" motto. En dan kan die 1600 euro extra schade er ook wel erbij.
Kortom, beetje het spel. |
|
|
|