|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoort er helemaal bij |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die heeft al een kaart of 4 niet gehad vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hadden wel wat meer kaarten gegeven kunnen worden. Aan beide kanten overigens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis wel effe extra lekker daarom. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens. Nul respect meer voor na vrijdag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch wel mooi die emoties van dickie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dickie///held. Ondanks alles. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag ik dit overdreven vinden?
Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:12 schreef MMM het volgende:Mag ik dit overdreven vinden? Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. Das de andere kant van het verhaal natuurlijk. Maar heeft het zin daarin te blijven hangen? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:12 schreef MMM het volgende:Mag ik dit overdreven vinden? Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. Is zo! Maar toch, lekkere afsluiting dit! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:12 schreef MMM het volgende:Mag ik dit overdreven vinden? Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. Is zo! Maar toch, lekkere afsluiting dit! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon lekker, zuurpruimen afgelopen. Ja 5 e en nu vergeten en verder...... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:20 schreef piet de paler het volgende:Gewoon lekker, zuurpruimen afgelopen. Ja 5 e en nu vergeten en verder...... Kans op Europees voetbal is zeker belangrijk. Blij mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Das de andere kant van het verhaal natuurlijk. Maar heeft het zin daarin te blijven hangen? Belangrijk om niet te vergeten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Blij! Dat het over is, dit kutseizoen.
En toch nog met een positieve noot afgesloten! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:12 schreef MMM het volgende:Mag ik dit overdreven vinden? Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. Afscheid nemen van Legioen. Ik vind het logisch.
En het Legioen zichtbaar ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd mannen . Eindelijk een klein feestje . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had het niet meer gedacht, maar ben er blij van! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's mooi maar verder helemaal niet, je speelt play-offs voor Europees voetbal en dat had je zo moeten halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoogst khaalbare wat is nu je punt, je kan gedane zaken niet meer terughalen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:12 schreef MMM het volgende:Mag ik dit overdreven vinden? Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. Je bedoelt wat er voor t stadion gebeurde,? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wel ja. Beetje een balans vinden tussen beide. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 14:12 schreef MMM het volgende:Mag ik dit overdreven vinden? Naar binnen en klaar. Je bent gewoon 5e geworden. Eens |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Laatste potjes bieden wel wat perspectief. Wat hebben we kwaliteitloze potten gezien dit seizoen. Tuurlijk speelt publiek een rol, maar het was soms echt om te huilen.Ik moet zeggen dat Köcku de laatste twee wedstrijden veel meer drive had en een totaal andere speler leek. Hij oogt veel fitter.
Malacia op rechtsback was positief verrassend. Persoonlijk vond ik dat een betere combi met Berghuis. Geertruida heeft dit seizoen veel gescoord, maar ik vind 'm juist - in tegenstelling wat op tv wel eens gezegd wordt - verdedigend sterker dan aanvallend. Naar mijn mening is hij vooral een CV ipv RB. Grootste manco blijft de spitspositie, als je daar volgend jaar een sterke balvaste spits met scorend vermogen kunt halen/huren, dan zie ik het onder Slot best hoopvol tegemoet. Zeker ook met behoud Berghuis, een aantal spelers dat dit jaar meer ervaring heeft opgedaan (Antonuccu, Hendriks, AEB, Baldé) en enkele nieuwe technische spelers met loopvermogen (Til) en snelheid (eventuele vervanger Senesi/Bottegin). Vooral erg benieuwd of Slot er dan meer voetbal in krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2021 door Joeyyy -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou dat smoelwerk van die hijskraan boer wel willen zien................... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 mei 2021 - 16:16 schreef piet de paler het volgende:Ik zou dat smoelwerk van die hijskraan boer wel willen zien................... Zoet he haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat blijven die FC spelers lang door klagen, heb de wedstrijd net weer zitten bekijken. Feyenoord was gewoon beter, en die rode kaarten kon je tegen elkaar afstrepen. Wat valt deze ploeg mij tegen, ook elk jaar dat gelul en die grote mond tegen 020 maar toch je beste spelers ieder jaar verkopen aan 020 En dan een vz die de boel opstookt en dan gek vinden dat die vd Marel door het lint gaat. Zo dat is er weer uit hahahahaaj |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2021 - 10:37 schreef piet de paler het volgende:Wat blijven die FC spelers lang door klagen, heb de wedstrijd net weer zitten bekijken. Feyenoord was gewoon beter, en die rode kaarten kon je tegen elkaar afstrepen. Wat valt deze ploeg mij tegen, ook elk jaar dat gelul en die grote mond tegen 020 maar toch je beste spelers ieder jaar verkopen aan 020 En dan een vz die de boel opstookt en dan gek vinden dat die vd Marel door het lint gaat. Zo dat is er weer uit hahahahaaj Het is wel echt een extreem duidelijk signaal dat we moeten stoppen met Fer. Kom je met 10, had ik 't nog moeten zien. |
|
|
|