|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nederland interesseert mij niet heel veel, vooral sinds de aanstelling van de Boer. Jammer dat Koeman wegging want toen was het wel weer leuk om naar te kijken.
Maar vind zo'n eindtoernooi (EK/WK) altijd wel heerlijk om naar te kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heel spannend inderdaad. Normaal zou je zeggen Frankrijk 1, Duitsland 2. Maar die Duitsers hebben geen wereldploeg, vind ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 09:39 schreef MMM het volgende:Nederland interesseert mij niet heel veel, vooral sinds de aanstelling van de Boer. Jammer dat Koeman wegging want toen was het wel weer leuk om naar te kijken. Maar vind zo'n eindtoernooi (EK/WK) altijd wel heerlijk om naar te kijken. Precies dat maatje, gewoon lekker voetbal kijken.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 09:42 schreef MMM het volgende:[..] Heel spannend inderdaad. Normaal zou je zeggen Frankrijk 1, Duitsland 2. Maar die Duitsers hebben geen wereldploeg, vind ik. En Portugal heeft wel een hele behoorlijke ploeg. Dus het zou met niet verbazen als die doorgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kijk graag voetbal. Dus ik hou hiervan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie NL nog problemen krijgen met Oostenrijk en Ukraine taaie ploegen met goeds spitsen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Ik zie NL nog problemen krijgen met Oostenrijk en Ukraine taaie ploegen met goeds spitsen Wordt niet makkelijk , Slowakije is ook zo'n team met n prima spits :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 12:39 schreef van geil het volgende:[..] Wordt niet makkelijk , Slowakije is ook zo'n team met n prima spits :) Ijzersterk in het meevoetballen, daar krijgt Spanje nog een zware dobber aan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we hopen dat onze spelers t daar goed doen en we flink kunnen cashen; |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 09:39 schreef MMM het volgende:Nederland interesseert mij niet heel veel, vooral sinds de aanstelling van de Boer. Jammer dat Koeman wegging want toen was het wel weer leuk om naar te kijken. Maar vind zo'n eindtoernooi (EK/WK) altijd wel heerlijk om naar te kijken. mee eens , vind het ook niet leuk meer met de Boer , onder koeman deden we weer mee en wonnen we toch mooie potjes tegen de toplanden , onder de Boer stroopt het weer en zie ons jammer genoeg weinig bereiken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga met de schoonfamilie Belgie wel supporten, hoop dat Oranje er snel uit legt hoef ik dat genar verder niet aan te horen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 12:39 schreef van geil het volgende:[..] Wordt niet makkelijk , Slowakije is ook zo'n team met n prima spits :) Hahahaha of was het slovenie ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slowakije , dacht eerst Slovenie inderdaad . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: In het geval van Berghuis maakt dat niet heel veel uit gezien zijn transfersom |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is trouwens nooit door Feyenoord bevestigd die 4 milj ( naar mijn weten ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 12:50 schreef CobusIII het volgende:[..] Ijzersterk in het meevoetballen, daar krijgt Spanje nog een zware dobber aan... Hahahahaha! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 13:05 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , vind het ook niet leuk meer met de Boer , onder koeman deden we weer mee en wonnen we toch mooie potjes tegen de toplanden , onder de Boer stroopt het weer en zie ons jammer genoeg weinig bereiken Er is geen zak aan om naar te kijken en als de poule overleefd wordt stranden ze tegen een veel betere ploeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Timber, Veltman, van de Beek en Promes erbij vind ik echt lachwekkend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rick Karsdorp eraf... 5 x 020, meer kon niet, want andere nationaliteit. de Boer is een raslul. En Oranje een sof.
Lekker met zn allen naar supermarkten en oranje meuk binnen slaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 15:37 schreef FR-Henk het volgende:Rick Karsdorp eraf... 5 x 020, meer kon niet, want andere nationaliteit. de Boer is een raslul. En Oranje een sof. Lekker met zn allen naar supermarkten en oranje meuk binnen slaan. Echt verschrikkelijk die Frons, snap je toch niet dat je die er niet bij pakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 16:23 schreef VVout het volgende:[..] Echt verschrikkelijk die Frons, snap je toch niet dat je die er niet bij pakt. Onbegrijpelijk, presteerde constant dit seizoen, goeie opkomende back en verdedigend prima. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 15:37 schreef FR-Henk het volgende:Rick Karsdorp eraf... 5 x 020, meer kon niet, want andere nationaliteit. de Boer is een raslul. En Oranje een sof. Lekker met zn allen naar supermarkten en oranje meuk binnen slaan. Ja het is wel duidelijk dat er een neus bondscoach is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snollebollekes-fans vliegen naar de supermarkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Naar links.....naar rechts |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 - 09:39 schreef MMM het volgende:Nederland interesseert mij niet heel veel, vooral sinds de aanstelling van de Boer. Jammer dat Koeman wegging want toen was het wel weer leuk om naar te kijken. Maar vind zo'n eindtoernooi (EK/WK) altijd wel heerlijk om naar te kijken. Mijn ook niet. Ik heb dan ook nog geen wedstrijd onder de Boer gezien en ik ga dit zeker nog wel een maandje volhouden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 19:53 schreef Leuv het volgende:[..] Mijn ook niet. Ik heb dan ook nog geen wedstrijd onder de Boer gezien en ik ga dit zeker nog wel een maandje volhouden. Same! Gewoon niet steunen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Volgende ronde moet nog wel kunnen tog, altijd leuk oranje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen Diemers. Wordt dus niks dit EK. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nooit !!! Veel trainers zouden mijn sympathie hebben behalve deze. De keuze voor deze selectie geeft al weer aan met welke IQ-loze bondscoach we te maken hebben. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is voorin vooral wat armoedig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Staat wel vast: Malen - Memphis - Berghuis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoiets , niet echt een voorhoede waar tegenstanders bang van worden op een EK lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 08:01 schreef van geil het volgende:Zoiets , niet echt een voorhoede waar tegenstanders bang van worden op een EK lijkt me. Wel heel beweeglijk en technisch vaardig. Maar tegen een blok verdediging wordt t vaak breien. Kun je alleen maar oplossen door ze snel in stelling te brengen vanuit t middenveld. Kansloos wanneer t middenveld ook vaststaat en lange ballen overblijven. Zie je drie aanvallers continu naar overvliegende ballen kijken ...
Dat wordt leuk ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Poule F verheug ik me op de wedstrijd Duitsland- Frankrijk. Denk dat het een veeg partij gaat worden.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Memphis en Berghuis wel, weet niet of Malen zo zeker is van die plek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou zelf liever Weghorst opstellen. Echte spits, goaltjesdief. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu onder 21 Bijlow en Malacia in de basis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia speelt zich in de kijker |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vervanger bij ons is Haps, ik denk indien mogelijk cashen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die drie van AZ zijn onzichtbaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijna een meter buitenspel van boadu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wist dat er veel Franse Afrikanen voetbalden in Frankrijk , maar zoveel in het nationale 11 tal wist ik niet. |
|
|
|