|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2021 - 19:11 schreef piet de paler het volgende:Ik wist dat er veel Franse Afrikanen voetbalden in Frankrijk , maar zoveel in het nationale 11 tal wist ik niet. En bovenal lelijk joh die Fransen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgende eeuw zijn blanken Europeanen een attractie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit gaat heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel pijn doen in Frankrijk......... Neem dat maar van mij aan.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De beste wordt geselecteerd... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is goed hoor ! Die mannen staan op de kaart. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Franse krant, hevig teleurgesteld in de Haantjes Bijlow en Malacia worden ook daar in genoemd, Ook Boadu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Miljoenen meer waard .nu door . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Royston Drenthe ging toen ook ineens voor 17 miljoen of zo naar Real Madrid na een goed Jeugd EK in 2007.
Maar Bijlow hoop ik stiekem toch nog een aantal jaren als vaste keeper bij ons te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia de nieuwe Drenthe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Berghuis logischerwijs banken met dit systeem... Raar dat Karsdorp dan niet mee is als je met zulke backs speelt? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sloeg eigenlijk nergens op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het enige wat opvalt os dat dit team wel heel technisch en bal vaardig is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Top bondscoach met een top elftal. Die gaan tijdens de poolfase eruit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar ik me aan kapot erger is dat hij blijft volhouden dat dit systeem kan werken. Ja wanneer je met je rug tegen de muur gezet wordt en je zet Malen/Memphis voorin en je ramt alle ballen er overheen, dan wel. Maar dan moet je het middenveld ook nog versterken.
Anders wordt t helemaal niets en is t drie keer 0-0 of 1-1 en kunnen ze op vakantie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij wilde 2 systemen uit proberen toch, dan de volgende wedstrijd oude systeem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar hoe vaak verwachten we niets, en was het kut ook in de poulefase En speelden ze goed daarna, er is kwaliteit ...........behalve de coach |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je zo speelt red je het zelfs niet tegen Macedonie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Interesseerd me helemaal niks dat ned elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vrijdag beginnen we. Zin in! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha dat stukje over Bozenik. Waarom staat die er überhaupt tussen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar vanuit t verleden, dus voor hij bij ons kwam.
wat overigens vaak met aankopen van ons gebeurt, daarna kunnen ze niets meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Blijkbaar vanuit t verleden, dus voor hij bij ons kwam. wat overigens vaak met aankopen van ons gebeurt, daarna kunnen ze niets meer. Vaak als ze daarna weg gaan loopt het bij een andere club ook ineens weer beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kop is eraf , Italie had Turkije bij de strot vanaf minuut 1 . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mooi he. Vooraf zijn het de helden die alles kunnen, achteraf worden ze afgebrand in eigen land. Tüteren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Jij bent voor minder Turken Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee joh, elk land is op eigen manier fanatiek. Moet je straks zien als Nederland morgen wint, dan zijn we ineens weer de beste, gaan we weer Oranje inkopen enzo.
Ik vind die hypocrisie altijd wel grappig. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb nog Sisi Orange in huis, maar snel opdrinken dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit potje viel niet mee. Tweede helft iets beter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Cristian Eriksen afgevoerd naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk z'n hart. Veel sterkte toegewenst.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 - 19:12 schreef ar het volgende:Cristian Eriksen afgevoerd naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk z'n hart. Veel sterkte toegewenst.. Echt heftig dit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff wat sjouwt die Rus dan d:-))) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 - 19:12 schreef ar het volgende:Cristian Eriksen afgevoerd naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk z'n hart. Veel sterkte toegewenst.. Sluit ik me bij aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rusland is bagger. België op halve kracht. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mário Fernandes zal het wel koud krijgen in Siberië. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Straks Engeland - Kroatië. Zouden de Engelsen zonder veel problemen moeten winnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Passie bij de Kroaten, erg nationalistisch gaan door het vuur voor hun land Verwacht strijd tegenover klasse Denk 1-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Engeland is niet zo sterk |
|
|
|