|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt nog niet mee wat die Engelsen laten zien. Die moeten toch beter kunnen met het materiaal dat ze hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd was verder wel aardig inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Valt nog niet mee wat die Engelsen laten zien. Die moeten toch beter kunnen met het materiaal dat ze hebben. Weet ik niet. Ze hebben paar toppers. Maar de rest.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Passie en inzet van die Schotten prachtig..... Engelsen wisten niet hoe dit te bestrijden. Vond die scheids ook niet verkeerd fluiten.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk die 3 wedstrijden gisteren.
Verwacht er vandaag meer van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar die lopen wel met name voorin, dus je zou verwachten dat ze aanvallend wat meer kunnen brengen. En ze hebben een hele brede selectie ook. Maar wellicht dat die paar posities waar ze iets mindere spelers hebben lopen, ze opbreken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Pogba. Ik vind t vooral een tank |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit kan DLD wel eens de kop kosten . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meeste wedstrijden geen hol aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond alle wedstrijden van vrijdag verschrikkelijk.
Verder prima vermaak |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2021 - 07:54 schreef MMM het volgende:[..] Spanje heeft een goed team maar mist wat scorend vermogen. Dat kan wel een probleem worden tegen de grotere landen straks. En ja de 6-0 tegen Duitsland ben ik ook niet vergeten, maar kijk de andere potjes eens het afgelopen jaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Leuke voetbaldag gisteren... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als bewegend behang waren de potjes prima. Knock-out is pas leuk meestal.
Ik hoop echt op nog max twee potjes dat afbraakvoetbal van oranje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2021 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Als bewegend behang waren de potjes prima. Knock-out is pas leuk meestal. Ik hoop echt op nog max twee potjes dat afbraakvoetbal van oranje. Zie toch Italie als de kampioen, er uit komen Als darkhorse Frankrijk, Belgie, en tja bij een goede loting toch ook Nederland, hoe vaal zijn we niet heel slecht begonnen Nu zitten de resultaten mee, Ik vlak ook Duitsland nooit uit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
je ziet hoe belangrijk het is als voetballers van je club speeltijd krijgen in het toernooi en zich in de picture spelen. Kijk naar Dumfries, modale speler, krijgt het op zijn heupen in zo'n toernooi en kan zo maar een transfer maken van 30M. Helaas zit dat er voor ons niet in. Als psv 30M pakt voor dumfries, wordt de achterstand financieel alleen maar groter. Ik denk dat Feijenoord definitief is afgehaakt voor de top. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geloof jij alles wat ze boeren in de media? Ik zie het steeds rooskleuriger, we zouden Slot toch de tijd geven? Volg de jeugd van Feyenoord en wees wat optimistischer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Dumfries gaat dat niet opleveren. De pers schrijft m mooi omhoog, maar 1 de serieuze clubs hebben beperkt geld, 2. er speelt bijna geen club 5-3-2 of 3-5-2 en 3. de clubs zien ook echt wel tegen wie oranje nu speelde en hoe Dummie bij PSV speelt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Blijft een feit dat het EK ook als etalage dient en wij zijn daar niet vertegenwoordigd. De enige is Berghuis. Die zit op de bank en heeft een clausule van 4M. Daar schiet je dus niks mee op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2021 - 15:53 schreef CobusIII het volgende:Blijft een feit dat het EK ook als etalage dient en wij zijn daar niet vertegenwoordigd. De enige is Berghuis. Die zit op de bank en heeft een clausule van 4M. Daar schiet je dus niks mee op. En Kokcü en Bozenik. Gelukkig spelen die wel veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2021 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:Die Dumfries gaat dat niet opleveren. De pers schrijft m mooi omhoog, maar 1 de serieuze clubs hebben beperkt geld, 2. er speelt bijna geen club 5-3-2 of 3-5-2 en 3. de clubs zien ook echt wel tegen wie oranje nu speelde en hoe Dummie bij PSV speelt. Barcelona geeft meer miljoenen uit aan een speler die geen reet presteert tot op heden op het EK. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die was transfervrij toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En alweer uitgeorkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb perongeluk een keer kotsbeu gezegd, en dat mocht niet van iemand...............:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2021 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Ik heb perongeluk een keer kotsbeu gezegd, en dat mocht niet van iemand...............:) De Turken noemen m Ork :-D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 juni 2021 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Ik heb perongeluk een keer kotsbeu gezegd, en dat mocht niet van iemand...............:) Gelukkig ben je politiek correct. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die zijn toch uitgetoeterd, doei. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Roberto Mancini, geeft al zijn spelers minuten op dit EK. Zo zou elke trainer het kunnen doen in mijn ogen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 14:45 schreef R()b het volgende:Roberto Mancini, geeft al zijn spelers minuten op dit EK. Zo zou elke trainer het kunnen doen in mijn ogen. Hoeveel teams hebben de luxe dat te doen? Italië en Nederland. Op basis van stand in de poule. Daarnaast liet 2008 zien dat ritme opdoen ook wel belangrijk kan zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 21 juni 2021 - 15:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoeveel teams hebben de luxe dat te doen? Italië en Nederland. Op basis van stand in de poule. Daarnaast liet 2008 zien dat ritme opdoen ook wel belangrijk kan zijn. Inderdaad niet de luxe misschien, maar vaak wel de spelers. Doelend op het feit, dat je al je voetballers gewoon speelminuten kan geven. Mits (de luxe) je voorstaat natuurlijk in 95% van de gevallen. Zou de Boer een voorbeeld aan kunnen nemen. Je kan het ook projecteren op club voetbal, in mijn ogen niet anders eigenlijk. Het bericht viel mij op, aangezien ik er een voorstander van ben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce