|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met 2 vingers in de neus kampioen . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denen maken ook kennis met Turpin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die floot echt ongelooflijk slecht. Bizar. 2e gele kaart niet gegeven aan de Russen en de penalty was echt niks. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorrondes voorbij en jubelstemming nadat we van 3 grootse landen hebben gewonnen. Gelukkig dat er ook nog mensen en spelers zijn die dit gewoon nuchter bekijken. Hoe dan ook, nu komen de serieuze wedstrijden en ga ik eens kijken of ik het kan opbrengen hier enthousiast over te worden. Met veel moeite zal ik me het verhaal van Frons en Co. doen aanschouwen, maar misschien lukt het me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 - 08:02 schreef MMM het volgende:[..] Die floot echt ongelooflijk slecht. Bizar. 2e gele kaart niet gegeven aan de Russen en de penalty was echt niks. Die raakt gewoon af en toe helemaal de weg kwijt. Had die Denen zomaar de volgende ronde kunnen kosten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De snor vond Gravenberg goed voetballen tegen noord Macedonië...is al aardig dement aan het raken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 - 17:11 schreef CobusIII het volgende:De snor vond Gravenberg goed voetballen tegen noord Macedonië...is al aardig dement aan het raken... Tegen Noord-Macedonië kan zelfs Diemers goed voetballen. Of Bozeniks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd dat Feyenoord 4 van de 5 x verliest van Macedonie . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Met of zonder Pandev ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lekker postief weer pfffffffffffffffff Misschien samen met Berghuis over te stappen naar een ploeg waar wel alles goed gaat en voor de wind. Positief beginnen is het belangrijkste ,of niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sinds wanneer moet een Feijenoordsupporter positief gestemd zijn? Het is je ware masochisme |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar eem maasochist komt ook tot een hoogtepunt en kijkt uit naar een nieuwe sessie met zijn meesteres! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Piet weet er toch weer net ff te veel van.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hou ff op met je Been ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Piet is een open boek. En gaat er een boek over schrijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog steeds te koop, museum winkel titel " moi"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bozenik op de tribune vandaag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die heeft wel een visitekaartje afgegeven... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoho, hij is nog piepjong he... En hij werkt zo hard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waren weer aardige potjes vanavond. Nederland heeft verder een gunstig schema. Zullen er dus wel af gaan tegen Tsjechië. ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fransen zijn inmiddels viezer dan Portugezen. Duitsers rekken tijd bij een gelijkspel tegen Hongarije. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wel jammer dat Frankrijk en Portugal een kwartier voor het einde als stopten eigenlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat liep bijna fout af , had zomaar n pingel kunnen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een hoge lwaliteit spelers heeft Frankrijk. Ik hoop op een finale Italie- Frankrijk. Nederland heeft tegen Tsjechië wel een kans om verder te komen, maar hoe ver ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2021 - 09:54 schreef piet de paler het volgende:Wat een hoge lwaliteit spelers heeft Frankrijk. Ik hoop op een finale Italie- Frankrijk. Nederland heeft tegen Tsjechië wel een kans om verder te komen, maar hoe ver ? Frankrijk is het meest zuigerige nare elftal op het toernooi, dat betonvoetbal speelt ondanks alle kwaliteit. Heb je die geblesseerde speler gisteren gezien? Liep hinkend over de zijlijn, maar werd door de technische staf gesommeerd om in het veld te gaan liggen. Wat een kwaliteit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb genoten van Pogba...viva la france!!! Portugal kreeg een koekje van eigen deeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2021 - 11:31 schreef MightyAce het volgende:[..] Frankrijk is het meest zuigerige nare elftal op het toernooi, dat betonvoetbal speelt ondanks alle kwaliteit. Heb je die geblesseerde speler gisteren gezien? Liep hinkend over de zijlijn, maar werd door de technische staf gesommeerd om in het veld te gaan liggen. Wat een kwaliteit. Kom op goede spelers, net zo als Italie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t ook een schijtelftal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goede spelers wel en je ziet vaak de individuele kwaliteit van de spelers. Maar er word geen mooi voetbal gespeeld. Maar dat hebben ze nooit gedaan onder deze bondscoach. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat het meer komt door de geldingsdrang van een hoop spelers. Wat ik lees dar de trainer heel voorzichtig moet zijn, met zijn lichtontvlambare vedettes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat me opvalt is dat er veel niet zo sterk zijn op dit moment. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer hoor, gingen die Duitsers toch bijna naar huis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat die Duitsers doorgaan levert wel een mooie pot op. Engeland-Duitsland. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik keek er niet zo naar uit naar dit EK, maar nu zit ik er helemaal in. Gisteren was een topdag. Vanavond en morgen geen voetbal, wat een kutzooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja even wennen vandaag en morgen. Heerlijk EK, geniet er echt van.
En de mooiste potjes gaan nog komen. Top! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zondag ouderwets voetbal kijken met vrienden , een hapje en een biertje . Een beetje zon erbij zou t helemaal afmaken . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2021 - 15:49 schreef van geil het volgende:Zondag ouderwets voetbal kijken met vrienden , een hapje en een biertje . Een beetje zon erbij zou t helemaal afmaken . Perfect! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
14.30 in De Kuip nog veel perfecter :-)) |
|
|
|