|
|
ar
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Jullie moeten de eerste reacties eens hiermee vergelijken hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2021 - 15:49 schreef van geil het volgende:Zondag ouderwets voetbal kijken met vrienden , een hapje en een biertje . Een beetje zon erbij zou t helemaal afmaken . En nog een kleine tip...
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te veel nuggets in het mandje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die gaan niet crossie worden zo idd. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooie goal Dolberg. Kunnen we die niet halen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijg een hekel aan jezelf joh.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar is bluffert als zijn kennis nodig is? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe ik het zelf wel.
Nederland doet het beste om tegen Denenmarken Steven B. op te stellen. Ik ken de familie. Deze jongen gaat scoren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En naast D K op de tribune. Voor de vingeroefeningen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Italië was toch Zo geweldig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie ze alleen maar buitelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Italie gaat geen kampioen worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
speelde gisteren in een andere samenstelling |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Krijg steeds het beeld terug van de EK ? Waar de Denen uit het niets kampioen werden....... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:Krijg steeds het beeld terug van de EK ? Waar de Denen uit het niets kampioen werden....... Eerste goede tegenstander liggen ze eruit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:Krijg steeds het beeld terug van de EK ? Waar de Denen uit het niets kampioen werden....... Eerste goede tegenstander liggen ze eruit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wie is er op dit moment een goede tegenstander Italie, Belgie, Frankrijk, zijn ook kwetsbaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 12:25 schreef piet de paler het volgende:Maar wie is er op dit moment een goede tegenstander Italie, Belgie, Frankrijk, zijn ook kwetsbaar Maar wel van een heel ander kaliber dan de Denen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Denen hebben gisteren weer veel energie verslonden. Ik denk dat ze dat nog behoorlijk gaat opbreken.
Ik zie die Duitsers weer heel ver komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:Die Denen hebben gisteren weer veel energie verslonden. Ik denk dat ze dat nog behoorlijk gaat opbreken. Ik zie die Duitsers weer heel ver komen. Heel matig elftal die Duitsers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben niet echt een fan van dit oranje, echter als je van de Tsjechen wint.......is daarna volgens mij de loting heel interesant De Franse kranten vinden dit Oranje wel goed, spelen.......ik weet het nog zo net niet ........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 13:37 schreef piet de paler het volgende:Ik ben niet echt een fan van dit oranje, echter als je van de Tsjechen wint.......is daarna volgens mij de loting heel interesant De Franse kranten vinden dit Oranje wel goed, spelen.......ik weet het nog zo net niet ........ Geen loting hoor, speelschema is al helder. Kom je Tsjechië door, dan de Denen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vanavond een pivo'tje pakken met de collega's :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ah, gelukkig Frank Snoeks als verslaggever..... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als er ooit een excuus was om satéprikkers in je oren te rammen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De corners van Depay zijn echt waardeloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien iemand anders de corners nemen dan Memphis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een mega saaie wedstrijd zeg.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze zetten Malen erin voor z’n snelheid, die is zo traag als dikke stront..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft lijkt nergens op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahaaaa die tyfus de ligt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker werken hophop. Zag het voorbij komen, amateuristisch pauper elftal. 020 b-team. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Promes erin......over en uit.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terecht rood denk ik. Veeg de bal zowat weg met z’n hand.
Rare wissel dit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Rood zeker terecht inderdaad. |
|
|