|
|
Loetje
|
|
|
De nummer 3 van deze poule zal zich waarschijnlijk ook plaatsen. In dat geval wordt België hun tegenstander. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De Fransen lopen er een partijtje gefrustreerd bij joh... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch een pingel voor Frankrijk. Die hebben eigenlijk vrij weinig te vertellen. Goed moment |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik vond Hongarije al goed tegen Frankrijk, is geen kleintje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat denk ik ook Duitsland kennende... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mwa, stijgen wel heel erg boven zichzelf uit hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat moet haast wel, als team een eenheid boven verwachting goed, al zit ik meer naar Frankrijk- Portugal te kijken ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Penaltie nummero drie ... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Frankrijk met een overschot aan fantastische spelers is voorlopig ook nog niet veel bijzonders. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En meteen 1-2 voor Hongarije. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch heel penibel voor Duitsland. Ze liggen er met deze stand gewoon uit met nog 25 minuten te gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 22:27 schreef pth het volgende:Frankrijk met een overschot aan fantastische spelers is voorlopig ook nog niet veel bijzonders. Portugal over de hele pot gewoon stukken beter |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Op dit moment dus gewoon toedeledokie Duitsland. Die zag ik niet meteen aankomen. Zeker niet na de pot tegen Portugal. Maar ze hebben nog tijd ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit zou België dan waarschijnlijk wel weer een betere loting opleveren |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Eens, maar gezien de selectie van Frankrijk wel heel vreemd. Al begint Frankrijk de druk nu wel echt op te voeren. Wachten op een vies countertje van de Portugezen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 22:32 schreef pth het volgende:Op dit moment dus gewoon toedeledokie Duitsland. Die zag ik niet meteen aankomen. Zeker niet na de pot tegen Portugal. Maar ze hebben nog tijd ... En 1 goal is gewoon genoeg he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 22:34 schreef pth het volgende:[..] Eens, maar gezien de selectie van Frankrijk wel heel vreemd. Al begint Frankrijk de druk nu wel echt op te voeren. Wachten op een vies countertje van de Portugezen Dat is wat ik van de week op poste op Remco.
Frankrijk voetbalt wanneer het zin heeft.
Mentaal zit dat echt niet goed, die zouden vrijwel iedereen moeten kunnen vernederen. Hun 3e elftal zou nog voor de toernooizege mee doen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Als ik het schema nog een beetje begrijp krijgt Belgie of Zwitserland of de derde uit F. De derde van E kan volgens mij al niet meer dat is de slechtste tot nu toe met 3 punten en een doelsaldo van -5 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 22:36 schreef pth het volgende:[..] Als ik het schema nog een beetje begrijp krijgt Belgie of Zwitserland of de derde uit F. De derde van E kan volgens mij al niet meer dat is de slechtste tot nu toe met 3 punten en een doelsaldo van -5 Klopt. Hoewel, Hongarije is door. Zelfde doelsaldo als Finland. Mits het zo blijft maar Hongarije meer gescoord. Dus dan wordt het Hongarije.
Als de nummer 3 uit F door gaat, is die sowieso voor België. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
België - Duitsland is trouwens bijna niet mogelijk. Dan moet Duitsland nog scoren maar Portugal ook nog |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Duitsland gaat nu over op alles of niets |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het blijven Duitsers en voor het toernooi gewoon goed.
Momenteel is het België - Portugal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar Engeland - Duitsland op Wembley en België - Portugal als 8e finales... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Wordt geen appeltje-eitje voor de Belgen ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker niet, ook België wil nogal eens naïef zijn. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Duitsland door het oog van de naald |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Duitsland komt goed weg joh. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooi avondje voetbal hoor. Veel spanning en dat tot de laatste minuut. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
8e finales: Wales - Denemarken Italië - Oostenrijk
Nederland - Tsjechië België - Portugal
Kroatië - Spanje Frankrijk - Zwitserland
Engeland - Duitsland Zweden - Oekraïne
Kwartfinales: 1. Winnaar Frankrijk/Zwitserland - Kroatië/Spanje 2. Winnaar Belgie/Portugal - Italië/Oostenrijk
3. Winnaar Nederland/Tsjechië - Winnaar Wales/Denemarken 4. Winnaar Zweden/Oekraïne - Winnaar Engeland/Duitsland
Halve finales: Winnaar kwartfinale 2 - Winnaar kwartfinale 1 Winnaar kwartfinale 4 - Winnaar kwartfinale 3 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor Engeland toch wel een gouden kans dit jaar. Zijn nog niet in vorm...
Maar 3 van de mogelijke 4 knock-out wedstrijden in Londen en de enige waarbij ze moeten uitwijken is waarschijnlijk tegen 'slechts' Zweden |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 23:03 schreef Loetje het volgende:Voor Engeland toch wel een gouden kans dit jaar. Zijn nog niet in vorm... Maar 3 van de mogelijke 4 knock-out wedstrijden in Londen en de enige waarbij ze moeten uitwijken is waarschijnlijk tegen 'slechts' Zweden Moeten ze nog wel even Duitsland kloppen ... gezien het spel van beide landen tot nu toe lijkt dit een echte 50-50 wedstrijd te worden. Waarbij ik Duitsland tegen Portugal erg goed vond en de Engelsen eigenlijk drie ruk wedstrijden hebben gespeeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 23:07 schreef pth het volgende:[..] Moeten ze nog wel even Duitsland kloppen ... gezien het spel van beide landen tot nu toe lijkt dit een echte 50-50 wedstrijd te worden. Waarbij ik Duitsland tegen Portugal erg goed vond en de Engelsen eigenlijk drie ruk wedstrijden hebben gespeeld. Engeland heeft nog niet echt vol gas hoeven te geven, dus mag Duitsland wel oppassen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Geweldig genoten, maar wat ben ik ergens blij dat Nederland niet tegen één van deze landen hoeft te spelen in de 1/8e finale en kwart finale mochten ze zo ver komen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Frankrijk toch nog wel favoriet voor mij, maar alle ploegen ogen bij tijd en wijlen kwetsbaar. Gaaf. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zal je zien dat Nederland nu in de goede kant van het schema zit ... en er dan tegen de Tsjechen uitvliegt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 23:07 schreef pth het volgende:[..] Moeten ze nog wel even Duitsland kloppen ... gezien het spel van beide landen tot nu toe lijkt dit een echte 50-50 wedstrijd te worden. Waarbij ik Duitsland tegen Portugal erg goed vond en de Engelsen eigenlijk drie ruk wedstrijden hebben gespeeld. Engeland mag het nu laten zien.
Wedstrijd ook in Londen he |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Engeland heeft nog niet echt vol gas hoeven te geven, dus mag Duitsland wel oppassen... Heb je de opbouw van Engeland gezien van de week? Een zooitje houten klazen die geen idee hebben wat je met een voetbal moet. Ze hebben best een aardig middenveld en voorhoede, maar het duurt uren voordat die de bal een keer krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 23:12 schreef Eide het volgende:Frankrijk toch nog wel favoriet voor mij, maar alle ploegen ogen bij tijd en wijlen kwetsbaar. Gaaf. Frankrijk is op basis van kwaliteit topfavoriet. Maar ook zij ogen zeer kwetsbaar vooralsnog.
Ik vind niet één ploeg echt 3 wedstrijden goed geweest. Het meeste Denemarken misschien nog. Een super pot tegen Rusland en een fenomenale eerste helft tegen België. Dat had 4-0 kunnen en moeten zijn.
Oh, en Italië. Die hebben ook 2 aardige potten gespeeld. Maar is lastig te beoordelen op basis van de tegenstand.
Maar dat was het wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 23:21 schreef pth het volgende:[..] Heb je de opbouw van Engeland gezien van de week? Een zooitje houten klazen die geen idee hebben wat je met een voetbal moet. Ze hebben best een aardig middenveld en voorhoede, maar het duurt uren voordat die de bal een keer krijgen. Engeland nog verre van goed, zeker. Maar die kunnen echt heel wat beter dan dit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is Dolberg toch een speler. Die had ik zo graag nog bij ons gezien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Twee mooie goals, maar de Ligue 1 was dit jaar ook geen topjaar voor Dolberg. Maar 6 goals en 2 assists in 25 wedstrijden waarvan hij toch zeer geregeld 90 minuten speelt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die 3e goal mag er wezen. Met vertrouwen ingeschoten zeg maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 - 19:39 schreef Eide het volgende:[..] Twee mooie goals, maar de Ligue 1 was dit jaar ook geen topjaar voor Dolberg. Maar 6 goals en 2 assists in 25 wedstrijden waarvan hij toch zeer geregeld 90 minuten speelt. Zeker zo hoor. Maar zijn spel past gewoon heel goed bij Ajax en ik ben gewoon fan van het type spits. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Zeker zo hoor. Maar zijn spel past gewoon heel goed bij Ajax en ik ben gewoon fan van het type spits. Zeker, zo'n jongen waar elke Ajacied bedroefd van wordt. Zoveel talent maar het wil er gewoon niet uitkomen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 - 20:49 schreef Eide het volgende:[..] Zeker, zo'n jongen waar elke Ajacied bedroefd van wordt. Zoveel talent maar het wil er gewoon niet uitkomen. Fischer, Andersen, Boilessen en Dolberg valt wel op dat ze de goede start niet vast konden houden. |
|
|
|