|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik wacht de transferperiode af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, laten we tot zaterdag a.s. aanhouden. Ik ga naar 4e en 62 punten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wacht de winterstop af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is goed. Krijg je 20 punten in mindering. Of 40 punten meer. |
|
|
|
|
Joboo47
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De voorlopige lijst dan:
76 2 Fart 73 3 Joboo47 70 3 T-FeYeNOOrD 69 3 Stylzz 64 3 CobusIII 62 4 FR-Henk 50 7 van Geil 45 8 Mighty Ace
JE VOORSPELLING KUN JE TOT ZATERDAG a.s. indienen.
PRIJZEN: De winnaar: een rondleiding in Düsseldorf door Robert B. De verliezers: een massage van Mark D. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie prijzen dit jaar . Ik ga er voor ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik denk dat ik nog steeds te hoog zit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mijn gedachte ook.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
50 punten 7de blijft staan . We winnen de C cup . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat jij wilt SUPPORTER.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik mag geen supporter zijn en lage verwachtingen hebben? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind het wel sneu zo laag, waarop baseer je dat dan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat we dit jaar eerst een stap terug moeten doen om er weer twee vooruit te kunnen zetten hierna. Met 't aantal wedstrijden en hoe weinig basismateriaal we hebben, gaan er blessures komen. En de vervangers zullen een heel stuk minder zijn. Dat gaat heel veel punten kosten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2021 - 17:08 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat we dit jaar eerst een stap terug moeten doen om er weer twee vooruit te kunnen zetten hierna. Met 't aantal wedstrijden en hoe weinig basismateriaal we hebben, gaan er blessures komen. En de vervangers zullen een heel stuk minder zijn. Dat gaat heel veel punten kosten. Vind ik niet, we hebben veel ‘troep’ geloosd, kwaliteit voor terug gekregen, voldoende basismatriaal, vertrouwen in de jeugd. Ik zie het helemaal zitten, er is zoveel positief veranderd, trainer ook.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2021 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ik niet, we hebben veel ‘troep’ geloosd, kwaliteit voor terug gekregen, voldoende basismatriaal, vertrouwen in de jeugd. Ik zie het helemaal zitten, er is zoveel positief veranderd, trainer ook.. Ben 't met je eens dat we de goede kant opgaan. Maar dit seizoen is echt te vroeg om de vruchten te gaan plukken van het nieuwe beleid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2021 - 17:14 schreef MightyAce het volgende:[..] Ben 't met je eens dat we de goede kant opgaan. Maar dit seizoen is echt te vroeg om de vruchten te gaan plukken van het nieuwe beleid. Maar 45 punten en 8e..... Hier gaan we een bijzondere prijs aan koppelen. Suggesties? Wie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2021 - 17:14 schreef MightyAce het volgende:[..] Ben 't met je eens dat we de goede kant opgaan. Maar dit seizoen is echt te vroeg om de vruchten te gaan plukken van het nieuwe beleid. Plaats drie tot vijf lijkt me heel reeël, achtste zou teleurstellend zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vin een 8e plek ook niet realistisch. Maar goed, snap Ace wel. Die juicht als we 7e worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, heb er alle vertrouwen in straks nog transfers in de winter komt helemaal goed.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sta je dan in je uppie..d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha zie je 't al voor je? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zekers ja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wanneer komt de definitieve lijst, transfermarkt is gesloten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oh echt ik had gehoopt een kwartier geleden.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Voorlopige lijst tot nu.
77 2 Nibke 7 76 2 Fart 75 3 ar 74 3 Gerard_FR 73 3 Joboo47 72 3 pat 71 3 RenatoBos 70 3 T-FeYeNOOrD 69 3 Stylzz 64 3 CobusIII 62 4 FR-Henk 62 4 MMM 61 4 VVout 50 7 van Geil 45 8 Mighty Ace
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ingewikkeld nog zo'n lijst, moest er zelfs bij nadenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2021 - 18:55 schreef Gerard_FR het volgende:76 2 Fart 75 3 ar 74 3 Gerard_FR 73 3 Joboo47 72 3 pat 71 3 RenatoBos 70 3 T-FeYeNOOrD 69 3 Stylzz 64 3 CobusIII 62 4 MMM 62 4 FR-Henk 61 4 VVout 50 7 van Geil 45 8 Mighty Ace Hele top 3 heeft ar in de naam. Zeer, zeer dubieus dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Welnee, ik fraudeer 'm al jaren. Merkt niemand. |
|
|
|