|
|
van geil
|
|
|
quote: De tijd dat je opgewonden moet worden van dat soort. Dat noemen ze de winter in je leven,met strenge nachtvorst en corona op de loer. ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghehe, beeld je dat dan nog eens in met een zweepje en latex pakje ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Laat maar. Dat is meer voor onze Sjakie, Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, de autist is weer geraakt! Make my day suffie, hahahaha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 afvaller, aan de bovenkant, dit keer. 6 kanshebbers nog. Da's veel. En knap ingeschat.
74 3 Gerard_FR 73 3 Joboo47 72 3 pat 71 3 RenatoBos 70 3 T-FeYeNOOrD 69 3 Stylzz
68 punten nu. Nog 2 wedstrijden te gaan, Feyenoord – Willem II 2-0 Heracles Almelo – Feyenoord 1-4 Feyenoord – FC Utrecht 2-1 Fortuna Sittard – Feyenoord 1-3 Feyenoord – PSV 2-2 Go Ahead Eagles – Feyenoord Feyenoord – FC Twente
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GAE verliezen en Twente winnen.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hoe gaan we 5 punten uit 2 wedstrijden halen Henkert? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zo zet Feyenoord weer een mooie serie neer, 6 wedstrijden ongeslagen. 16 punten. Knap. En weer 2 afvallers
74 3 Gerard_FR 73 3 Joboo47 72 3 pat 71 3 RenatoBos
71 punten nu. Nog 1 wedstrijd te gaan, Feyenoord – Willem II 2-0 Heracles Almelo – Feyenoord 1-4 Feyenoord – FC Utrecht 2-1 Fortuna Sittard – Feyenoord 1-3 Feyenoord – PSV 2-2 Go Ahead Eagles – Feyenoord 0-1 Feyenoord – FC Twente |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens mij niet eerder voor gekomen. Er komt een winnaar, hoe dan ook, die én punten én de positie goed heeft voorspeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ook. Mag ie feest vieren met met iets rondborstigs. De anderen mogen lekker soppen met Gerard Joling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit topic druipt over van fraude. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idd. spannend tot het eind, bijzonder dit jaar. Wie wordt koning gogo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dank jullie wel voor de felicitaties.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker blondje voor je dan...
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zelfs een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik verwacht dus aankomend seizoen ook geen kritiek op mijn voetbalvisie van de kameraden hier..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2022 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:Ik verwacht dus aankomend seizoen ook geen kritiek op mijn voetbalvisie van jullie.. ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van die sowieso niet, maar he/ het aangepast.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Beter, wijs orakel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Haha nee, die prijs heb je eerlijk verdient. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd meeuw, ouwe kennert! Misschien zelfs een eigen meningtopic verdiend... ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De WINNAAR!!!!!
71 3 RenatoBos
De jury heeft na 5 uur overleg Renato als onbetwiste winnaar aangewezen. er is onderzocht op fraude, op bezette status, op hacken, corruptie.... De meeuw is na ferm onderzoek mogelijk de eerste die werkelijk alles goed heeft ingeschat!
Het juryrapport vermeldt het volgende: "De deskundigheid van deze Zeeuw overstijgt alle niveaus! Hij laat zien dat hij een uitstekende kennis en visie heeft en een buitengewoon inschattingsvermogen. Al bijna een jaar eerder zag hij waartoe deze staf en selectie toe in staat is gebleken. Laat de wereld een voorbeeld nemen aan deze Zeeuw. Er wordt overwogen hem over 70 jaar heilig te verklaren en in het hiernamaals 72 maagden naar keuze toe te wijzen. Een historische prestatie!"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2022 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:De WINNAAR!!!!! 71 3 RenatoBos De jury heeft na 5 uur overleg Renato als onbetwiste winnaar aangewezen. er is onderzocht op fraude, op bezette status, op hacken, corruptie.... De meeuw is na ferm onderzoek mogelijk de eerste die werkelijk alles goed heeft ingeschat! Het juryrapport vermeldt het volgende: "De deskundigheid van deze Zeeuw overstijgt alle niveaus! Hij laat zien dat hij een uitstekende kennis en visie heeft en een buitengewoon inschattingsvermogen. Al bijna een jaar eerder zag hij waartoe deze staf en selectie toe in staat is gebleken. Laat de wereld een voorbeeld nemen aan deze Zeeuw. Er wordt overwogen hem over 70 jaar heilig te verklaren en in het hiernamaals 72 maagden naar keuze toe te wijzen. Een historische prestatie!" Wanneer volgt de onthulling van het geslacht van al die maagden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Er staat toch naar keuze.. Niet stom lullen ace, buigen moet je..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2022 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:De WINNAAR!!!!! 71 3 RenatoBos De jury heeft na 5 uur overleg Renato als onbetwiste winnaar aangewezen. er is onderzocht op fraude, op bezette status, op hacken, corruptie.... De meeuw is na ferm onderzoek mogelijk de eerste die werkelijk alles goed heeft ingeschat! Het juryrapport vermeldt het volgende: "De deskundigheid van deze Zeeuw overstijgt alle niveaus! Hij laat zien dat hij een uitstekende kennis en visie heeft en een buitengewoon inschattingsvermogen. Al bijna een jaar eerder zag hij waartoe deze staf en selectie toe in staat is gebleken. Laat de wereld een voorbeeld nemen aan deze Zeeuw. Er wordt overwogen hem over 70 jaar heilig te verklaren en in het hiernamaals 72 maagden naar keuze toe te wijzen. Een historische prestatie!" d:-) Ik ben ontroerd broedert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2022 - 22:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Er staat toch naar keuze.. Niet stom lullen ace, buigen moet je..! Maar niet waaruit je kan kiezen haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat ben jij een slecht verliezer zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik trek deze overwinning in twijfel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk wel.. maarja toe maar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eerst wel. Kaag , pfffffffffff, daar trek ik de hond nog vanaf. Maar de beloning is veranderd, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je mag er wel een paar lenen geile.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Terechte winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dik verdiend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerlijke competitie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|