|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ongerust over wat komen gaat...
Brian en Amanda maken zich druk om de nacht. Ze weten dat het andere kamp plannen heeft beraamd. "Klootzakken!", vloekt de Amsterdamse zachtjes. De Miljonair denkt gehoord te hebben dat Huub bij haar in bed wil kruipen. "Hoorde je dat niet?", vraagt ze haar vriendje. "Ik ga nu niet slapen!", reageert Brian geïrriteerd. "Ik wil waken over jou!" Amanda stelt voor om dan maar gewoon te gaan liggen. "Dan rust je lichaam toch nog uit", meent ze. Wat gaat het andere kamp nou daadwerkelijk doen? Zijn Amanda en Brian terecht ongerust? We gaan het meemaken...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ja brain wie een kuil graaft voor een ander he |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
inderdaad dat word lachen, wie kuil graaft voor een ander valt er zelf in, dus kan niet wachten tot de echte graftak, straks in dat garf valt, van hem Graf A la HUUB. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
jammer dat de buren aan die actie van die KWAL meewerken..... |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
dat doen ze toch ook voor Mannie en Braaaak |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zijn ze nog iets van plan voor vannacht? |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
ze gaan zometeen een zogenaamde boks-wedstrijd doen in de slaapkamer, om zo brian wakker te houden. deze gasten zijn echt hopeloos, echt om te kotsen gewoon!!! |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
is wel toppunt van kindergarten dit!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als Amanda zo ziek blijft denk ik niet dat het veel voor zal stellen omdat ze vast niet zoveel mogen doen dan... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja brian wie kaatst kan de bal verwachten |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ha ha ha brian tot van middag bel maar vast 112 |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
wat een terroractie vannacht, ik denk dat brain het gevecht gaat aflassen. door die actie van huubje en zijn clan werd brain helemaal para. nu krijgen we straks het gelul weer dat het niet mocht van de regie. huub is gewoon zwakker aan het worden |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja johan wie kaatst kan de bal verwachten |
|
|
|