|
|
van geil
|
|
|
Wanneer begint het eigenlijk weer? Kijk er al naar uit |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij komen pas na de komende ronde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok, dank je. Dat duurt nog even. Vind t heerlijk dat we weer n beetje meedoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou wel heel mooi zijn eerste europacup 1, en als eerste conf L. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als je daar 50 jaar op wil teren prima piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerste winnaar wordt je maar een keer toch? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maar het zegt helemaal niks toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Staat mooi op de palmeras van Feyenoord football club |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Europacup 1 was een doorbraak, maar Conference league kom op zeg haha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou, ik zou het nogal wat vinden. Toen waren we de rijkste club van Europa. Nu al decennia lang klein duimpje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bovendien zou het belachelijk gaaf zijn omdat er niets te verwachten was en eigenlijk nog steeds is. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Idd ik zou er ook best blij mee zijn maar denken jullie dat we daar echt komen? Er zitten best goede bij en pisvee komt er ook in he |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lampies moeten we gewoon zien te nailen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In principe kunnen we van elke ploeg die er nu nog inzit verliezen. En winnen. Dus t kan als er heel veel meezit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 februari 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft zich geplaatst voor de knock-out fase van de Conference League. De Rotterdammers zullen volgens data bureau FiveThirtyEight een grote kans hebben om als winnaar van de Conference League uit de bus te komen.
Het FiveThirtyEight schaalt de Rotterdammers als hoogste in. Daarna volgt Stade Rennes en PSV staat als derde ingeschaald, PSV zal eerst nog de eerste knock-out ronde moeten overleven om net als Feyenoord bij de laatste 16 te komen. Het bureau schat de kans dat Feyenoord de finale bereikt op 25% en zelfs 14% dat de finale gewonnen wordt.
Feyenoord heeft zich dus al geplaatst voor de laatste 16 van het toernooi. Na de eerst eerste ronde knock-out wedstrijden, zullen de Rotterdammers weten wie de tegenstander wordt bij de laatste 16.
https://projects.fivethirtyeight.com/soccer-predictions/europa-conference-league/ |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2022 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord heeft zich geplaatst voor de knock-out fase van de Conference League. De Rotterdammers zullen volgens data bureau FiveThirtyEight een grote kans hebben om als winnaar van de Conference League uit de bus te komen. Het FiveThirtyEight schaalt de Rotterdammers als hoogste in. Daarna volgt Stade Rennes en PSV staat als derde ingeschaald, PSV zal eerst nog de eerste knock-out ronde moeten overleven om net als Feyenoord bij de laatste 16 te komen. Het bureau schat de kans dat Feyenoord de finale bereikt op 25% en zelfs 14% dat de finale gewonnen wordt. Feyenoord heeft zich dus al geplaatst voor de laatste 16 van het toernooi. Na de eerst eerste ronde knock-out wedstrijden, zullen de Rotterdammers weten wie de tegenstander wordt bij de laatste 16. https://projects.fivethirtyeight.com/soccer-predictions/europa-conference-league/ Haha, zal wel een Nederlands bedrijf zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan zomaar gebeuren. Zou geweldig zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben het in ieder geval helemaal eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb dat gevoel al heel lang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, zodra een paar teams de laatste 16 overleven schuiven die ws over Feyenoord heen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als we deze winnen staan we weer op de kaart. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
ALTIJD de EERSTE he! :-)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Databureau: PSV en Feyenoord favorieten in Conference League |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 CL tickets binnen handbereik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geile ik ga echt niet die linkjes openen hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wederom een goede stap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Portugal is helaas uitgelopen. Dus valt tegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mogelijke tegenstanders (definitief) Olympique Marseille Leicester City Bodø/Glimt FK Partizan Slavia Praag PAOK
Doe de eerste 2 maar niet. Bodo/Glimt ook een prima ploeg, Roma en Celtic verslagen.
Voorkeur voor Partizan of PAOK. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij kunnen we van alle winnen en verliezen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 - 08:40 schreef MMM het volgende:Mogelijke tegenstanders (definitief) Olympique Marseille Leicester City Bodø/Glimt FK Partizan Slavia Praag PAOK Doe de eerste 2 maar niet. Bodo/Glimt ook een prima ploeg, Roma en Celtic verslagen. Voorkeur voor Partizan of PAOK. Ik juist de eerste 2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 - 08:40 schreef MMM het volgende:Mogelijke tegenstanders (definitief) Olympique Marseille Leicester City Bodø/Glimt FK Partizan Slavia Praag PAOK Doe de eerste 2 maar niet. Bodo/Glimt ook een prima ploeg, Roma en Celtic verslagen. Voorkeur voor Partizan of PAOK. Doe mij Bodø/Glimt maar wel, ook al is het een stevige tegenstander. Lijkt me op dit moment wel een gezonde omgeving om een wedstrijd te spelen, kan de rest eerst uitdunnen.
Saunatje, massage en verse vis in de fjorden en na een stevige pot toch voldaan weer naar huis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Als we dan toch bezig zijn, doe mij maar PAOK.(ook leuk voor Biseswar) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: het zijn ook nog eens ploegen die naar voren denken. beter dat dan dat verdedigende waar we moeite mee hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik loot ze liever later in het toernooi. |
|
|
|