|
|
piet de paler
|
|
|
Heb in Prizren, en Suijereka en Pristina gezeten...tja ik werd daar toen niet blij van. Hopelijk hebben ze het nu wel in orde. Als je het verschil tussen de ontwikkeling tussen Servie,Kroatie en Kosovo zier ligt Kosovo wat lichtjaartjes terug Maar dat was in 1999/2000 hoe de situatie nu is ......? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2021 - 13:51 schreef piet de paler het volgende:Heb in Prizren, en Suijereka en Pristina gezeten...tja ik werd daar toen niet blij van. Hopelijk hebben ze het nu wel in orde. Als je het verschil tussen de ontwikkeling tussen Servie,Kroatie en Kosovo zier ligt Kosovo wat lichtjaartjes terug Maar dat was in 1999/2000 hoe de situatie nu is ......? dat is grappig piet, ik zat in sisava, novitravnik en in banja luka. het was in die tijd ook niet best. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wij moesten ons invechten, om het hoofdlwartier in Pristina te maken Voor de rest grens conflicten opgelost, redelijk saai. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toen voer ik er doorheen bij de pontonbrug van Novi Sad. Ging maar heel beperkt open op de bizarste tijden om de bevaarbaarheid van de Donau te tarten om geld los te peuteren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja het was bij ons niet veel minder hoor, ik heb een paar inzetten gehad als CRC maar die waren ook niet noemens waardig. ik weet nog wel dat we een pelotonspost moesten overnemen van de engelsen en in een partoullie werden we bedreigd. ik ben toen met een leo 2 even lang het cafetje gereden om aan te geven dat we nu wel groter materieel hebben. eigenlijk is dat wel het meest intressante wat er toen was gebeurt naast het feit dat een kerel een granaat gooide naar de eigen groep omdat hij werd gepest en een schietincident op travnik waar iemand een wapen schoonmaakte die geladen was, sukkel natuurlijk en een dodelijk slachtoffer in 3 tenten verder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2021 door pat -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb daar qua Nederlanders alleen contact gehad met gele rijders, die met een M109 een roadblock hadden. Durfde eerst niet met mij te praten..............nadat ik Nedrelands met ze sprak kalmeerde ze...., |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fc Luzern kut komt te vroeg, is de sterkste ....die we konden loten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In dienst meegemaakt met een persoon naast me stond, met oefenmunitie gelukkig. Had bij een doorgeladen Val vergeten de patroon uit zijn kamer te halen -.- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fusil automatique leger 7.62 mm olifanten killer Je had ook nog de FALO fusil automatique lourd automatisch maar gevoerd met patroonhouder Goed Belgische produkten uit Herstal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
FALO dus, semiautomatisch 7.62 mm idd. Ik vond het een mooi wapen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe t in fucksnaam mogelijk is dat we in deze league met al die clubs uit de krochten van t voetbal we eventueel in de volgende ronde Luzern tegenkomen. En dan waren wij nog geplaatst ook? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2021 - 14:36 schreef Stylzz het volgende:Hoe t in fucksnaam mogelijk is dat we in deze league met al die clubs uit de krochten van t voetbal we eventueel in de volgende ronde Luzern tegenkomen. En dan waren wij nog geplaatst ook? haha ja ik zweer je het bij lotingen treffen bij altijd de zwaarste , wordt je toch gek van |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: De fal heb ik gemist, ik kwam op met de uzi lol
Later dimaco c7, mooi wapen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We schijten al peuken voor fucking Luzern . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Famas G2 ...........standaard wapen Niet bang voor Luzern , komt alleen te vroeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zou niet moeten :) Maar ik vind t wel weer bijzonder |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Van FC Luzern moet je kunnen winnen. FC Basel of BSC Young Boys zijn beter dan Feyenoord momenteel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ach, toch 4 potjes Europees gespeeld deze zomer. Was weer leuk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij kunnen echt helemaal niemand onderschatten Van het allerkleinste dorpsclubje kunnen we nog nat gaan hé |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2021 - 22:48 schreef ar het volgende:Wij kunnen echt helemaal niemand onderschatten Van het allerkleinste dorpsclubje kunnen we nog nat gaan hé Heb er echt nul vertrouwen in dat we de groepsfase halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wedstrijd donderdag op open kanaal FOX zie ik net.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker, donderdag de aftrap van een nieuw seizoen voetbal. Heb er ook echt zin aan. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik zie denk dat we veel in de eerste minuten gaan scooren dus ik hebt er zin an mensen Ken niet wachten tot we weer beginnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
FC Drita uit, altijd lastig. De reis dan.
Verliezen is geen optie. 3 goals Bozeniks, als ie ze raak schiet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vliegtuig naar Pristina en 2 uurtjes met de bus, lekker is anders. Maar goed, hoort er bij hoor. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2021 - 10:38 schreef VVout het volgende:Vliegtuig naar Pristina en 2 uurtjes met de bus, lekker is anders. Maar goed, hoort er bij hoor. Heerlijk toch! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk zijn de wegen beter dan in 99 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een kennis van me zij altijd, hard genoeg rijden dan vlieg je over de gaten in het wegdek heen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vanavond helpt niet echt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgende week staat alweer de loting voor UEFA Europa Conference League op het programma. Feyenoord moet zich nog plaatsen voor de play-offs ronde, maar weet maandag al wie het kan treffen als het FC Luzern in de derde voorronde van de Conference League weet te verslaan.
De UEFA heeft zaterdagochtend de lijst met mogelijke tegenstanders teruggebracht naar zeven clubs. Tijdens de voorloting voor de derde voorronde van de Conference League was Feyenoord geplaatst en ontloopt het daarmee enkele sterke ploegen. De loting begint maandag om 14:00 uur.
Geplaatst
1 KuPS Kuopio (FIN) / FC Astana (KAZ) 2 Bohemian FC (IRL) / PAOK FC (GRE) 3 FC Luzern (SUI) / Feyenoord (NED) 4 RFS (LVA) / KAA Gent (BEL)
Ongeplaatst
5 IF Elfsborg (SWE) / FK Velež (BIH) 6 Raków Czestochowa (POL) / FC Rubin (RUS) 7 Hibernian FC (SCO) / HNK Rijeka (CRO) 8 1. FC Union Berlin (GER) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geplaatst of niet zegt ook weinig. Wij zijn geplaatst, nou de meeste tegenstanders willen ons wel loten dit jaar... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Elftal is nog niet compleet en de minste niet zijn al onderuit gegaan in de Kuip. Ze zullen echt niet kijken naar hoe het nu gaat, vol in de voorbereiding.
Je moet het zelf weten, maar voor mij mag het wel wat minder somber. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spannend, tegen wie zou Luzern mogen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij winst speelt Luzern in de vierde en laatste kwalificatieronde tegen Elfsborg of Velez . Eerst thuis, dan uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 14:15 schreef Stylzz het volgende:Bij winst speelt Luzern Feyenoord in de vierde en laatste kwalificatieronde tegen Elfsborg of Velez . Eerst thuis, dan uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
op basis van de voorlaatste training dat Gernot Trauner zijn officiële debuut tegemoet lijkt te gaan. "Leroy Fer moest hierdoor meedoen met de reservespelers. Marcus Pedersen, Marcos Senesi en Tyrell Malacia maakten de verdediging compleet", zo schrijft de fansite dinsdagmiddag. Justin Bijlow staat vanzelfsprekend onder de lat bij Feyenoord.
Daar voegt het medium aan toe: "Het middenveld bestond op de training uit Jens Toornstra, Guus Til en Orkun Kökcü. De aanval uit Luis Sinisterra, Bryan Linssen, die voorlopig de voorkeur in de punt van de aanval krijgt, en Alireza Jahanbakhsh, die als rechtsbuiten start. Wanneer de spelers fit blijven gaat dit ook de opstelling worden tegen FC Luzern." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gekke is. Dit zijn toch geen koekenbakkers? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee (behalve Linssen dan) dit is de Feyenoord selectie. Dus het kan alle kanten op. Ook zomaar de goede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Noodspits, omdat anderen nog meer ruk zijn. Aldus Slot. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha dan zie ik nog liever Burger in de spits en dat ze ballen tegen hem aan knallen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies ja . Die Linssen heeft daar al 40 x voor Jan lul gelopen . |
|
|
|