|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel mooie namen. Maar kom op hoor. Ze staan niet voor niks ook in de UCnfL |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind het ook wel een leuke poule. Relatief aansprekende tegenstanders uit pot 3 en 4. Leuke tripjes voor zij die meereizen. En genoeg mogelijkheden. Denk dat de ploegen relatief dicht bij elkaar zitten. Waardoor je met minder punten dan gewoonlijk bij de bovenste 2 moet kunnen zitten. En wat Stylzz zegt, in principe niet de ploegen die zich ingraven. Maar we zullen wel zien. Laten we wel wezen, mocht je dit niet doorkomen, dan heb je ook weinig te zoeken in de knock-out rondes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slavia vorig jaar kwartfinale EL, lang ongeslagen in eigen competitie.
Union sterkte uit pot 3.
Word geen makkie hoor.
AZ heeft beter geloot |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jahanbakhsh kan niet spelen uit tegen Maccabi
Thuis misschien ook niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Makkie is anders. En je kan zomaar 3-4e worden als we zoals andere jaren weer aan lopen te kloten Europees. Maar dit soort ploegen kom je nu eenmaal tegen op Europees niveau. Had ook zomaar een poule uit EL kunnen zijn. Als we het niveau halen van de potjes tussen Drita-thuis en Elfsborg-uit in halen, dan maken we een prima kans. Zo niet, dan is het hopelijk een ervaring waar Feyenoord sterker uitkomt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laten we eerlijk zijn. Voor ons is niemand echt een makkie, kom op. |
|
|
|
|
Joboo47
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niets is een makkie, maar het is te doen als we een beetje compleet blijven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mooie wedstrijden , is te doen mits er een spits voor ons er bij komt |
|
|
|
|
Joboo47
|
|
|
Nog 3 spelers erbij verdediger vleugel en diepe spits |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik had liever in deze gezeten eerlijk gezegd . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Leuke wedstrijd om een tripje naar Berlijn te maken, Praag ook overigens.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Naar Macabi zonder Jahanbaksh' volgens mij komt hij in problemen of komt hij Israel niet in..... Wordt moeilijk , maar elke wedstrijd start met 0-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Omdat de Iraanse regering Israel als een vijand ziet. Hij doet dit niet omdat misschien zijn familie in problemen komt ( in Iran) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 17:10 schreef piet de paler het volgende:Omdat de Iraanse regering Israel als een vijand ziet. Hij doet dit niet omdat misschien zijn familie in problemen komt ( in Iran) Mijn gevoel zegt, haal ze dan allemaal naar Rotterdam |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan was je bij voorbaat al klaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mooie city trips toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is eens wat anders dan Volendam ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 17:05 schreef piet de paler het volgende:Naar Macabi zonder Jahanbaksh' volgens mij komt hij in problemen of komt hij Israel niet in..... Wordt moeilijk , maar elke wedstrijd start met 0-0 Als je wat verkeerds zegt betreft racisme betaal je gelijk forst bij de UEFA en hier mag omwille van afkomst de familie zelfs in problemen komen. Lekker uitsluiten zulke clubs dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien hebben ze daar ook wel mooie bootjes maat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij was jahanbaksh ooit ook betrokken bij een rel aangaande het geen hand geven aan een vrouw, Maar ik kan me vergissen ........ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 17:56 schreef VVout het volgende:[..] Als je wat verkeerds zegt betreft racisme betaal je gelijk forst bij de UEFA en hier mag omwille van afkomst de familie zelfs in problemen komen. Lekker uitsluiten zulke clubs dan. Wat kunnen die clubs er aan doen dat een Iraniër of zijn familie in de problemen komt wanneer hij er tegen speelt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 17:56 schreef VVout het volgende:[..] Als je wat verkeerds zegt betreft racisme betaal je gelijk forst bij de UEFA en hier mag omwille van afkomst de familie zelfs in problemen komen. Lekker uitsluiten zulke clubs dan. Het is geen club he , dat Iran . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat kunnen die clubs er aan doen dat een Iraniër of zijn familie in de problemen komt wanneer hij er tegen speelt? Wat kan Feyenoord er aan doen dat er zich een paar in een vak misdragen. Maar als het bepaalde misstanden betreft zoals b.v. een WK in Quatar of dit dan zijn ze niet thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 18:13 schreef VVout het volgende:[..] Wat kan Feyenoord er aan doen dat er zich een paar in een vak misdragen. Maar als het bepaalde misstanden betreft zoals b.v. een WK in Quatar of dit dan zijn ze niet thuis. Feyenoord is er verantwoordelijk voor wat er in hun stadion gebeurt. Als ze Rotterdam in de fik steken zal je de uefa niet horen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind er van wat je wilt. Ik vind het struisvogelpolitiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je bent even in de war VV De staat Iran verbied aan landgenoten te sporten tegen Israëliërs . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das dus geen racisme dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat kan de UEFA doen dan ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn kop in het zand steken of clubs die hier in verwikkeld zijn uitsluiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok , dan liggen wij er dus uit . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das aan de UEFA, heb ik het over Feyenoord. Worden door een artikel dat de UEFA zelf stelt en niet consequent handhaaft benadeeld. Dat nog eens op een schandelijk niveau er families bij te betrekken, dat moet dan maar wel geslikt worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In het centrum van Rome.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 18:33 schreef VVout het volgende:[..] Das aan de UEFA, heb ik het over Feyenoord. Worden door een artikel dat de UEFA zelf stelt en niet consequent handhaaft benadeeld. Dat nog eens op een schandelijk niveau er families bij te betrekken, dat moet dan maar wel geslikt worden. Hè? Ik kan je niet meer volgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet, het standaard pad wat ik lees als je het niet wilt zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoewel de Romeinse politie de orde rond het Stadio Olimpico snel wist te herstellen, kon niet worden voorkomen dat twee Engelse fans een messteek tussen de ribben of in de rug opliepen. Van de in totaal achttien gewonde voetbalfans waren er drie met de Italiaanse nationaliteit. Drie Britten werden door de politie opgepakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee volgens mij begrijp je niet waarom Jahan niet gaat spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel lekker , 6 Europese potjes op zeker . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De snor is op dreef lees ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zet m net op terugkijken , ben benieuwd . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord is langs geweest . Eigenlijk weinig commentaar van Johan , behalve dat de keeper ruk is. Maar dat vonden Boskamp en Gijp eigenlijk nog meer. Wel waren de drie het erover eens dat t echt slecht was, en dat het eindsignaal een hoogtepunt was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik las dat de loting een eitje was dat t niet eens voetbalclubs waren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goedemorgen , zijn dat profclubs zei hij toen Genee het lijstje voorlas . Was niet echt serieus bedoeld in mijn ogen . |
|
|
|