|
|
Stylzz
|
|
|
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA heeft Feyenoord voor de vierde keer dit seizoen een boete opgelegd. De Rotterdammers krijgen de geldboete van ruim 50.000 euro voor het gooien van voorwerpen, het afsteken van vuurwerk en het blokkeren van de trappen bij de thuiswedstrijd tegen Slavia Praag in de Conference League, op donderdag 30 september.
1.2 ton
Eerder dit seizoen kreeg Feyenoord boetes na de thuisduels met FC Drita, FC Luzern en IF Elfsborg. Het totale bedrag aan boetes over de thuiswedstrijden in de voorrondes en groepsfase van de Conference League bedraagt 124.125 euro, meldt de Rotterdamse club. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit zelf op T , ik begrijp niet waarom er geen scherm geplaatst wordt tussen S en T. Dan ben je ervolgens mij vanaf........en dan bedoel ik trappen bezet houden. Het is ook bizar, je moet er niet aan denken dat er iemand een hartprobleem heeft en van het vak af moet , of gereanimeerd ...brrrrrrrr Zo iemand krijgt geen kans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das bullshit Piet heb het al enkele keren zien gebeuren. De hulpdiensten krijgen dan alle ruimte.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:Das bullshit Piet heb het al enkele keren zien gebeuren. De hulpdiensten krijgen dan alle ruimte.. Geen bullshit ik zit daar toch . Zie kinderen de trap niet af kunnen door mensen , oudere mensen worden geplet bij het verlaten van het vak Een stadion moet snel ontruimd kunnen worden , dat gaat zo niet........ Daarom begrijp ik de boete wel.......of ik er mee eens ben is een tweede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:[..] Geen bullshit ik zit daar toch . Zie kinderen de trap niet af kunnen door mensen , oudere mensen worden geplet bij het verlaten van het vak Een stadion moet snel ontruimd kunnen worden , dat gaat zo niet........ Daarom begrijp ik de boete wel.......of ik er mee eens ben is een tweede Ik zit ook op T precies naast de trap, twee jaar terug werd er iemand onwel zoals ik zei die hulpverleners kregen alle ruimte.. Ik heb ook nog nooit mensen geplet zien worden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: “Alleen te gebruiken in noodsituatie.”
Tering, wat een nep. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop date gelijk hebt, en dat er nooit iets gebeurd... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind het dom en onverantwoord. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ik ook henkie je ben er niet 1 x op gewezen en als je dan nog die gang blokkeerd ben je dom. Die actie kost geld en er is niet veel, dit weet iedereen en TOCH besluit iemand…sorry zo dom dit
Maar ff over dunerstag tegen die moffen… wat wordt et?
We gaan winnen denk ik, die willen wat recht zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
74.000 boete volgende keer. Of de noordzijde leeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leren het toch niet, want hee boeiend, ik hoef het toch niet te betalen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geschrokken dan van dat knalletje zz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan nog mooi een fakkel in beeld op het eind, in je nopjes? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste worden zou top zijn. Dan stroom je een ronde later in bij de knock-out fase. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Goed in beeld dus die kan dokken zou ik zeggen dan toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat ook ja, ben benieuwd of ze daar wat mee doen eigenlijk- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens pat , eruit plukken en die 30.000,00 aan zijn ribben hangen , zo hersenloos om weer met zo'n fakkel te gaan zwaaien pfff |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zou mooi zijn , als je thuis weet te winnen tegen Maccabi ben je er bijna al |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Opbrengst tot nu 2.9 mln voor bereiken groepsfase plus 1.2 mln tot nu door de 2 overwinningen en gelijkspel, opbrengst van 5 keer zeer goed gevuld stadion komt hierbij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat loop je nou te zuigen?
Ik doelde op al t vuurwerk bij start. Deze groep interesseert t geen zak wat de club er van zegt en wat t de club kost.
Bespottelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat loop je nou te zuigen? Ik doelde op al t vuurwerk bij start. Deze groep interesseert t geen zak wat de club er van zegt en wat t de club kost. Bespottelijk Was dat in of buiten het stadion ? Ik dacht erbuiten ? maar kwam van het toilet . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat loop je nou te zuigen? Ik doelde op al t vuurwerk bij start. Deze groep interesseert t geen zak wat de club er van zegt en wat t de club kost. Bespottelijk Ik zuigen, t's je eerste openingszin meestal na een Europese wedstrijd. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
In het begin er buiten daarna binnen, snap überhaupt niet dat er zoveel vuurwerk naar binnen kan komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Allebei. Veel in t vak. Maar ook buiten. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Andere uitslag in poule verrassend en goed voor ons. Geeft aan dat het punt in Israel prima was. Moet gek lopen nu wil je niet 1e of 2e worden, alle kans op overwintering dus. Is lang geleden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik dacht ook buiten het stadion |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar heeft zeker n punt. Normaliter zeg ik niets over randzaken , niet te veel aandacht aan geven . Maar het wordt nu wel heel sneu allemaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's goed met je zzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:08 schreef van geil het volgende:[..] Maar heeft zeker n punt. Normaliter zeg ik niets over randzaken , niet te veel aandacht aan geven . Maar het wordt nu wel heel sneu allemaal. Precies. En ik kan sfeer en vuurwerk waarderen. Maar niet je club benadelen. Bewust |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat loop je nou te zuigen? Ik doelde op al t vuurwerk bij start. Deze groep interesseert t geen zak wat de club er van zegt en wat t de club kost. Bespottelijk eens hoor stylzz , bespottelijk en hersenloos , wat denken ze ermee te berijken ? dupeer weer zwaar je eigen club
ik begrijp feyenoord zelf ook niet zo hoor , zet er camera's op en pik die gasten eruit en boutes verhalen op die gasten dan is het zo afgelopen met dat vuurwerk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:08 schreef van geil het volgende:[..] Maar heeft zeker n punt. Normaliter zeg ik niets over randzaken , niet te veel aandacht aan geven . Maar het wordt nu wel heel sneu allemaal. T's ook om moe van te worden, vanuit welke optiek dan ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:11 schreef kenny het volgende:[..] eens hoor stylzz , bespottelijk en hersenloos , wat denken ze ermee te berijken ? dupeer weer zwaar je eigen club ik begrijp feyenoord zelf ook niet zo hoor , zet er camera's op en pik die gasten eruit en boutes verhalen op die gasten dan is het zo afgelopen met dat vuurwerk De club moet t gecontroleerd samen met de FSV gaan organiseren. Geeft ook sfeer en t kan veilig en beheerst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:15 schreef Stylzz het volgende:[..] De club moet t gecontroleerd samen met de FSV gaan organiseren. Geeft ook sfeer en t kan veilig en beheerst. Dat is wat ik al een paar keer aanhaalde, maar mag het dan wel van de UEFA? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:15 schreef Stylzz het volgende:[..] De club moet t gecontroleerd samen met de FSV gaan organiseren. Geeft ook sfeer en t kan veilig en beheerst. zou zeker wel een oplossing zijn , de FSV moet ook meer communiceren met de achterban en een groepscontrole proberen te krijgen , zie je je buurman zo'n ding aansteken gelijk erop aanspreken
als je zo blijf doorkloten met ook die rellen gisteren tegen het bestuur van berlijn , resulteerd uiteindelijk in steeds hogere boeten en uitsluiting van europese wedstrijden voor onze eigen supporters , hoe dom kan je zijn |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Bedenk gewoon een goede sfeeractie die door de UEFA goedgekeurd wordt en ga elke supporter goed fouilleren, met als gevolg dat de helft van het stadion pas 10/15/20 min. na aftrap op hun stoeltje zit, is iedere supporter snel zat lijkt me, helaas is 90% van de supporter hier het dupe van, maar wel een statement vanuit de club Heb het idee dat er momenteel niks gebeurt en dat de club de kosten maar voor lief neemt Om gezeik van die kleine groep te voorkomen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vuurwerk is onwenselijk en gevaarlijk binnen een opeengepakte groep mensen. De regeltjes van de UEFA zijn in dit geval uitstekend.
De macht van de UEFA is een heel ander onderwerp. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:15 schreef Stylzz het volgende:[..] De club moet t gecontroleerd samen met de FSV gaan organiseren. Geeft ook sfeer en t kan veilig en beheerst. Dat willen ze niet, zowel de KNVB als de clubs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mits t niet in t publiek is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 - 21:24 schreef Nicotti het volgende:Bedenk gewoon een goede sfeeractie die door de UEFA goedgekeurd wordt en ga elke supporter goed fouilleren, met als gevolg dat de helft van het stadion pas 10/15/20 min. na aftrap op hun stoeltje zit, is iedere supporter snel zat lijkt me, helaas is 90% van de supporter hier het dupe van, maar wel een statement vanuit de club Heb het idee dat er momenteel niks gebeurt en dat de club de kosten maar voor lief neemt Om gezeik van die kleine groep te voorkomen Inderdaad. Hoe vaak moet het blijven gebeuren. Telkens weer raak, zet ook die camera's erop. Waar is de club bang voor? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Feyenoord is als Betaald Voetbal Organisatie verplicht zich te houden aan de regels die door de KNVB en de UEFA worden opgelegd en als organisator van de wedstrijden verantwoordelijk voor de handhaving. Omdat Feyenoord zelf het goede voorbeeld wenst te geven, organiseert de club sinds 2015 ook geen (gecontroleerde) vuurwerkacties meer rondom wedstrijden en/of andere evenementen.
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ik doe het niet graag, maar als je kijkt naar gisteren was dat een prima sfeeractie voor de wedstrijd, weet niet of er vuurwerk is afgestoken tijdens de wedstrijd, heb deze namelijk niet gezien, aangezien ik de kans had om verwend te worden door mijn vrouw dat vond ik belangrijker dan die wedstrijd te gaan kijken, maar ook vandaag in Eindhoven, het is wel eentonig maar daar maken ze er wat van door een lichtshow te geven in het stadion. Waarom bij ons altijd vuurwerk, laat Lee Towers lekker opdraven.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan moet er met wat effecten en wat rookkanonnen wat leuks mogelijk zijn, gewoon doen zou ik zeggen. Voordeel, dan valt die ene domme fakkel ook niet gelijk op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil