|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met zijn onbehouwen snelheid naar voren een nachtmerrie voor de tegenstander om er achteraan te moeten gaan. Jammer idd. voor ons dat het vaak op niets uitkomt maar voor de tegenstander te riskant om op zijn beloop te laten.
Ondanks zijn minpunten blijft het een speler die nog bruikbaar is, maar voor hoe lang nog? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zou jammer zijn. Energieke speler, die een tegenstander kapot kan spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ik begrijp de blijdschap niet zo Deze speler heeft een ongekende drive naar voren. Nu weet ik niet of de nieuwe back zoveel dreiging gaat geven. Ja misschien verdedigend beter, maar we gaan Holmgren echt missen |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Kan er helemaal niets van |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 - 11:01 schreef piet de paler het volgende:Ja ik begrijp de blijdschap niet zo Deze speler heeft een ongekende drive naar voren. Nu weet ik niet of de nieuwe back zoveel dreiging gaat geven. Ja misschien verdedigend beter, maar we gaan Holmgren echt missen Bart heeft ook veel drang naar voren, is snel, verdedigend redelijk. overall een betere voetballer. Maar ik zal pedersen wel missen. heeft zich altijd 100% ingezet met een authentieke stijl. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan het zien, we gaan Bart wegen op de Holmgren weegschaal, net zo als de topper Karsdorp was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan niet. Andere types. Je moet gewoon beoordelen, niet vergelijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 - 11:39 schreef piet de paler het volgende:We gaan het zien, we gaan Bart wegen op de Holmgren weegschaal, net zo als de topper Karsdorp was De Holgrem weegschaal zijnde 1 goal en 7 assists in 88 wedstrijden als aanvallende back? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb een beetje het idee dat iedereen vergeten is hoe snel Goedkoop was...ms niet zo snel als Pedersen, maar het scheelt niet heel veel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 - 16:44 schreef CobusIII het volgende:Ik heb een beetje het idee dat iedereen vergeten is hoe snel Goedkoop was...ms niet zo snel als Pedersen, maar het scheelt niet heel veel. Was snel stuk ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja Nieuwkoop is veel beter dan jij....??????????? En door jou snelheid had jij deze overtreding niet behoeven te maken , maar ja je moet weg Ik hoop dat je transfer stuk loopt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 17:02 schreef piet de paler het volgende:Ja Nieuwkoop is veel beter dan jij....??????????? En door jou snelheid had jij deze overtreding niet behoeven te maken , maar ja je moet weg Ik hoop dat je transfer stuk loopt Man man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 17:02 schreef piet de paler het volgende:Ja Nieuwkoop is veel beter dan jij....??????????? En door jou snelheid had jij deze overtreding niet behoeven te maken , maar ja je moet weg Ik hoop dat je transfer stuk loopt Piet, ben jij nou eigen spelers aan het afbranden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
HahahahahahahabbabBahabBaababban |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik brand hem niet af, maar vindt Pedersen beter dan Nieuwkoop En jullie vinden Bart zeer goed , nou ik vindt hem niet beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup Nieuwkoop ..........? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nieuwkoop mag die slimme tikjes in de duels, waar Slot het over had, mooi achterwege laten. 2 a 3 duels lekkere binnenkomer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft in 20 minuten 3 prima voorzetten gegeven . Dat zie je bij Pedersen nog niet in 5 wedstrijden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
MAAR PAKTE EEN RODE onzinnige Kaart Hoop echt dat hij verbeterd maar ook dat Pedersen blijft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij gleed half uit. Was niet bewust |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmmmmmmmm is rood Maar nogmaals ik hop dat hij het gaat bewijzen dat hij veel beter is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 18:12 schreef piet de paler het volgende:MAAR PAKTE EEN RODE onzinnige Kaart Hoop echt dat hij verbeterd maar ook dat Pedersen blijft Ging per ongeluk.. En waarom zou je pedersen behouden, die positie is zowat vierdubbel bezet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vond ik ook , intentie was er helemaal niet om hem te blesseren , geel was ook goed geweest |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 19:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ging per ongeluk.. En waarom zou je pedersen behouden, die positie is zowat vierdubbel bezet.. Als je zo kijkt heb je geljk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet Gert wel blijven natuurlijk.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet jij wat er nog gaat komen, Leipzig iig niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Piet word pas echt gek als ook Dilrosun nog vertrekt deze window |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Piet verbrandt seizoenkaart? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zal een vervanger voor gaan komen denk ik, zeker omdat ook nog niet zeker is dat Luts en die Kasanwirjo blijven. Wordt nog wat de komende 2 weken.....ben benieuwd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is aannemelijk ,zeer zekers |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:[..] Deze jongen gaat voor een hoog bedrag verkocht worden. Is niet zo slecht als hij hier afgeschilderd wordt. ( bron Diverse sportbladen ) die bronnen van je kloppen niet:) 5 a 6 miljoen zal het worden sassuolo, dat zegt al voldoende 20 miljoen te weinig gevraagd?:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vind het nog altijd een bruikbare speler. Altijd aanspeelbaar, veel fouten corrigerend, gaten dichtlopen.. Zijn vervolg was niet altijd denderend, maar als ie dat ook nog had speelde die allang in de PL.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 - 11:33 schreef Cruzcontrol het volgende:Vind het nog altijd een bruikbare speler. Altijd aanspeelbaar, veel fouten corrigerend, gaten dichtlopen.. Zijn vervolg was niet altijd denderend, maar als ie dat ook nog had speelde die allang in de PL.. Stapt niet op kuiten. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 - 11:33 schreef Cruzcontrol het volgende:Vind het nog altijd een bruikbare speler. Altijd aanspeelbaar, veel fouten corrigerend, gaten dichtlopen.. Zijn vervolg was niet altijd denderend, maar als ie dat ook nog had speelde die allang in de PL.. gewoon 2 niveau,s beneden het feyenoord niveau waar je heen moet het zegt al genoeg dat alleen degradatie kandidaten uit italie interesse tonen de subtop uit europa heeft geen interesse puur omdat het voetballend een drama is ze laten hem ook niet voor niks gaan, ze zien dat er weinig rek meer in zit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 - 11:33 schreef Cruzcontrol het volgende:Vind het nog altijd een bruikbare speler. Altijd aanspeelbaar, veel fouten corrigerend, gaten dichtlopen.. Zijn vervolg was niet altijd denderend, maar als ie dat ook nog had speelde die allang in de PL.. Het gekken is dat ik denk dat de PL of een andere competitie waar de tegenstanders veel aanvallender spelen hem veel beter op het lijf geschreven zal staan. Hier is het voor tegenstanders van grotere clubs het liefst met zijn alle inzakken waar hij in grotere competities veel meer ruimte zal gaan krijgen waarin hij veel beter toch zijn recht zal gaan komen .. Fysiek kan hij dat nog beter aan dan bv Karsdorp die altijd stuk is. En iedereen ergerd zich wel aan hem maar zien ook wel bepaalde kwaliteiten ben hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|