Op zondag 05 mei 2024 - 20:47 schreef Alexmem het volgende: Zonder Geert lijkt me Pedersen wel bruikbaar.
Een speler die 1600 minuten bij een degradant heeft gespeeld (staat gelijk aan 17 volledige wedstrijden), vergelijken met de reserve aanvoerder die ondertussen al bijna 5 jaar in het eerste van Feyenoord speelt.
Het verbaast mij keer op keer zeer wat voor krediet deze doodloper heeft.
Op zondag 19 mei 2024 - 19:11 schreef Leon FR1908 het volgende: Ik heb hier zijn highlights van 2024. Dat ze nog de moeite van een video maken genomen hebben.
[ filmpje ]
Komische is dat hij ook nog meermaals op LB heeft gespeeld dit seizoen xD
Ja ik ben ook echt benieuwd zeg,, helaas lopen er dichtbij na dit seizoen (eredivisie) op dit moment nauwelijks wat waar je zegt van die moet je gelijk halen,, misschien die Japanse middenvelder van nec dan,, vooral over de grens kijken lijkt het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door bijft007 --
Op zondag 19 mei 2024 - 19:28 schreef bijft007 het volgende: Ja ik ben ook echt benieuwd zeg,, helaas lopen er dichtbij na dit seizoen (eredivisie) op dit moment nauwelijks wat waar je zegt van die moet je gelijk halen,, misschien die Japanse middenvelder van nec dan,, vooral over de grens kijken lijkt het
Steijn van Twente zou je er ook wel bij kunnen hebben. Die linksback van Utrecht vind ik ook niet slecht. Maar we hebben Smal al
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door Leon FR1908 --
Pavlidis reken ik ook niet mee,, ook puur niet omdat die mede topscorer is geworden en logischerwijs az dan mee probeert te cashen,, wat dan niet haalbaar zal zijn top 3 of niet intressant meer,, en dan nog blijft het nog steeds een niveau lager dan de onze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door bijft007 --