|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Druistig ventje, maar meer en meer ook gedegen. Die gozert groeit per wedstrijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lijkt wel of hij niet op goal durft te schieten 1 op 1 Maar maakt opzich niet zoveel uit,als de voorzetten maar goed zijn. Blij met deze speler. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niels Holgerson komt ook nog erbij
Hahahaah |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laatste bericht is dat hij in orde is. Dat maakt deze dag wel compleet qua goed nieuws indien waar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bericht is van hemzelf overigens, dus dat zit wel goed! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij zat gewoon in de kleedkamer hoor ik net.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 september 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2021 - 17:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Laatste bericht is dat hij in orde is. Dat maakt deze dag wel compleet qua goed nieuws indien waar. Gelukkig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op naar woensdag! aldus zijn woorden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 september 2021 - 17:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Laatste bericht is dat hij in orde is. Dat maakt deze dag wel compleet qua goed nieuws indien waar. Top! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig maar, vreesde echt toen hij per brancard er af ging |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kale koppen niet te stoppen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Morgen tegen Heerenveen ff banken, Geertruida er in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vond Geertruida niet lekker invallen, leek al snel moe.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelde weer naar behoren, blijft af en toe wat onzorgvuldig en druistig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een nachtmerrie voor z'n directe tegenstander. Mag je als vleugelspeler de hele wedstrijd achteraan rennen hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer fit en inzetbaar tegen Slavia. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat heeft deze gozert een hoop energie zeg. Niet normaal, die rent nog even het hele veld over in de blessuretijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2021 - 23:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wat heeft deze gozert een hoop energie zeg. Niet normaal, die rent nog even het hele veld over in de blessuretijd. Die loopt op kernenergie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Echt ? ik hoorde waterstof . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien wel biomassa. Zit ie de hele week boomschors te kauwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft met het aantrekken van Marcus Holmgren Pedersen uitstekende zaken gedaan. De Noor kwam voor een bescheiden bedrag over van Molde en heeft zich direct in de basis gespeeld. Zijn goede prestaties zijn ook in het buitenland opgevallen.
Volgens Italiaanse media volgt AS Roma de ontwikkelingen van Pedersen in het shirt van Feyenoord nauwlettend. De topclub uit Italië oriënteert zich op de transfermarkt en wil in januari de ploeg versterken met een concurrent voor Rick Karsdorp. Pedersen staat op het scoutinglijstje, maar momenteel is er nog niks concreet.
Pedersen heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2026. De Rotterdammers namen de 21-jarige rechtsback voor één miljoen euro over van Molde. Het bedrag kan door bonussen nog oplopen tot 1,5 miljoen euro. Zijn huidige transferwaarde wordt door transfermarkt geschat op twee miljoen euro. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
2 miljoen HAha zet er nog maar een 0 achter dan.. Ze betaalde destijds 14M voor Rick die een veel korter contract had en ik zie toch liever Marcus dan Rick
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede spelert, heeft alles wat ik graag in een back zie. Dus het verbaast me niets dat hij internationaal de aandacht trekt. Maar hopelijk eerst een paar jaar bij ons en dan als hij zijn ontwikkeling doortrekt een volgende stap met een mooie deal voor zowel hem als Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Roma , volgens de geruchten . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2021 - 10:44 schreef RenatoBos het volgende:2 miljoen HAha zet er nog maar een 0 achter dan.. Ze betaalde destijds 14M voor Rick die een veel korter contract had en ik zie toch liever Marcus dan Rick inderdaad 20milj + , anders opzouten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2021 - 10:44 schreef RenatoBos het volgende:2 miljoen HAha zet er nog maar een 0 achter dan.. Ze betaalde destijds 14M voor Rick die een veel korter contract had en ik zie toch liever Marcus dan Rick Gaan ook veel naar Griekenland op vakantie, zijn ook niet meer te helpen:-b. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stond in die lap tekst boven je maar dat zal je ook wel niet gezien hebben d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat as Roma hoor je altijd, ik denk 2 milj en Karsdorp......... Dan zeg ik nee, of geachte forumleden ik denk jullie ook? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gelukkig kan je op skype e.a ook ophangen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 06 oktober 2021 - 18:29 schreef piet de paler het volgende:Dat as Roma hoor je altijd, ik denk 2 milj en Karsdorp......... Dan zeg ik nee, of geachte forumleden ik denk jullie ook? 20 miljoen en karsdorp gewoon maar niet meer, hall? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|