|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt jammer dat hij er niet meer in staat. Word gemist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier snap ik hele niets van. Potentiële goudmijn.. en zo goed op zijn positie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar is Pedersen het mee eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe is het mogelijk dat hij al weken moet banken? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tomtidomtidom..alweer Onbegrijpelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Poll op FR12:
Bijna 3000 stemmen, 92% voor Pedersen in de basis. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Speelt hij geen basis ipv Geertruida de rest van de competitie dan is voor mij de keuze al snel gemaakt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
is die gast niet hardstikke moe, die speelt anderhalf seizoen dacht ik zo. zie em ook graag terug alleen is er echt geen klik met ali. wellicht met walemark |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Geen klik met ... ? Ik mag het niet horen. Ali trekt geregeld naar binnen dus die klik is er juist wel. Geertruida heeft juist die klik niet met het volledige elftal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bracht een hoop dynamiek, maakt nog niet altijd de juiste keuze, maar je zit wat dat betreft wel weer ergens naar de kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zag er niet uit inderdaad. Beide backs waren verschrikkelijk. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Blinde paarden hebben ruimte nodig |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Helemaal mee eens! Lijkt wel of ze denken:"Ik speel in het nationale elftal, nu ff rustig aan". Beiden zo on geconcentreerd, dat hoef je van de week niet te doen anders hoef je al helemaal niet meer naar Praag toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens. Waarbij Pedersen echt het negatieve verschil qua goals maakte. Kon m een paar keer panklaar leggen, en miste zelf ook nog even 2 x. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ter verdediging....hij speelde best een periode aardig maar werd gepasseerd door Slot met Geertruida. Kwam een beetje als een verrassing. Dat doet wat met je vertrouwen denk ik. Tegen zwakkere tegenstanders zou ik denk ik altijd met Pedersen spelen en ook in de slotfase als je voor staat... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snapte de keuze van slot gisteren wel meer. Tegen zo’n inzakkende ploeg wordt t met de backs erbij alleen maar drukker |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En we moeten daarnaast ook wel constateren dat Pedersen het niveau van de eerste seizoenshelft minder vaak haalt. Zijn wel wat verzachtende omstandigheden, het heeft bijvoorbeeld ongetwijfeld ook met zijn persoonlijk lange seizoen te maken, maar volgend seizoen zal de lat hoger komen te liggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pedersen speelt weer eens een hele wedstrijd. En speelt niet super. Heeft eerder meerdere wedstrijden aangetoond waar hij al goed in is. Is wat onbesuisd, en daarmee soms onnauwkeurig. Bie bal op Toornstra bij pasv, vanuit de omschakeling. Daarin issie al waardevol. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moet eerst maar eens op voetbal gaan ofzo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik begin me echt zwaar te irriteren aan hem. Leuk dat opstomen maar kan niks met een bal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2022 - 23:17 schreef MMM het volgende:Ik begin me echt zwaar te irriteren aan hem. Leuk dat opstomen maar kan niks met een bal Pff, valt totaal niet mee. Besluiteloos of de bal de tweede ring in. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dont worry. Ik hoop al tijden op Benita, maak daar een rechtsback van en we kunnen weer een paar jaar. Kan wel eens een hele hele hele goede worden... nee dat wordt hij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heel heel erg vermoeiend om naar te kijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Pedersen van vorig jaar is zoek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die laatste actie moet hij echt aan gaan werken . Hij heeft alles ,kracht en snelheid maar als hij nooit over die back heengaat dan heeft het gewoon geen zin en is elke rush naar voren voor niks geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog zo jong ook. Moet de Malacia stap nog maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker en het is ook bepalend wie er voor hem op de vleugel speelt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat leek met Jahanbakhs nog wel te klikken. Rechtsbuiten positie was dit seizoen zwakst bezet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat het wel goed komt met Holmgren....... Moeite waard om in te investeren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk ook dat het wel goed komt met holmgren , of het met jahanbakhs nog goed komt betwijfel ik ernstig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb met Pedersen ook steeds meer twijfels. Rampzalig sinds de winterstop.
Geen idee of het vermoeidheid is want die kwam al uit een lopend seizoen.
We gaan het zien. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mee eens , na de winterstop was hij ver weggezakt , begin van het seizoen deed hij het goed al waren zijn voorzetten niet best (maar daar kan hij op trainen) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 12:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat leek met Jahanbakhs nog wel te klikken. Rechtsbuiten positie was dit seizoen zwakst bezet. Ja dat denk ik ook Henk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgend Gouka ook interesse voor.. |
|
|
|