|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is echt van alles niks vandaag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onvoorstelbaar hoeveel kansen hij krijgt(+) en mist (--) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door MightyAce -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan lekker rennen. En daar houd t op |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Daar heb je andere sporten voor... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tot aan de enkels prima zet hem op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft hij eigenlijk wel een ondersteunende middenvelder? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Staat altijd op minstens 5 meter van zijn man, grijpt nooit in. Iemand zal hem moeten vertellen dat social distancing niet nodig is in een wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou me verbazen als hij de lagere school goed heeft afgerond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Brengt als een van de weinigen momenteel wel energie, maar het is inmiddels wel duidelijk aan het worden dat het een beetje blind gedraaf is. En verdedigend teveel foutjes, waarvan hij een hoop op snelheid/mentaliteit nog wel hersteld, dat wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem vandaag prima. Aanvallend niet echt een bijdrage, maar daar keeg hij minder kansen toe dan Hancko (en zeker ook Szymanski) aan de andere kant. Had misschien ook te maken met Dilrosun die geen bal raakte. Verdedigend had Pedersen een aantal goede ingrepen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 16:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem vandaag prima. Aanvallend niet echt een bijdrage, maar daar keeg hij minder kansen toe dan Hancko (en zeker ook Szymanski) aan de andere kant. Had misschien ook te maken met Dilrosun die geen bal raakte. Verdedigend had Pedersen een aantal goede ingrepen. Nee joh komt geen pepernoot voorbij zolang hij al voor ons speelt . Kan beter achterblijven mr tikkieterug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 16:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee joh komt geen pepernoot voorbij zolang hij al voor ons speelt . Kan beter achterblijven mr tikkieterug Is vaak blind, maar vandaag was dat niet zo'n probleem vond ik. Al was het maar omdat hij niet heel veel in die positie kwam, zat redelijk dicht aan die kant. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 16:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Is vaak blind, maar vandaag was dat niet zo'n probleem vond ik. Al was het maar omdat hij niet heel veel in die positie kwam, zat redelijk dicht aan die kant. De drive die hij heeft ,dat heeft niemand bij Feyenoord en dan is het zo zonde dat hij zelde of nooit een man uitspeelt . Gaat hij dat wel doen in een constante vorm ,dan is hij zo vertrokken bij Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De drive die hij heeft ,dat heeft niemand bij Feyenoord en dan is het zo zonde dat hij zelde of nooit een man uitspeelt . Gaat hij dat wel doen in een constante vorm ,dan is hij zo vertrokken bij Feyenoord Dat zeker. Maar ik vraag me af of dat nog aan te leren is. Ik neig ernaar dat dat blinde er altijd wel een beetje in blijft zitten. Maar goed, hij is recent wel weer iets beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zeker. Maar ik vraag me af of dat nog aan te leren is. Ik neig ernaar dat dat blinde er altijd wel een beetje in blijft zitten. Maar goed, hij is recent wel weer iets beter. Ik hoop echt dat Slot zorgt dat hij daarnee aan de slag gaat,want dat zou voor iedereen winst betekenen en in de eerste plaats voor hemzelf. En ja hij word weer iets beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan gewoon feitelijk niet voetballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Verdedigen is ook voetbal en dat doet hij redelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zolang ie de bal maar niet heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdedigend niet bepaald betrouwbaar. Maar energie, extra aanspeelpunt midden/voorin is dan weer prettig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oefenen oefenen en nog eens oefenen, op afronden. Krijgt elke wedstrijd kansen. Dan wordt hij de blanke Dumfries.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 18:15 schreef van geil het volgende:Oefenen oefenen en nog eens oefenen, op afronden. Krijgt elke wedstrijd kansen. Dan wordt hij de blanke Dumfries. Zat meer aan Karsdorp te denken ,maar dan is het nog steeds oefenen oefenen en nog eens oefenen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 18:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zat meer aan Karsdorp te denken ,maar dan is het nog steeds oefenen oefenen en nog eens oefenen Karsdorp kon voetballen voordat ie verdediger werd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha zeker maar verdedigen is ook voetbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hier moeten we echt mee stoppen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem een redelijk tot goede wedstrijd spelen. Kwam een hoop vanaf uiteindelijk. Al blijft het eindproduct nog te vaak een probleem. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 - 20:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem een redelijk tot goede wedstrijd spelen. Kwam een hoop vanaf uiteindelijk. Al blijft het eindproduct nog te vaak een probleem. mee eens , vond hem niet zo slecht vandaag , heeft km gevreten bewonderingwaardig zijn inzet , moet wel werken aan zijn eindpass |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 - 20:55 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , vond hem niet zo slecht vandaag , heeft km gevreten bewonderingwaardig zijn inzet , moet wel werken aan zijn eindpass Dat laatste zeker want dan hoeft hij niet zo hard te rennen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 - 20:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem een redelijk tot goede wedstrijd spelen. Kwam een hoop vanaf uiteindelijk. Al blijft het eindproduct nog te vaak een probleem. eens |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
haha, het eindproduct viel niet uit de toon , omdat ali, kokcu , en nog een paar ook een berg ballen verspeelden . om over de linksback en de nummer 6 maar helemaal te zwijgen ..ik mis de jonkies . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pedersen speelde aanvallend goed maar weet vaak niet waar het toe moet leiden. In verdedigend opzicht bij regelmaat uit positie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat voegt hij aanvallend toe dan? Nooit een goede voorzet, nooit een doelpunt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wie wil je er dan neerzetten.....ken jij een speler met dezelfde actieradius en snelheid, binnen de selectie ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leidde regelmatig aanvallen in, dreiging en inderdaad, is in afsluiting vaak wat blind. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 - 10:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Wie wil je er dan neerzetten.....ken jij een speler met dezelfde actieradius en snelheid, binnen de selectie ? Geertruida. Maar die heb je nu op het middenveld nodig omdat er geen vervanger voor Aursnes is gehaald.
Leuk die actieradius en snelheid zonder rendement.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die komt geen man voorbij......en heeft die rendement...... Gewoon laten staan, komt wel. En als je 10 x naar voren komt waarvan 4x dreigend, en 2 bruikbare assists afgeeft. Is beter dan 2x dreigend en. 1 assist en bovendien niet de snelheid hbt om je verdedigende task te hervatten... Het is een keuze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 - 11:09 schreef piet de paler het volgende:Die komt geen man voorbij......en heeft die rendement...... Gewoon laten staan, komt wel. En als je 10 x naar voren komt waarvan 4x dreigend, en 2 bruikbare assists afgeeft. Is beter dan 2x dreigend en. 1 assist en bovendien niet de snelheid hbt om je verdedigende task te hervatten... Het is een keuze Het zorgt er we voor dat je mannetje extra op het middeveld hebt. Zoals een jahanbakx |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zie ik ook, en zo slecht is hij niet. En als er geen verbetering in zit " doorselecteren" dat is de toekomst visie. Maar ik denk dat het wel goed komt met Pedersen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij zijn eigen potentie nou eens overzag . Helaas blijft het al 1,5 jaar bij 100 meter blind naar voren rennen in 5 seconde zonder resultaat. Gaat hij aanvallend 40 tot 50% meer rendement halen de rest van het seizoen dan speelt hij volgend seizoen bij Real Madrid . Zonder resultaat word een Heerenveen ofzo een optie waar dan opeens wel het kwartje valt en hij alsnog naar Real Madrid gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|