|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2023 - 14:28 schreef ar het volgende:Ja. Toch een blijvend gevaar voor tegenstanders. En ik zie veel goede dingen, maar ook genoeg mindere momenten. Verdedigend vandaag een 10. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik vond dat hij prima speelde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zijn veel betere te vinden. Slimmer vooral. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: We kunnen beter investeren in slimme buitenspelers. Dilrosun, Ali, paxiao, die hebben niet voor in de rij gestaan toen de voetbal IQ-tjes werden uitgedeeld.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2023 - 14:36 schreef CobusIII het volgende:[..] We kunnen beter investeren in slimme buitenspelers. Dilrosun, Ali, paxiao, die hebben niet voor in de rij gestaan toen de voetbal IQ-tjes werden uitgedeeld.. Da's een ander onderdeel, maar als je rechtsback 4 op de 5 keer onzuivere of onverwachte steekpasses en dribbels met onduidelijke bedoelingen afsluit dan word je als buitenspeler er ook niet creatiever op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond ik ook. Eerste helft een paar momentjes maar uiteindelijk over de hele wedstrijd gezien dik in orde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tweede helft was verdedigend beter ja, eerste helft heel zwak. Aan de bal de hele wedstrijd weer niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ja als deze man nog goede voorzetten weet te krijgen en een net wat betere afwerking op doel krijgt dan kan hij zo mee in de top premier leaque |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien is het eigenlijk wel logisch dat zowel Geert als Pedersen (weer) goed zijn nu ze voor lange tijd het vertrouwen krijgen op een natuurlijke positie.
Tegelijk is het denk ik wat makkelijker voetballen als er iets meer ruimtes zijn. Er komen ook wedstrijden aan dat de ruimtes klein zijn, dan moet Pedersen ook kunnen leveren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 17:59 schreef coenjo het volgende:ja als deze man nog goede voorzetten weet te krijgen en een net wat betere afwerking op doel krijgt dan kan hij zo mee in de top premier leaque Dat is een groot gebrek bij deze jongen, maar vandaag was ie absoluut ruim voldoende. Beetje weer als in eerste helft vorig seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de bal nog steeds jammer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speelt steeds beter vind ik eigenlijk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vond hem gisteren niet slecht |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gooide ziel en zaligheid in de wedstrijd, met zoveel werkliust mag je toch iets minder zijn in passing Hij is belangrijker dan wij denken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee passing is vrij belangrijk in zijn rol |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: De gaten die hij trekt door zijn snelheid en durf, zijn ook belangrijk toch ? Dit soort spelers zijn belangrijk , voor het gehele team en ja als die passing ook nog gaat lukken ......€€€€€€€€€€€€€€€
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb wel een zwak voor hem. Een beetje een cultfiguur aan het worden. Moeilijk te beoordelen wat zijn waarde precies is en of er nog groei in zit (denk het wel). laat maar ff staan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wie wil je er anders neerzetten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Juist vind ik ook, voorlopig voetbalt hij naar zijn kunnen, en geeft niet op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NIET SCHIETEN PEDERSEN, riep ik. En twee tellen later lag hij erin haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon een held ,en Hugo Borst een hele enge man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon een prima verdediger. Maar nog te druistig in zijn voortzetting |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Grote gunfactor...cultheld aan het worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat jij hier schrijft is juist ontzettend verbeterd de laatste 4 wedstrijden Ar . Kan altijd beter,dat wel natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had vanmiddag wel weer slaapmomentje bij 2e goal Fortuna, maar verdedigend over het algemeen goed, opbouwend ook. Vooral goed in z'n snelle rushes met bal en oog voor de ruimte.
Maar verdomme, z'n voorzet, overzicht na z'n rush: kan dat niet beter getraind worden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik geniet van zijn onverzettelijkheid. En doet t al n tijd prima. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk en tijdje banken want dit is de echte stoorzender |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kans is er nu Gernot er weer bij is, maar ik vind hem dit seizoen ook regelmatig goed spelen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Reken jullie hem nu af op zijn verdedigende of aanvallende acties.. Het is en blijft een verdediger |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 13:49 schreef piet de paler het volgende:Reken jullie hem nu af op zijn verdedigende of aanvallende acties.. Het is en blijft een verdediger Allebei |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima serie neergezet, maar gisteren was het echt slecht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Deze jongen gaat voor een hoog bedrag verkocht worden. Is niet zo slecht als hij hier afgeschilderd wordt. ( bron Diverse sportbladen ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Gaat wel meer opleveren dan gekost |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Weinig ploegen in Europa hebben verdedigers die zo ver opkomen. We verwchten bijna van hem dat het een rechter spits is.Als hij alleen zou verdedigen tot aan de middellijn loopt hij minder kans op fouten Maar dat wil Slot niet toch? Zoals het spreekwoord zegt wie hard werkt maakt veel fouten. Ik ken spelers die geen fouten maken ....,,, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja heeft zijn beste wedstrijden de afgelopen wedstrijden gespeeld. Gisteren was weer ouderwets ruk idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet super best, gisteren, lijkt wel acties vaker met overzicht te besluiten. Passes bv, in plaats van wild en blind schieten enzo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wordt beter in z'n passing en voortzetting |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Marcus Holmgren Pedersen behoort tot de definitieve selectie van Noorwegen. De rechtsback van Feyenoord maakt kans op speelminuten tijdens de interlandwedstrijden tegen Spanje en Georgië van eind maart.
Pedersen komt bij Noorwegen ook twee oud-Feyenoorders tegen. Fredrik Aursnes behoort tot één van de beste spelers van Benfica en heeft een oproep ontvangen van bondscoach Ståle Solbakken. Fredrik André Bjørkan, die afgelopen winter de overstap maakte van Feyenoord naar FK Bodø/Glimt, is ook onderdeel van de groep.
Noorwegen speelt eind maart twee EK-kwalificatiewedstrijden. Spanje is op zaterdag 25 maart om 20:45 uur de tegenstander. De interland tegen Georgië staat op dinsdag 28 maart om 18:00 uur in de agenda. De 22-jarige Pedersen kwam tot nu toe tot zestien interlands voor Noorwegen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
is echt geen slechte speler En je zit niet voor niets bij de Noorse selectie en de nummer 1 uit de nl competitie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met stip bovenaan op de transferlijst. |
|
|
|