|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waren meerdere berichten over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt want deze had ik ff opgezocht ,maar zelf zag een twitter bericht wat er serieuzer uitzag dan deze . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb je haar nummer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker je zal er maar mee te maken hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uhm aanklagen die kut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die is daarvoor al zo vaak aangeklaagd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Inwendige stokslagen dan ,Van Geil bekrachtigd het vonnis wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik bood me al aan, :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Stond al voor de rechter vanwege de benaming gecremeerde kroket hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nummer ? Hoe middeleeuws. DM is het toverwoord :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Even opgezocht :) hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oef, dat gezicht :O |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is. Pedersen kan weleens zo'n gevalletje zijn . Zijn dynamiek is bijna niet te evenaren |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is Pedersen nu zoveel minder dan Dumfries? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dumfries heeft iets meer gevoel met naar binnen trekken ,verders is Pedersen misschien zelfs beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juli 2023 - 18:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Je weet pas wat je mist als het er niet meer is. Pedersen kan weleens zo'n gevalletje zijn . Zijn dynamiek is bijna niet te evenaren Zeg ik wel vaker, hij word neergezet als een of andere lul die niet kan voetballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Zeg ik wel vaker, hij word neergezet als een of andere lul die niet kan voetballen Hij zou een Emerton kunnen worden ,moet hij alleen wat meer aan zijn eindresultaat gaan doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Zeg ik wel vaker, hij word neergezet als een of andere lul die niet kan voetballen het is zeker geen lul en heeft zeker zijn kwaliteiten. Als hij zijn voetballend vermogen nog wat kan opkrikken, zou ik hem er zeker bij houden. Ik denk dat tegenstanders geen prettige wedstrijd tegen hem hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn meerwaarde zit 'm in z'n snelle rushes. Maar je hebt er weinig aan als 90% een beroerde eindpass heeft.
2e RB achter Geertruida. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het creeeren van gevaar, geeft anderen meer kansen Het is net wat Cobussil zegt je hebt geen makkeljke dag als hij tegenover je staat. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Zeg ik wel vaker, hij word neergezet als een of andere lul die niet kan voetballen Hij kan ook niet voetballen. Heb je hem gemist toen geertruida op RB stond? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De dreiging van Pedersen naar voren is groter. Ben blij om hem in het team te zien, of dat nu in de basis is, of op de bank als extra trief is mij om het even. Ben voor Feyenoord en maakt mij niet zo veel uit. Ik vindt Pedersen een goede speler |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit dicht bij mekaar denk ik (Trauner-Geert vs Geert-Pedersen). Geert speelt sowieso, maar die vind ik centraal beter dan op rechts. Dus Slot kan een beetje de afweging maken waar een wedstrijd meer om vraagt. Bijvoorbeeld de dynamiek van Pedersen of de kunde in de kleine ruimte (wat Trauner en Geert meer hebben). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De dreiging is groter, ja. Het effect nihil. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 19:18 schreef DMD het volgende:[..] Hij kan ook niet voetballen. Heb je hem gemist toen geertruida op RB stond? jazeker ... geert is een trage verdediger zonder 2e actie , behalve in de aanval |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik zeg toch dat hij de dreiging heeft, waardoor een tegenstander moet blijven opletten, daardoor andere kansen krijgen Ben nog maals blij dat hij er nog is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 19:30 schreef kriebel70 het volgende:[..] jazeker ... geert is een trage verdediger zonder 2e actie , behalve in de aanval Geertruida een trage verdediger noemen, je maakt het nog mee. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij zou een Emerton kunnen worden ,moet hij alleen wat meer aan zijn eindresultaat gaan doen. emerton had wel een goeie voorzet maar was iets minder snel zo zie ik ze liever als je als feyenoord zijnde een niveau omhoog wil zal je op die plek ook een betere speler moeten hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote: speelde geen slechte pot hoor .. werd juist slechter toen hij eruit was .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is echt dramatisch met een bal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat is zijn minste punt ja. Maar ik heb niet zo'n probleem met zijn spel vandaag, er was een half elftal minder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
DMD