|
|
VVout
|
|
|
Pino zal je bedoelen, met een grote snavel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit eerder gezien, n 3 bij de cijfers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doelman Pipo Marciano was na het 2-2 gelijkspel tegen Slavia Praag de gebeten hond omdat beide tegentreffers voortkwamen uit fouten van hem. Na afloop van de wedstrijd was Cyriel Dessers de eerste die naar Marciano toekwam. Niet voor niks, want Dessers weet wat Marciano nu doormaakt.
Arne Slot: "Ik heb hem na de wedstrijd even opgezocht. Ik heb hem gewezen op de situatie waarin Cyriel Dessers belandde toen hij in de slotfase van ons thuisduel met RKC niet de 3-2 maakte. Dessers kreeg toen heel veel kritiek, maar hij was nu weer de gevierde man na zijn twee doelpunten. Spitsen en doelmannen kunnen snel de schlemiel of de held zijn. Het is aan Pipo om er nu ook zo als Dessers uit te komen.”
Dessers hoopt ook op het beste voor Marciano: "Hij redde ons ook een keer knap. We doen het met z’n allen, dat maakt ons zo sterk", aldus Dessers in het Algemeen Dagblad. "Na die rode kaart van Guus Til zijn onze verdedigers en middenvelders alleen nog maar meer gaan lopen en harder gaan werken. Na die 2-2 van mij zie ik heel veel wisselspelers naast me staan, die allemaal zo’n 90 meter over het veld zijn gesprint om het doelpunt met mij te vieren. Die teamgeest is heel bijzonder en maakt ons lastig te verslaan. Het is geen toeval dat we nu in de slotfase al zo vaak hebben toegeslagen.”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat tegen Twente weergaloos zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot gaf t goed aan. T is aan hem nu |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
kutkeeperkutkeeperkutkeeper |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hij kan er werkelijk geen pepernoot van. Zet dan de jeugd maar op doel en laat deze in de teststraat gaan bijklussen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het oordeel is gevallen Net als bij Dessers. Keepte bij het Israelische 11 tal niet zo slecht. Ik wacht nog even af met mijn oordeel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mamalou heeft hem afgepeigerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2021 - 09:56 schreef piet de paler het volgende:Het oordeel is gevallen Net als bij Dessers. Keepte bij het Israelische 11 tal niet zo slecht. Ik wacht nog even af met mijn oordeel Precies Piet. Hij keept voor de rest ook geen wedstrijden. Dus niet makkelijk er meteen staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hmmm Marciano klinkt net als Martina... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2021 - 09:56 schreef piet de paler het volgende:Het oordeel is gevallen Net als bij Dessers. Keepte bij het Israelische 11 tal niet zo slecht. Ik wacht nog even af met mijn oordeel Absurd, ja. Eerste slechte wedstrijd bij Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We moesten het er even uit laten en gaat gewoon the Marsian II worden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nietsverloren veel gewonnen. De beste man heet ook geen pipo.
Eens met piet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2021 door pat -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een brok onrust. Kwam soms onbegrijpelijk uit z'n doel of bleef juist in z'n doel hangen.
Ik vind het verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat we veel beter gewend zijn. Had een cruciale redding |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker. En dan zal ik wel een zeikerd zijn maar dat was natuurlijk ontzettend slecht gedaan door Burgzorg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou wel beter kunnen anticiperen op lange ballen, dieptepasses e.d. Heeft zich ook amper vaker kunnen onderscheiden in laatste 2 wedstrijden. Met dank aan de verdediging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2021 - 08:03 schreef MMM het volgende:[..] Zeker. En dan zal ik wel een zeikerd zijn maar dat was natuurlijk ontzettend slecht gedaan door Burgzorg. Tja, dat zal een discussie blijven. Marciano was er op tijd uit. Deed alles goed in deze. Burgzorg veel fout. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bekijk de filmpjes eens van het Israelische elftal. Is echt zo slecht nog niet....geen topper maar beter dan meerder keepres in de eredivisie |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Blij dat hij weinig te doen had. Had geluk dat de bal tegen zijn been kwam toen hij uit kwam glijden. Gaat geen zekerheidje worden vrees ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2021 - 07:56 schreef MMM het volgende:Een brok onrust. Kwam soms onbegrijpelijk uit z'n doel of bleef juist in z'n doel hangen. Ik vind het verschrikkelijk. Doet mij een beetje denken aan een veldspeler die noodgedwongen op doel gezet wordt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarschijnlijk nog 1 wedstrijdje tegen aan gluren. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien 2 lijnliggers gebruiken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha staat in het VI elftal van de week vanwege clean sheet. Ja dat was niet heel moeilijk gisteren... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2021 - 11:41 schreef MightyAce het volgende:Hahaha staat in het VI elftal van de week vanwege clean sheet. Ja dat was niet heel moeilijk gisteren... Cashen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mannen het is net als een bult op je rug. Laten we er even mee leren leven.... Tot de chirurg hem verwijderd.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen rare dingen gedaan. Voor zijn doen iig goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad ik vreesde het ergste maar vandaag vielt hij me 200% mee, z’n uittrappen vond ik wel erg slecht.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze zak stront
Optyfen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Schande dat dit ons shirt draagt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een grof grof schandaal. Kan er echt helemaal geen klote van.
Gelijk eruit tyfen. Waardeloze zak stront |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit ziet er niet uit. En niet 1 of 2 keer. Ik tel een handvol bepalende fouten. Zou die Roemeen een beetje kunnen keepen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles is al gauw beter dan deze clown.
Echt lachwekkend. Complete miskoop. Weg ermee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sommige wedstrijden lijkt het ergens op, maar als hij door het ijs zakt gaat hij er echt volledig doorheen. En niet de eerste of tweede keer dat dit gebeurd. Op zo'n keeper kan je niet bouwen. Betrouwbaarheid is voor elke positie belangrijk, maar voor keeper het meest van allemaal denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slot geeft nog eens aan dat dit de consequentie is van de financiën afgelopen zomer. Dan krijg je een vrij middelmatige reservekeeper en hoop je dat de nummer 1 fit blijft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Hij zat er echt 4 x compleet naast met die hoge ballen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2022 - 19:34 schreef ar het volgende:Nou, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Hij zat er echt 4 x compleet naast met die hoge ballen Ik bedoel, om het op geld te gooien. |
|
|
|