|
|
Frobin1974
|
|
|
Laat hem daar eerst maar bepalende gaan worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verhuren. O21 is een lachertje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou zo’n jongen nou minder zijn dan van de Belt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerder beter..vooralsnog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is geen zoon van de beste vriend van de trainer |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
van de Belt gaat er wel komen. Was verleden jaar beste van KKD. Hij wordt ook niet op de lekkerste momenten ingebracht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 17:53 schreef CobusIII het volgende:van de Belt gaat er wel komen. Was verleden jaar beste van KKD. Hij wordt ook niet op de lekkerste momenten ingebracht. Is ook veel te vroeg om hem af te serveren . Hij is nog geen Timber. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi moment voor hem en veelzeggend dat hij op zo'n moment mag invallen. Die klopt dus echt aan de deur. Mooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zou wel mooi zijn dat een volgende Feyenoorder zich in de basis speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegen Celtic allemaal minuten laten maken. Ik ben bang dat je dan ziet waarom ze geen basisplaats hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
schijnt wel stappen te maken sinds hij mee traint met de selectie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord en Antoni Milambo (18) zijn er uit: de middenvelder gaat, daags na het naar buiten komen van het exclusieve nieuws, zijn contract verlengen in Rotterdam. De nieuwe deal van de middenvelder wordt spoedig ondertekend. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Waarom nog geen aandacht voor dit goede nieuws. Enorm talent, schijnt dat Griezman na afloop van de wedstrijd nog aan mensen heeft gevraagd wie hij was dit door die fantastische beweging van 'm. Milambo is al ervaren, zit al ruim 2 jaar bij de groep, en wordt gewoon een fantastische 10 de komende jaren. Dat is het mooie aan Feyenoord nu, er is beleid en toekomst, hij staat volgens mij absoluut in het elftal dat ze over pakweg 2 jaar voor ogen hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom geen Milambo in plaats van van den Belt? Onbegrijpelijk voor mij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nog te licht voor dit soort wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zn ontmaagding ook nu gehad in grootste wedstrijd in nederland je kan hebben momenteel, deed zn ding, kan zelf nu ook inzien wat het vraagt de top op dit niveau, ook knap van slot hij het aandurfde in zon wedstrijd eigenlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Werd een beetje in het diepe gegooid, maar niet onaardig. Nog wel wat stappen te maken, om aan te sluiten bij het niveau van zijn medespelers, maar gezien zijn leeftijd en ervaring was het in orde denk ik. Hopelijk krijgt hij meer kansen, zeker als op een gegeven moment de tweede plek misschien binnen is. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Volgens de statistieken een van de beste spelers van het veld.
Vond hem goed aan de bal en sterk in de duels.
Ik wil hem zo graag op 8 zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt de natuurlijke opvolger van Timber te zijn ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
90 minuten op de bank gisteren is natuurlijk belachelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo benieuwd naar deze jongen komend seizoen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Priske: "Ik heb Milambo gezegd dat het voor hem nu moet gebeuren" zaterdag, 20 juli 2024 (17:32) - FR12.nl In dit artikel:
Antoni Milambo heeft zaterdagmiddag tijdens een oefenwedstrijd tegen Cercle Brugge zijn stempel gedrukt in het voordeel van Feyenoord, wat trainer Brian Priske tevreden stelde. De 19-jarige middenvelder staat hoog op de agenda van Priske, die grote verwachtingen van hem heeft en dit seizoen als het moment ziet voor Milambo's doorbraak. Na de wedstrijd benadrukte Priske dat hij van de jonge speler een intensere en sterkere performer in duels wil maken.
Daarnaast legt Priske de lat voor het hele team hoog, waarbij hij een voorkeur uitspreekt voor het snel vooruit spelen van passes in plaats van lange ballen, om beter om te kunnen gaan met de agressieve pressing van tegenstanders zoals Genk en Cercle Brugge. De media hebben de speelwijze van Priske al in vergelijking gebracht met die van zijn voorganger Arne Slot, maar de nieuwe trainer lijkt zich daar weinig van aan te trekken en focust zich op zijn eigen methoden en filosofieën. Hij waardeert het werk van Slot, maar is vastbesloten om zijn eigen stempel te drukken op het team.
Dit wordt zijn doorbraak seizoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar niet alleen milambo ruikt nu zn kansen natuurlijk, ook nadje zechiel enzovoort nu spel meer accenten vanuit het midden krijgt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die was wel heel matig gisteren Maar goed, jeugdspeler hoort zich op te trekken aan de rest Niet andersom |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2024 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:Maar die was wel heel matig gisteren Maar goed, jeugdspeler hoort zich op te trekken aan de rest Niet andersom Ja was al bijna een veteraan in dit elftal.
Hopelijk grijpt ie nu zijn kans de mogelijkheden zijn er.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond hem fysiek best wel sterk, moment met aanvaller van as Monaco. Voetbal technisch niet veel gezien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geruchten over verhuur klonken me ook in de oren als een hele domme move. Deze man hoort gewoon 100% in Feyenoord 1. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal nu niet meer verhuurd worden lijkt me, wat had ie een paar goeie acties 2e helft kort achter elkaar 💪 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Antoni Milambo is door ESPN uitgeroepen tot Man of the Match. Al is de middenvelder van Feyenoord daar vanwege het puntenverlies tegen Willem II allesbehalve blij mee. Milambo opende vroeg in de wedstrijd de score, maar dat was vervolgens niet genoeg voor de drie punten.
''Ik kan trots op mezelf zijn, maar ik ga niet met een goed gevoel naar huis,'' vertelt Milambo na de wedstrijd van Feyenoord in De Kuip. ''Natuurlijk doet de Man of the Match wat met je, dat je het team kan helpen, maar we hadden liever de drie punten. Of ik het kan geloven dat we niet nog meer scoorden? Eigenlijk niet. In de kleedkamer is iedereen echt teleurgesteld. Als ik het goed heb, hadden we vorig seizoen ook de eerste wedstrijd gelijk gespeeld. We zijn enorm teleurgesteld, maar we proberen positief te blijven.''
Milambo begon in de basis ten koste van Zechiël. De geboren Rotterdammer was tegen PSV nog een van de uitblinkers, maar werd nu vanwege tactische redenen aan de kant gehouden door trainer Brian Priske. ''De laatste twee dagen zag ik het wel aankomen. We trainden hier ook tactisch op, daaraan zag ik het aankomen.'' De middenvelder scoorde in de eerste helft de 1-0. ''De bal nam ik met de binnenkant van mijn wreef.''
De 19-jarige Milambo voelt dat hij aan het doorbreken is bij Feyenoord. ''Iedereen zegt dat dit jaar mijn doorbraak moet worden. Ik probeer gewoon mijn best te doen en het team te helpen. Zolang dat lukt, dan blijven er kansen komen in de eerste elf. Mijn kwaliteiten zijn vast aan de bal, loopvermogen en kracht. Maar ik denk dat het nog veel beter moet. Vooral mijn balbehandeling, eerder de ruimtes herkennen in het veld. Ik heb wel het gevoel dat ik dicht tegen een basisplaats aanzit.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde goed. Rare wissel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beste van het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk straks Timber - Milambo |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik ben nog steeds niet zo lyrisch over Timber als de rest van Nederland. Van Timber gaan anderen volgens mij niet beter voetballen. Zechiel met Milambo, over 2 jaar “het beste middenveld van de eredivisie” |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Timber heeft ws maanden nodig om weer op niveau te komen en van dat niveau ben ik nooit onder de indruk geweest op een paar wedstrijden na dan. Ik hoop dat hij mijn ongelijk kan laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van verhuuroptie, naar de man die ons moet redden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Of hij ons moet redden weet ik niet, maar dit seizoen moet wel zo'n beetje zijn doorbraak worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil