|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Topper toch, benieuwd waar hij in een paar maanden staat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar dat liep in de pas met de rest |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind hem zeker een talent, maar nog geen basisspeler. moet dit seizoen 30 minuten per wedstrijd maken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Groot verschil ook nog of je Stengs of milambo daar hebt staan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Probleem is dat Stengs op rechts moet, want je hebt daar verder niets. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
19 jaar, maar in deze selectie al bijna een veteraan gevoelsmatig. Komende 2 jaren zullen laten zien hoe goed ie nu werkelijk wel is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zijkanten überhaupt weinig smaken,, maar Stengs zijkant neerzetten is zonde van zijn kwaliteiten wel vind ik,, hoop dat Osman het kan laten zien en Stengs gewoon in de as kan blijven, afwisselend met Moussa,, maar het lijkt met Moussa nog niet echt te gaan werken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Doodzonde, daar rendeert hij niet optimaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste wedstrijd dat ik hem echt een beetje tot bloei vond komen. In zijn reeks als vaste basisspeler, in een elftal dat niet draait.
Moet wel nog naar meer en constanter. En vooral ook naar 90 minuten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit zijn toch lekkere potten voor een 19 jarige in zijn ontwikkeling, goed gedaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Smullen. Een genot voor het oog.
Aan de bal zo goed, versneld met het kaatsen. En staat verdedigend ook zijn mannetje. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 22:20 schreef MMM het volgende:Smullen. Een genot voor het oog. Aan de bal zo goed, versneld met het kaatsen. En staat verdedigend ook zijn mannetje. Was ook gewoon echt snel in de sprint. Dat belooft nog veel meer. Bij grirona ook al laten zien dat hij heel rustig voor de goal is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 augustus 2023 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:Komt zelf echt ook veel tekort nog. Ik snap best dat we graag willen zien dat we toptalenten hebben, maar vooralsnog zou alleen Sauer een beetje aan kunnen haken. Deze gaat t nooit halen. Lijk ik me lelijk vergist te hebben. Want stond echt lang stil.
Mooi dat t toch boven komt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als hij ook maar niet weer zo overbewierrookt gaat worden als Beelen vorig seizoen. Er zijn al teveel jonge spelers op die manier verdwaald . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lijkt me een slimme jongen ook wel die geen gekke dingen doet en echt met zijn vak bezig is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 22:28 schreef Cruzcontrol het volgende:Lijkt me een slimme jongen ook wel die geen gekke dingen doet en echt met zijn vak bezig is. Als ik hem was zou ik zo veel mogelijk bij Hancko's huiswerk afkijken 😏 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou dit is netjes hee. Ook jezelf quoten als je mis zit.. Dit spreekt van een groot karakter 😄👍 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Overigens samen met Timber de beste vanavond |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zouden er meer moeten doen hier, haha. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha eens Ik doe het ook hoor. Maar ik zit er ZELDEN naast..🙃 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Haha, bedoelde jou nu niet direct hoor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee joh Allemaal gekkigheid 👍 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hoort erbij toch! :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ook waren de tafelgasten goed te spreken over Milambo, die net als Timber één doelpunt maakte in Deventer. “Ik vond Milambo echt heel bijzonder gisteren”, erkende Simonis, waarna Afellay zei: “Moet je kijken hoe het kan lopen. Milambo ontwikkelt zich geweldig, maar had niet in het elftal gestaan als Stengs bijvoorbeeld fit was geweest. Ik vind het wel mooi dat een jongen uit de eigen opleiding zijn kans grijpt." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Knap hoor, op zijn leeftijd en vanuit het betrekkelijke niets erg beslissend. Hij is nog niet zo compleet als Hwang en Timber maar rondom de 16 brengt hij al een hoop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, is er al jaren bij op zijn jonge leeftijd, en nu is tie er! Lijkt me ook een goed koppie op zitten die geen gekke dingen gaat doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Karim El Ahmadi heeft woensdagavond met veel plezier gekeken naar Feyenoord dat wist te winnen van Benfica. In Lissabon werd het 1-3 voor de Rotterdammers en vooral Antoni Milambo viel in positieve zin op bij de oud-speler van Feyenoord.
Karim El Ahmadi heeft dan ook een lofzang paraat voor Milambo, aangeschoven bij Voetbalpraat. "Ik moet wel zeggen dat deze speler wel echt compleet is hoor. Die heeft letterlijk alles. Hij kan goed lopen. Goede loopacties. Goed aan de bal. Simpel spelen. Duels pakken. Voor mij op zo’n jonge leeftijd is het wel een hele volwassen speler. Ik denk dat hij op acht misschien wel het beste is. Een beetje box-to-box."
Milambo kwam dit seizoen al drie keer tot scoren, maar dat is niet het enige volgens El Ahmadi. "Op zo’n jonge leeftijd kiest hij ook echt heel goed positie elke keer. Ik weet niet of dat gezegd tegen hem dat hij weg moet blijven, maar dat doet hij echt heel goed."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce