BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Antoni-Djibu Milambo topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 januari 2025 - 12:27   quote  deeplink  
Kraay looft Feyenoorder: 'Maar niet roepen dat hij het Nederlands elftal in moet'

Hans Kraay junior dicht Antoni Milambo een grote toekomst toe. Eerstgenoemde zag de middenvelder van Feyenoord schitteren 'in misschien wel de beste uitwedstrijd van de Rotterdammers deze eeuw (bij Benfica), maar roept wel op tot voorzichtigheid.

Kraay junior is naast verslaggever en analist bij ESPN ook als columnist werkzaam voor Voetbal International, dat hem vraagt naar de mooiste goal van de afgelopen maanden. "De 1-3 van Antoni Milambo uit bij Benfica voor Feyenoord in de Champions League", luidt het antwoord. "Hij krijgt bijna vanaf de achterlijn een keihard over de grond genomen vrije trap net buiten de 16 voor z'n voeten en stuurt de bal technisch perfect binnenkant wreef over de grond in de korte hoek. Een heel groot talent heeft zich aan de voetbalwereld laten zien in misschien wel de beste uitwedstrijd van de Rotterdammers deze eeuw."

Milambo en zijn teamgenoten vormen bij Feyenoord een 'heel dynamisch en modern middenveld', stelt Kraay junior, die daarna opsomt wat hij er zo goed aan vindt. "Inbeom Hwang is een wel heel erg goede aankoop. Hoe heeft de internationale voetbaltop zo lang kunnen slapen? Wat is Quinten Timber een speler geworden die heel Feyenoord op zijn nek neemt."

"En Antoni Milambo neem ik linea recta in huis als hij waar dan ook en hoe dan ook een keer hulp nodig heeft", vervolgt de oud-verdediger, die hoopt dat we in Nederland niet te hard van stapel lopen. 'Maar vooral nu niet gaan roepen dat hij het Nederlands elftal in moet. Laat Milambo ups en downs hebben. Drie weken heel goed spelen en twee keer heel slecht. Geef deze jongen van mijn mooiste goal van het afgelopen half jaar de tijd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2025 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 januari 2025 - 13:31   quote  deeplink  
De laatste wedstrijden te licht......of mag ik dat niet concluderen ?
Moet nog heel lang rijpen
En Kraaij tja slechtste analist mijn inziens
Alexmem
 Alexmem - donderdag 02 januari 2025 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2025 - 13:31 schreef piet de paler het volgende:
De laatste wedstrijden te licht......of mag ik dat niet concluderen ?
Moet nog heel lang rijpen
En Kraaij tja slechtste analist mijn inziens
Over twee seizoenen praten we hem naar Liverpool.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 januari 2025 - 16:58   quote  deeplink  
Maar nu nog niet, ik hoop het
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 02 januari 2025 - 21:04   quote  deeplink  
Tuurlijk groot talent, maar moet nog veel stappen maken, dus laat em lekker eerst eens een echte vaste topspeler bij ons worden en dan door de grote poort vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 januari 2025 door Cruzcontrol --
bijft007
 bijft007 - donderdag 02 januari 2025 - 21:45   quote  deeplink  
Helemaal eens👍 (na benfica uit gelijk op het grootste paard gezet (kon hij overgens ook niet aan doen uiteraard) meeste wedstrijden eigenlijk nog best bleu, goed talent hoor maar moet gewoon nog echt grote stappen zetten voor onbetwist basis speler, voordeel voor hem is dat speler voor die positie Stengs kapot is en twijfelachtig is hij weer diezelfde speler wordt met het fysieke aspect en mentaal weer n dreun gehad,, en overige spelers die vorig seizoen op 10 nog wel eens inkwam was die Czech heel sporadisch daarbuiten lijken zechiel nadje daar niet geschikt voor te zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 januari 2025 - 16:49   quote  deeplink  
Hij doet zijn best, maar veel vernuft zit er nog niet bij.
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2025 - 17:00   quote  deeplink  
Voegt 0 toe.
CobusIII
 CobusIII - zondag 12 januari 2025 - 17:02   quote  deeplink  
Terugval na blessure, maar dat kan bij jeugd. Straks maar eens Hwang, timber, Stengs
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 januari 2025 - 17:04   quote  deeplink  
Zelfde als meerdere jeugd spelers je kan hier ( nog ) niet op bouwen
bijft007
 bijft007 - zondag 12 januari 2025 - 17:09   quote  deeplink  
Terugval na die goeie potten in periode benfica uit was me al opgevallen, niet percee hem zn fout inherent aan jonge spelers die zich meer tegen basis spelen, werd al zowat gezien als onbetwist basis, dat was niet terecht, maar ook gebrek aan alternatief aangezien Stengs kapot was, en vraag nog beetje is Stengs weer Stengs word van voor operatie op 10, nu was die laatste vooral pendelaar om timbers rol wat anders in te vullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 januari 2025 - 22:07   quote  deeplink  
Terugval toch wel behoorlijk en -nog erger- bijna structureel.
Was vandaag slecht.
van geil
 van geil - maandag 13 januari 2025 - 15:24   quote  deeplink  
Milambo is een speler(nog?)die ruimtes nodig heeft.
Zie de wedstrijden dat hij goed speelde, als tegenstanders het spel niet maken,en dus inzakken vallen zijn sterke punten af.
Als je Milambo toch wilt gebruiken in die wedstrijden, dan moet je hem lager zetten.
Zo zie ik het.
Stengs eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal.
Ik denk dat Moussa een prima 10 zou zijn, maar dan heb je weer niets op rechts.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 januari 2025 - 18:40   quote  deeplink  
Gewoon terug naar onder 21

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Antoni-Djibu Milambo topic

0.0096440