|
|
bijft007
|
|
|
Wat wel zo is: ja hij speelt nu praktisch en mede noodgedwongen alles maar daar gaat hij en wij wel enorm profijt van hebben komende seizoenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2025 - 15:26 schreef bijft007 het volgende:Wat wel zo is: ja hij speelt nu praktisch en mede noodgedwongen alles maar daar gaat hij en wij wel enorm profijt van hebben komende seizoenen. Eens, vooral de Cl geeft n mentale boost. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Raakt weer opgebrand vrees ik. Erg slordig vanavond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Met Paixao voor hem kan hij de bal ook nergens kwijt. Die liep werkelijk ieder gat dicht. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ik vrees dat ook hij nu geblesseerd is…. Kan er ook nog wel bij pfffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zag er niet goed uit inderdaad,hij voelde aan zijn lies en liep wat lastig. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Bosschaart noemde het ook in persconferentie (tussen neus en lippen door). Niemand vroeg door… |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoe lang deze nu weer kwijt? Moder de volgende. Dat kan niet anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat wordt puzzelen op het middenveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was t al. Daarom zit je nu hier |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Viel ook hinkend uit laatste wedstrijd dus niet onverassend. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Veel blessure gevallen duurt nog een tijd (2-4) weken dus ben benieuwd of rvp beroep gaat/moet doen op extra jeugd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bizar hoor maar je zag het al aankomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al afgemeld voor jong Oranje lijkt me? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
gaat het moeilijk krijgen om zich weer in de basis te spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, er zijn niet veel spelers die echt goals in zich hebben op het middenveld. Alleen Stengs, Timber en Milambo zelf eigenlijk. En die eerste 2 zijn stuk, dus voor een gebalanceerd middenveld kom je al snel bij hem uit denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Inderdaad afgemeld voor Jong-Oranje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laat nog niet zien in de basis te horen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet gewoon rustig gebracht worden, moeten niet denken dat het nu al basis is ook al heeft ie wat laten zien in het verleden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Totaal niet fit. Loopt steeds met een grimas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat weinig van zijn potentie zien. Komt natuurlijk vooral door overbelasting |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij, Read t's ff aanpoten geweest voor menigeen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had dit jaar nooit de eerste keuze moeten zijn, was gewoon te vroeg. Echter zal voor hem een stap terug in de rangorde moeilijk te pruimen zijn. Ik zeg; Cashen 20 plus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Of gewoon een van de meerdere keuzes nu. Kan per wedstrijd veranderen. Zullen dus veel spelers nodig hebben, zonder ze op te branden.
Prima! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 18:51 schreef van geil het volgende:Had dit jaar nooit de eerste keuze moeten zijn, was gewoon te vroeg. Echter zal voor hem een stap terug in de rangorde moeilijk te pruimen zijn. Ik zeg; Cashen 20 plus. Wel lichtelijk opgebrand dit seizoen. Hierdoor te lang ondermaats gepresteerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind hem qua afwerking en techniek te kort komen voor de 10 positie. Heeft daarentegen alles als 8 en dus opvolger Timber. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep en kan ook echt een geweldenaar worden op die positie mocht hij zich zo door blijven ontwikkelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Veel te vroeg om hem te verkopen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zoiezo zou echt zonde zijn ook zo vroeg 1 van je eigen parels,, kans dan aanwezig we na paar jaar zeggen van soo als we die toen hadden gehouden, sluit dat zeker niet uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als hij inderdaad aan het onderhandelingen is, wil hij; Of weg Of opslag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 20:14 schreef MMM het volgende:Ik vind hem qua afwerking en techniek te kort komen voor de 10 positie. Heeft daarentegen alles als 8 en dus opvolger Timber. Verdedigend matig sjok sjok voor een 8 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is makkelijk aan te leren, knop om.
Denk dat hij op die positie echt ver kan komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij zat afgelopen vrijdag al aan de 7 km , alleen al in de eerste helft en had toen de meeste meters van allemaal gelopen. Dus dat klopt niet helemaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou overigens zonde zijn als hij gaat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is eigenlijk te vroeg ja. Maar het is ook hoe hij er zelf instaat natuurlijk. Als dan een Engelse ploeg een pak geld op tafel legt, kan het voor alle partijen aantrekkelijk zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sec qua voetbal nog geen afdoende reden om hem weg te doen. Maar moet wel komend seizoen meer laten zien. Er zijn er wel meer die een seizoen nodig hebben gehad. Hoe matig was Paixao vorig seizoen? En Timber in eerste seizoen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De verleiding van de PL voor zo'n jongen is natuurlijk gigantisch. Maar dat is de kans dat hij daar slechts bankvulling zal zijn ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 22:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het is eigenlijk te vroeg ja. Maar het is ook hoe hij er zelf instaat natuurlijk. Als dan een Engelse ploeg een pak geld op tafel legt, kan het voor alle partijen aantrekkelijk zijn. Dit is dus bepalend in deze, en niet zijn eventuele kwaliteiten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Normaliter had hij dit seizoen op een normalere manier erin gekomen geleiderwijs enzo, maar het gebrek aan een speler die nog enigzins ook op 10 kon zorgde voor die noodzaak aangezien Stengs vrij vaak geblesseerd was en een aankoop daar ook uitbleef
dus uiteraard teveel gespeeld en zeker in periodes het echt vet druk was met ch league erbij maar ja in die periode was het domino met blessures, mannetje is ook gewoon echt nog maar pas maandje 20 best knap al.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij zat afgelopen vrijdag al aan de 7 km , alleen al in de eerste helft en had toen de meeste meters van allemaal gelopen. Dus dat klopt niet helemaal. Hij maakt wel meters, maar gaat echt in enorrrrrm traaag tempoooo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 22:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het is eigenlijk te vroeg ja. Maar het is ook hoe hij er zelf instaat natuurlijk. Als dan een Engelse ploeg een pak geld op tafel legt, kan het voor alle partijen aantrekkelijk zijn. Ja daar ben ik het wel mee eens maar dat moet dan wel een gek bedrag zijn. Hij zit in zijn carrière pas in de eerste dagen van zijn lente ,23 maart ofzo |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens met jou Leon, en T-Feyenoord. Maar als ik lees dat die rijke Engelsen tot 25 mln willen gaan, dan is daar dat gekke bedrag. Verklaart de aanstaande aankoop van Valente (een naam voor een grote speler - in spé trouwens).
Gezien de tijd van het jaar gebeurt er al enorm veel op transfergebied bij de club. Past wel in dit achterlijke seizoen, waarbij ik inmiddels enorm zenuwachtig voor de resterende 4 begin te worden. Door instorting 020 zijn de lampies, die ik al flink goed tegen Twente vond, weer helemaal wakker en gaan vol gas natuurlijk op 'n weekje. Tering Utrecht blijft maar winnen en mijn grootste zorg zit 'm in de laatste, Heerenveen. Dáár gaan ze masturberend de zomer door als ze erin slagen het elftal van van Persie plek 3 af te pakken.
Drie keer winnen dus, incl tegen de lampies. Dán pas is mijn angst weg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2025 - 22:20 schreef tomson het volgende:De verleiding van de PL voor zo'n jongen is natuurlijk gigantisch. Maar dat is de kans dat hij daar slechts bankvulling zal zijn ook. Kan volgens mij meer voorbeelden noemen die het dan niet redden en op een zijspoor geraken. Zal wel gewoon om een babbeltje en opwaardering gaan van beide kanten en dan moet ie het eerst maar waar gaan maken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pas 20 geworden. Heb toch wat geduld jongen... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wel een goede speler maar alles gaat in een tempo , ziet hem ook niet erg veel progressie maken , mits een goed bedrag zou ik hem laten gaan met Valente haal je een speler binnen die hem heel goed kan opvolgen en die misschien een betere 10 is dan Milambo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Antoni Milambo is in Engeland om zijn transfer naar Brentford af te ronden, meldt 1908.nl. Een overstap hing al langer in de lucht, vanwege de grote concurrentie op het middenveld bij Feyenoord, maar nu lijkt de transfer in de afrondende fase te belanden.
Eind april meldde 1908 al dat Brentford concrete belangstelling zou hebben voor Milambo. De middenvelder zou persoonlijk al rond zijn met The Bees, alleen aan de voorwaarden van Feyenoord zou nog voldaan moeten worden.
Vandaag (donderdag) zou Milambo samen met zijn zaakwaarnemers in Engeland zijn om aan tafel te gaan met de club. Momenteel zouden de 'puntjes op de i' worden gezet. Volgens de nieuwswebsite is Feyenoord inmiddels op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en staat De Club van Zuid een miljoenenbod te wachten. Feyenoord zou azen op een totaalbedrag van 25 miljoen euro. |
|
|
|