|
|
tomson
|
|
|
Verwachtingen >> teleurstelling >> geen verwachtingen >>> verrasing.En dan weer andersom terug. Het vliegt maar heen en weer.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 21:14 schreef tomson het volgende:Verwachtingen >> teleurstelling >> geen verwachtingen >>> verrasing.En dan weer andersom terug. Het vliegt maar heen en weer.. kortom een speler voor middenmoot eredivisie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel wisselend weer. Goal voor rust wel ontzettend belangrijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Twitter:
Alireza scoorde maar 4 goals in de Eredivisie, maar wel 4 enorm belangrijke: 1x Utrecht uit, 2x PSV, 1x AZ. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad wisselend , maar toch compenseert hij het met veel inzet , heeft weer een goed schot op doel en pakt zo zijn doelpunten mee , hij begint wel weer iets terug te vinden van zijn AZ tijd , momenteel de beste rechtsbuiten die we hebben dus lekker basis laten staan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees veel over die is slecht en die is nog slechter. Maar ik denk dan ....we zijn geen Barcelona, of Bayern. Als we dat kaliber spelers hadden waren we een Europese topploeg. En dat zijn we niet. Maar als je met ( volgens forumleden) zulke slechte spelers hebt. Is het een topperstatie dat je nog op 3 fronten strijd Je kan met een groep met fouten die een ander rechtzet tocg gewoon top zijn ? De ene keer is Jahanbalsh een schlemiel de andere keer een held. Dat geldt hetzelfde voor meerdere spelers toch? Alle waarden naar zijn geld zegt men en daar pas ik mijn mening op aan. Maar voorlopig zie ik amusement, resultaat, en veel tevreden toeschouwers. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Probleem is vooral dat van alle buitenspeler er geen 1 echt standaard gemiddeld in ieder geval n 6je haalt, qua geslaagde acties dus, 1 a2 s nie erg maar dat zijn vaak ook de invallers, maar zijn teveel twijfels voor wat je in basis zou zetten,wat niet lekker is voor n coach, nu is feyenoord als team echt heel sterk zodat er op basis daarvan enorm vaak punten gehaald worden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal dus eigenlijk wel een doorselectie ronde nodig zijn naar volg seizoen, met nieuwe links en rechtsbuiten, waarvan idrissi al weg van is in prencipe, rechterkant zou het dan of ali of walemark moeten zijn die verhuurd of verkocht zou moeten worden, al is het zo na pot van gister dat op dit moment je meest scorende buitenspeler en mss ook wel meeste potentie dilrosun wel Enorm tegenvalt daarom, maar die zou ik dan als 3e keus houden voor links of rechterkant |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wordt iig wat meer waardevol. Keurig doelpunt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, op dit moment wel inderdaad terecht basis, veel strijd en beslissende goals, doet er echt alles aan te slagen en werkt zich de klere, bluift ook echt n fijne gozer hoor, heeft ook wel de gunfactor, merk je ook wel bij overgrote deel fans |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2023 - 14:37 schreef bijft007 het volgende:Jep, op dit moment wel inderdaad terecht basis, veel strijd en beslissende goals, doet er echt alles aan te slagen en werkt zich de klere, bluift ook echt n fijne gozer hoor, heeft ook wel de gunfactor, merk je ook wel bij overgrote deel fans Je kan toch ook moeilijk een hekel hebben aan deze jongen. Veel voetballers lopen toch een beetje naast hun schoenen, vinden zichzelf een beetje te geweldig. Deze jongen totaal niet. Maakt op mij een hele sympathieke,open indruk en vriendelijk naar de media en fans toe. Wat ik ook waardeer is hij heeft de moeite genomen om echt Nederlands te leren. Neem nou bv Tadic,die loopt net zolang in de eredivisie als Ali. Is ook nog eens jaren aanvoerder van zn team, maar het blijft allemaal in t Engels. Als t niet loopt bij Ali dan ben je gauwer geneigd m nog wat meer krediet te geven. Dit is toch dezelfde speler die bij AZ gedeeld topscorer van NL werd ? We weten wat hij kan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja absoluut, zal me ook niet verbazen mocht ali nu bij az utrecht twente basis zal staan hij daar de goals aaneen rijgt hoor, stuk minder druk en lijkt op dat dit gewoon de ali is gewoon op zn normale niveau wat gewoon oke is niet meer of minder, maar is helaas wel vaker onder zn norm, maar is gewoon lastig in te schatten n enorme club zoals de onze met alles eromheen tov de eerstgenoemde clubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heel fijn dat hij z’n vorm vindt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel onbetwiste basisspeler inmiddels |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begint inderdaad steeds beter te worden , gun het hem ook wel positieve jongen die graag wil |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En werkt altijd keihard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt n belangrijke pion, meer en meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, zie hem meer overtuiging in z'n acties leggen. Ook goede klik met Pedersen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wordt 'm gewoon nooit meer deze jongen. Deze zomer afscheid van nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis echt de dagkoers bij Ali. Je weet nooit vooraf of hij het verschil wel/niet gaat maken. Gister niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan zich zondag onsterfelijk maken, gun het hem ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had wel een aandeel bij de goal, stond lelijk in de weg voor de keeper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had Walemark maar 50% van zijn gif en power |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk niet verassend toch, buitenspelers voldoen dit seizoen vaker niet dan wel,weinig goals ook voor buitenspelers, zeker ali en Idrissi aangezien die het meest spelen, dus mag beoordelen dit seizoen, als je buitenspelers hadden gerendeerd had je ze niet zo extreem vaak hoeven te wisselen, beetje lood om oud ijzer nu, vorig seizoen had je er 1 geen omkijken naar had, haast altijd nog n voldoende bij n mindere pot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nja persoonlijk vind ik het niet altijd voldoende waardig . Door inzet vaak op het randje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2023 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Had Walemark maar 50% van zijn gif en power [/quote Eens, walemark mist dat nogal, maar denk dat dat zn karakter is, vergelijkbaar Luigi Bruins vermoed ik jaren terug, oogde ook nogal flegmatiek, over walemark gesproken, ik denk dat ie nu na weer n blessure klaar is bij ons, zat al in blessuretijd om nog iets te laten zien om ook volgend seizoen bij het eerste te kunnen zitten, verhuur lijkt me als dit gaat kloppen het beste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,hij had ook naar Sparta moeten gaan voor een halfjaartje. Evenzogoed idd nog verhuren volgend seizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stop hier toch mee. Heeft best waarde gehad dit seizoen maar bovenal weer ontzettend veel kut wedstrijden gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben er wel klaar mee inmiddels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij stond er ook voor open te vertrekken, mooi, leuke kerel maar feyenoord moet door en moet voor beter gaan, zo dominant in veel wedstrijden ons team, echt te weinig beslissend, idem idrissi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat oplevingen tegen oa PSV en AZ daargelaten maar nu Hobbelt t wel consequent 1 kant op : achteruit. Zo ontiegelijk veel fouten het is echt niet leuk meer. Ik zie dat ik een maand terug nog hoopvol probeerde te blijven voor hem maar het schiet niet op :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat er een club komt die hem wil hebben , voor ons komt hij in alles te kort |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alireza Jahanbakhsh lijkt niet van plan Feyenoord in te ruilen voor een andere club. De aanvaller van de Rotterdammers speelde een sterke tweede seizoenshelft en had een riante bijdrage in de landstitel van de club.
Jahanbakhsh spreekt met De Telegraaf over zijn plannen voor de komende transferwindow en erkent dat er niet veel zal gebeuren. "Aan het begin van dit seizoen en in de winterstop had ik wel andere opties. Maar ik wilde echt iets winnen met deze club. Aan een vertrek heb ik nooit gedacht. Ik wist wat het voor de mensen in deze stad betekende om iets te winnen. Bovendien had ons team echt een bijzondere mentaliteit en heel veel kwaliteit. Dit is een van de bijzonderste groepen waar ik ooit mee heb samengewerkt."
De Iraniër is momenteel niet bezig met een vertrek. "Ik heb nog een contract bij Feyenoord voor een jaar. Ik voel mij hier goed binnen de club. Ik heb nog met niemand gesproken, maar focus me nu eerst op mijn vakantie in Iran en op de oefenduels die ik nog met de nationale ploeg speel. Ik voel mij heel erg thuis in Rotterdam en geliefd bij de supporters", meent de aanvaller. "Als het aan mij ligt, is er alle reden om te blijven. Alles voelt goed, maar je weet het nooit in het voetbal." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wil ruimte maken in de salarishuishouding en heeft aangegeven dat Alireza Jahanbakhsh mag vertrekken, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben de plannen onlangs kenbaar gemaakt bij de zaakwaarnemer van de 29-jarige aanvaller.
Jahanbakhsh heeft in De Kuip nog een contract tot medio 2024, met een cluboptie om zijn contract met een jaar te verlengen. De international van Iran heeft een geschatte marktwaarde van vier miljoen euro en heeft over belangstelling niet te klagen.
Verschillende clubs uit Turkije hebben geïnformeerd bij Feyenoord naar de beschikbaarheid van Jahanbakhsh. Afgelopen winter had de aanvaller de mogelijkheid om een transfer te maken naar Panathinaikos, maar hij besloot trouw te blijven aan de Rotterdamse club en zich volledig in te zetten voor het kampioenschap.
Feyenoord haalde Jahanbakhsh in de zomer van 2021 naar De Kuip. De aanvaller werd na een mislukt avontuur bij Brighton & Hove Albion overgenomen voor een bedrag van één miljoen euro. In totaal speelde hij 83 wedstrijden in het shirt van Feyenoord, waarin hij zestien doelpunten scoorde en vier assists leverde.
Vervanger Jahanbakhsh Gustav Isaksen wordt momenteel beschouwd als een van de opties om de aanval van Feyenoord te versterken. De 22-jarige Deen speelt momenteel voor FC Midtjylland en speelt bij voorkeur als rechtsbuiten. Isaksen heeft een doorlopend contract tot medio 2025 en zijn transferwaarde wordt geschat op zevenenhalf miljoen euro. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige gozer, top voor de groep. Maar kwalitatief te weinig gebracht in twee jaar tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 - 16:25 schreef MMM het volgende:Geweldige gozer, top voor de groep. Maar kwalitatief te weinig gebracht in twee jaar tijd. Mooi omschreven ,+1 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 - 16:25 schreef MMM het volgende:Geweldige gozer, top voor de groep. Maar kwalitatief te weinig gebracht in twee jaar tijd. 30M en 30% doorverkoop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ter aanvulling:
Ik zou liever Ali houden dan Dilrosun. Die moet er als eerst uit, die prutser. |
|
|
|