|
|
Leuv
|
|
|
Ik was voor Kerk gegaan en misschien wel Bazoer voor centraal achterin. Al heb ik bij Bazoer ook wel mijn bedenkingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kerk is leuk als er ruimte ligt met zijn snelheid. Voetballend echt heel beperkt. |
|
|
|
|
Robert Voskuijl
|
|
|
Als je dit zo ziet, valt me op dat AZ door de laatste jaren heen steeds geweldige talenten heeft weten te vinden. Jahanbaksh, Weghorst, Boadu enz. Hoop dat deze AJ komt. En dat de jongere spelers onder Slot een begin kunnen maken. En dat SB erg tgen blijkt te vallen daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2021 door Robert Voskuijl -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Past niet in systeem Slot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 - 22:29 schreef Joszef Kiprich het volgende:Stengs op weg naar de uitgang… ik zie AZ ook nog wel een poging wagen hem terug te halen Hoor je niks meer van |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 20:46 schreef windoweyes het volgende:[..] Hij is 27 en berghuis is 29. Ik zie niet in dat Jahanbakhsh over 2 jaar ook niet gewoon nog 4 tot 6,5M op zou kunnen brengen. Dus dat is de nieuwe maatstaf? 5 miljoen betalen en later weer 6 miljoen verkopen?
Laat me je één ding zeggen: daarmee kom je nooit in de buurt van psv of ajax. Ik denk zelfs dat je az niet inhaalt op die manier. Want die voeren wel gezond beleid.
Feyenoord moet spelers kopen die later voor 10 tot 30 miljoen doorverkocht kunnen worden. Denk aan Sinisterra of Kökçü.
Maar leve de waan van de dag. En leve het korte termijn denken. Wanneer gaan we nu eens vier stappen terug om er dan vijf vooruit te gaan? In plaats van ieder jaar weer 1 stap vooruit en dan 2 achteruit.
Het enige wat ik van Feyenoord verlang is een visie voor de toekomst, aanvallend voetbal en een plek in het linkerrijtje. Laat die korte termijn nu eens weg! Geen spelers kopen van geleend geld of andere ongelukkige financiële constructies. Geen spelers huren of alles wat afbraak doet aan de lange termijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Enorm welkom, echt een zeer goede versterking! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
deze speler hadden ze toen hij bij NEC speelde al kunnen halen heb dit toendertijd hier ook gemeld maar nu komt hij dan als we het mogen geloven prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Plus t is én én. Je moet zowel in de toekomst investeren als t nu. Anders haal je linkerrijtje niet eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop dat hij het oude niveau weer bereikt. Dan waardevol, maar nu nog een cv erbij . |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Ali Reza Ali Reza Ali Reza We worden kampioen.. jajaja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als alles verloopt zoals verwacht gaat de komst van Alireza Jahanbaksh naar Feyenoord snel worden afgerond. Er moeten nog wat formaliteiten worden afgehandeld, bijvoorbeeld de medische keuring van de vleugelaanvaller.
Zo veel bronnen nu. Dan zal t wel |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
of op stijl van Helicopter van gebroeders co:
Ali Ali Ali Ali Ali Reza. We hebben Ali Ali Ali Ali-hé Daarmee vlieg ik over bergen, daarmee vlieg ik over zee Hé, kom op, ga met me Feyenoordkopter mee
Ali Ali Ali Ali Ali Reza. We hebben Ali Ali Ali Ali-hé Nee, je hoeft niet bang te wezen, zijn schot is echt oké Hé, kom op, ga met me Feyenoordkopter mee
Ik heb een Legioen, ja, met een rood/witte kleur En in de kuip, daar zit passie en geur En mooie blauwe stoelen, die zijn voor het gemak Ja, stap maar in de kuip, ja, dan gaan we uit ons dak
Ali Ali Ali Ali Ali Reza. We hebben Ali Ali Ali Ali-hé Daarmee vlieg ik over bergen, daarmee vlieg ik over zee Hé, kom op, ga met me Feyenoordkopter mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2021 door NickyTee -- |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Apart, hier zien ze liever alle Ali’s gaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je googled op Alisa denk ik er heel anders over. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord is druk bezig het met afronden van de transfer van Alireza Jahanbakhsh. Technisch directeur Frank Arnesen heeft donderdagmiddag voor het eerst kort gereageerd op alle geruchten van de afgelopen dagen.
''We zijn op de goede weg, we moeten nog iets doen, maar we zijn optimistisch'', vertelt de Deen in het Algemeen Dagblad. Alireza Jahanbakhsh stond al op de lijst van Feyenoord voordat bekend werd dat de 29-jarige Berghuis definitief ging vertrekken uit De Kuip. De komst van Jahanbakhsh werd lang niet als haalbaar ingeschat, maar de aanvaller heeft kort geleden te horen gekregen dat hij niet meer voorkomt in de plannen van Brighton & Hove Albion. Daarna werd een transfer naar Feyenoord bespreekbaar.
Jahanbakhsh zelf wil dolgraag voor Feyenoord voetballen. Hij levert een fors deel van zijn salaris in en gaat de komende dagen een contract voor meerdere seizoenen tekenen bij de stadionclub. Jahanbakhsh kan niet wachten om aan te sluiten bij de groep en komt het liefst volgende week al in actie tijdens de tweede voorronde van de Conference League. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is precies wat … zei En bleef herhalen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Niet vergeten in te schrijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moest ik ook direct aan denken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat mij betreft het eerste positieve nieuws voor komend seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik t goed zie is dit in t EMC |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dennis van Eersel @DennisVanEersel
De medische keuring van Alireza Jahanbaksh zit erop. De aanvaller gaat zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract bij Feyenoord en zijn komst zal snel officieel bevestigd worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vooral mentaal....goede voetballer op zich, maar brengt het niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat AZ aardig aan sterkte gaat inboeten, er worden er nog meer verkocht. Beb wel benieuwd hoe Alifaza gaat spelen. Als Bizenik hem voetbaltechnisch begrijpt zou je een mooie combi kunnen ontstaan. Maar dat is afwachten en hopen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goede zaak dat hij definitief gaat tekenen , weet iemand of er al meer nieuws is over die kroatische verdediger ? zou heel mooi zijn als dat ook gaat lukken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 - 11:51 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat AZ aardig aan sterkte gaat inboeten, er worden er nog meer verkocht. Beb wel benieuwd hoe Alifaza gaat spelen. Als Bizenik hem voetbaltechnisch begrijpt zou je een mooie combi kunnen ontstaan. Maar dat is afwachten en hopen zou inderdaad een goede tandem kunnen worden alireza is een speler die de achterlijn haalt en goede voorzetten geeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 - 11:51 schreef kenny het volgende:goede zaak dat hij definitief gaat tekenen , weet iemand of er al meer nieuws is over die kroatische verdediger ? zou heel mooi zijn als dat ook gaat lukken Daar is nog stilte |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sinistera, Bozenik, Alidinges
Kan leuke voorhoede worden |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Nu de achterhoede nog, anders moet je steeds minimaal 4/5 doelpunten maken om te winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wordt Sini, Linssi en Ali. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien weet Slot wel optimaal van meerdere keren in de wedstrijd wisselen te profiteren en zien we een combinatie hiervan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 - 15:28 schreef VVout het volgende:Misschien weet Slot wel optimaal van meerdere keren in de wedstrijd wisselen te profiteren en zien we een combinatie hiervan. Dat denk ik eerlijk gezegd! Mooi man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iets meer dan een miljoen kostte die .. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan zeker een gokje waard. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Licht verlies voor Brighton... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 - 11:51 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat AZ aardig aan sterkte gaat inboeten, er worden er nog meer verkocht. Beb wel benieuwd hoe Alifaza gaat spelen. Als Bizenik hem voetbaltechnisch begrijpt zou je een mooie combi kunnen ontstaan. Maar dat is afwachten en hopen Denk dat Bozenik veel gaat scoren met Alireza en Sinisterra op de vleugels, die krijgt genoeg ballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop het, maar denk het niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarop is dat geloof in Bozeniks toch gebaseerd? Vandaag ook weer ruk in het kwadraat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|