|
|
CobusIII
|
|
|
wedstrijdfit? wat heeft hij trouwens te zoeken op rechts? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We hebben het toch over Jean Paul (JP)? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boetius Idd niet op rechts, maar vond dat dit soort mensen die gevochten hebben tegen K Tenminste mee mogen trainen , en misschien kijken of je hem kan helpen, verklaarde zelf fit te zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Diao is niet gelukt, zou de schuld zijn van de speler of zijn makelaar o.i.d., ik vind dat je de schuld bij jezelf moet neerleggen, helemaal omdat je vorig jaar ook al zo'n fout (te laat actueel worden voor een speler) had gemaakt met die Rodriquez. Maar ga a.u.b. niet meer komen met onze vriend Janhanbaks of Boet die al 2x is mislukt bij ons. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die heeft een lang ziektebed achter de rug, is clubloos, niet wedstrijdfit en speelt niet op rechts. Ik probeer wat aanknopingspunten te bedenken waarom je met deze naam komt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon ik vond het aandoenlijk, beetje het veteranengevoel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 09:12 schreef Frobin1974 het volgende:Diao is niet gelukt, zou de schuld zijn van de speler of zijn makelaar o.i.d., ik vind dat je de schuld bij jezelf moet neerleggen, helemaal omdat je vorig jaar ook al zo'n fout (te laat actueel worden voor een speler) had gemaakt met die Rodriquez. Maar ga a.u.b. niet meer komen met onze vriend Janhanbaks of Boet die al 2x is mislukt bij ons. Diao was plan Z, vandaar dat het laat is ingezet. DtK heeft al zijn effort op Olsen gezet. Dat was de target. Dat ging niet door, mede door rare onderhandelwijze van Brugge. Als er dan een kink in de kabel komt ben je te laat. met Olsen wilde DtK een klapper binnenhalen. hij was in de veronderstelling dat het sowieso ging lukken. Dat is een (dure) inschattingsfout geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bel eens met mevrouw P. Paay. Veteranengevoel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jij als groot fan van oude gebouwen hebt vast het 06 nummer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ali ziet een terugkomst wel zitten volgens Lamprou |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 09:16 schreef CobusIII het volgende:[..] Diao was plan Z, vandaar dat het laat is ingezet. DtK heeft al zijn effort op Olsen gezet. Dat was de target. Dat ging niet door, mede door rare onderhandelwijze van Brugge. Als er dan een kink in de kabel komt ben je te laat. met Olsen wilde DtK een klapper binnenhalen. hij was in de veronderstelling dat het sowieso ging lukken. Dat is een (dure) inschattingsfout geweest. Ik snap niet wat Brugge raar deed. Het is hun goed recht hun beste speler niet op het laatste moment te verkopen. Vrij naïef juist om te denken dat je met geld alles kan kopen. Je had gewoon eerder moeten informeren bij Brugge dan was het helemaal goed gekomen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja die wil nog wel wat cash |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 11:09 schreef Leuv het volgende:[..] Ik snap niet wat Brugge raar deed. Het is hun goed recht hun beste speler niet op het laatste moment te verkopen. Vrij naïef juist om te denken dat je met geld alles kan kopen. Je had gewoon eerder moeten informeren bij Brugge dan was het helemaal goed gekomen. Logisch wat Brugge deed spelen notabene zelf ook Champions league.
In deze heeft DtK ferm gefaald, punt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
En Jahanbakhsh?
Zou echt wel pure armoe zijn, kon vorig jaar al niet meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 11:28 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Logisch wat Brugge deed spelen notabene zelf ook Champions league. In deze heeft DtK ferm gefaald, punt. Is zo. Wil niet per definitie zeggen dat we zwakker zijn geworden.
Staat en valt met vooral de nieuwe trainer. Zijn visie, zijn systeem en passende basis. De erfenis van Slot is niet makkelijk voort te zetten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 11:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is zo. Wil niet per definitie zeggen dat we zwakker zijn geworden. Staat en valt met vooral de nieuwe trainer. Zijn visie, zijn systeem en passende basis. De erfenis van Slot is niet makkelijk voort te zetten. Ik ben in tegenstelling tot anderen dan ook niet pessimistisch over het geheel, maar wel kritisch op bepaalde punten zoals dit. Foei Dennis!
Maar nu is t aan Priske om te bewijzen dat hij daadwerkelijk die veelzijdige trainer is wat in 't begin gezegd werd.
2e plaats moet met deze selectie makkelijk haalbaar zijn achter psv dat er boven uitsteekt.
Is niet zo dramatisch toch |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 11:09 schreef Leuv het volgende:[..] Ik snap niet wat Brugge raar deed. Het is hun goed recht hun beste speler niet op het laatste moment te verkopen. Vrij naïef juist om te denken dat je met geld alles kan kopen. Je had gewoon eerder moeten informeren bij Brugge dan was het helemaal goed gekomen. Onzin. Ze waren in onderhandeling in de laatste fase van de transferperiode. Brugge heeft een vraagprijs. Naar wat ik begrijp heeft DtK dat uiteindelijk ook geboden. Brugge weigert dan alsnog. Dat vind ik niet chique. Maar het is ook een inschattingsfout van DtK en een dure. Of we uiteindelijk blij moeten zijn met het feit dat het niet doorgaat weet ik niet. Komen wel steeds meer signalen dat supporters van Brugge niet met Olsen wegliepen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 12:43 schreef CobusIII het volgende:[..] Onzin. Ze waren in onderhandeling in de laatste fase van de transferperiode. Brugge heeft een vraagprijs. Naar wat ik begrijp heeft DtK dat uiteindelijk ook geboden. Brugge weigert dan alsnog. Dat vind ik niet chique. Maar het is ook een inschattingsfout van DtK en een dure. Of we uiteindelijk blij moeten zijn met het feit dat het niet doorgaat weet ik niet. Komen wel steeds meer signalen dat supporters van Brugge niet met Olsen wegliepen. Brugge moest niks en hun mogelijk alternatief ging misschien ook niet. Opvallend dat ze er zelfs voor openstond, spelen immers zelf ook Champions League..
Lastige jongen, ws daarom..
Of t goed of slecht is dat ie niet komt? Doet niet meer te zake..
Dat er niet op tijd een alternatief voor was is wel niet erg professioneel.
Maar 't is zoals t is en wie weet komt er nog wel iets uit een andere markt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Te lang op Olsen gefixeerd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
En wat vinden we van Ali? heeft het enige zin om hem bij de selectie te halen? Is het een meerwaarde voor het groepsproces nu er veel nieuwe spelers zijn? Ik hoor dat hij daar altijd veel in betekende. Voetballend vond ik het matig wat hij bij Feyenoord bracht, maar had zo zijn momenten. Constructie met wat tekengeld voor een jaar tegen een bescheiden salaris? In de winter dan weer de markt op voor een rechtsbuiten? Ik weet het niet. leiever andere opties, maar die zie ik niet snel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 13:37 schreef MightyAce het volgende:[..] Op vrijdag 22 september 2023 - 14:46 schreef VVout het volgende: Met drank al niet te harden, laat staan zonder. . 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 13:33 schreef CobusIII het volgende:En wat vinden we van Ali? heeft het enige zin om hem bij de selectie te halen? Is het een meerwaarde voor het groepsproces nu er veel nieuwe spelers zijn? Ik hoor dat hij daar altijd veel in betekende. Voetballend vond ik het matig wat hij bij Feyenoord bracht, maar had zo zijn momenten. Constructie met wat tekengeld voor een jaar tegen een bescheiden salaris? In de winter dan weer de markt op voor een rechtsbuiten? Ik weet het niet. leiever andere opties, maar die zie ik niet snel. Was vorig jaar toch al meestal niks..
Zegt genoeg dat ie nog geen club heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was toch ook nog eens grootverdiener in onze selectie? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 13:33 schreef CobusIII het volgende:En wat vinden we van Ali? heeft het enige zin om hem bij de selectie te halen? Is het een meerwaarde voor het groepsproces nu er veel nieuwe spelers zijn? Ik hoor dat hij daar altijd veel in betekende. Voetballend vond ik het matig wat hij bij Feyenoord bracht, maar had zo zijn momenten. Constructie met wat tekengeld voor een jaar tegen een bescheiden salaris? In de winter dan weer de markt op voor een rechtsbuiten? Ik weet het niet. leiever andere opties, maar die zie ik niet snel. Zoiets zou kunnen hoor. Want nogmaals qua aantallen kom je relatief snel in de problemen, op rechts/linksbuiten.
Natuurlijk was het voetballend niet genoeg wat hij bracht. En was doorselecteren volkomen logisch. Maar dat is niet helemaal gelukt. Dus misschien is het nog je beste optie om hem er een jaartje weer bij te houden, voor 2 consumptiebonnen. Maar als er een betere optie, dan graag natuurlijk. Maar als het Ali of niets is, dan weet ik niet of we de luxe hebben om voor niets te gaan.
Of we stellen Nieuwkoop weer op als rechtsbuiten ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
sodemieter op met ali , nooit weer aan beginnen , voegt 0,0 toe |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben ook beschikbaar voor de rol die Ali vorig jaar had. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar hij was zo goed met de spelers! Echt een verbinder.
Na de wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dure golden retriever |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, wat is dan de conclusie?
Met de buitenspelers die je hebt het seizoen ingaan? En eventuele problemen intern oplossen. Zoals Nieuwkoop op rechtsbuiten of misschien jeugdspelers inzetten. Iets in die richting.
Of transfervrij nog iemand anders erbij zoeken, maar niet Ali? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet je naar buiten laten. En als je teveel vreet en weinig lol geeft ander baassie gunnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 17:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar goed, wat is dan de conclusie? Met de buitenspelers die je hebt het seizoen ingaan? En eventuele problemen intern oplossen. Zoals Nieuwkoop op rechtsbuiten of misschien jeugdspelers inzetten. Iets in die richting. Of transfervrij nog iemand anders erbij zoeken, maar niet Ali? Lastig.
Dat laatste kan als het echt een versterking is, voetballend. Maar geen idee of daar nog wat tussen zit, vrees van niet.
Jammer dat je Slory heb verhuurd. Had nog iets van lucht kunnen geven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag wel van mij hoor, de 4-1 dan wel😉 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vrienden voor het leven met de Wolf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kreeg een beetje een rot gevoel..............blijven had geen optie geweest. Denk ik..........maar ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dat zegt veel.
Ik zie Te Kloese nog staan met z’n grote mond. Wij gaan doorselecteren, toen hij Ali liet gaan.
Jokkebrok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou dan ook graag willen weten waarom dit wanbeleid |
|
|