|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand vind t gek dat ie zo nummer 9 krijgt |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:Waarop is dat geloof in Bozeniks toch gebaseerd? Vandaag ook weer ruk in het kwadraat. Hij maakt mooie spitsen goals, het is een heel ander type spits dan dat we normaal hebben. Maar ik denk dat als je hem een tijdje het vertrouwen en de kans geeft dat hij er gewoon veel.in gaat leggen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wie had je anders dat nummer willen geven, we hebben een kleine selectie, en dit is voor ons relatief een aankoop van naam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar dan blijft het alsnog vreemd dat je een buitenspeler nummer 9 geeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja eens, aan de andere kant het is maar een nummer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is normaal joh. ;)
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat niet alleen, maar ook dat blijkbaar Jorgensen gewoon al weg is terwijl ie er nog is. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Mits hij weer in vorm komt is hij wel een garantie voor goals. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nu alleen Tankovic nog halen dan zijn we helemaal compleet :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verademing in het interview , en in een helft kon je al zien ,dat dit ons veel sterker gaat maken , meer van dit soort spelers graag . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alireza Jahanbakhsh heeft zijn eerste minuten gemaakt voor Feyenoord en kan niet wachten op meer. De aanwinst van de Rotterdammers kwam in de rust in het veld in het oefenduel tegen PAOK Saloniki.
"Het voelde goed om weer voor fans te spelen en om in het shirt van Feyenoord te mogen spelen", vertelt de 27-jarige aanvaller in gesprek met ESPN. "Ik moet wel zeggen dat er nog veel is om te verbeteren, want ik heb lang niet gespeeld."
Jahanbakhsh speelde afgelopen donderdag met de beloften mee en maakte nu weer minuten. De aanvaller heeft nog tijd nodig. ''Ik word vanzelf beter, maar het is nu zaak om wedstrijdritme op te doen. Ik heb deze week hard getraind en als ik zo doorga, dan komt het allemaal wel goed."
"Ik hou van de manier waarop deze trainer wil spelen. Veel kansen bij elkaar voetballen, hoog druk zetten en ballen onderscheppen. Zo wil ik het ook.'' Kan de aanvaller donderdag spelen? ''Dat is niet mijn keuze. Ik hoop het wel. De uitwedstrijd was moeilijk, maar in eigen huis moeten we de klus klaren.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu een docu van hem bezig op espn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarna nog maar een de goals van Pelle meegepakt, maar Ali lijkt me best relaxed als je die docu zo zag. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Heb ik ook even gekeken. Lijkt me een gedreven knaap. Ook redelijk down to earth gebleven. Nu alleen nog even de assists en doelpunten bij ons verzorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind m nu al met afstand de beste speler . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat is hij waarschijnlijk ook. Nu alleen maar te hopen dat er iemand komt te staan in het centrum die zijn voorzetten op waarde gaat schatten en er iets mee doet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk n helft vanavond ? de 2de ? Ik verwacht 2 goals . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt 'm nu nog claimen als nummer 1 fan, voordat MMM dat doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
van geil als groupie, daar kan ik mij gelukkig helemaal niks bij voorstellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan beland je in een darkroom met hem Gerard. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel lekker z'n kriebelbaardje! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voor mij moet alles gladgeschoren zijn, van teen tot poesje... (De rest interesseert me niet)
Gaan vrouw met baard uiteraard, voor de grappenmakers onder jullie alvast :-)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel apart hoor Cruz. Een vrouw met borsthaar.. ik oordeel verder niet hoor kerel, ieder z'n fetisj. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 18:47 schreef ar het volgende:Wel apart hoor Cruz. Een vrouw met borsthaar.. ik oordeel verder niet hoor kerel, ieder z'n fetisj. Dat jij alleen al aan dat laatste denkt, zegt meer over jou vrees ik :-)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog veel stappen te maken |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Inderdaad, nog niet op zijn niveau. Had ook de indruk dat die ijverige Pedersen hem in de weg liep. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verwachtingspatroon is ook wel hoog. Krijg je al snel als een selectie niet naar de zin is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alles ok op vakantie ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bereik is hier niet super, nou lijkt het net of onze club een heel slecht elftal heeft. Zal wel aan mijn verbinding liggen dat alles zo traag en schokkerig gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 13:12 schreef MightyAce het volgende:[..] Bereik is hier niet super, nou lijkt het net of onze club een heel slecht elftal heeft. Zal wel aan mijn verbinding liggen dat alles zo traag en schokkerig gaat. Ongetwijfeld , 100 km verderop is het smullen . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een arbeid gisteren, respect hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geeft veel verrassende passes achter de verdediging . Past veel beter bij types al Bozenik en/of Bannis op dit moment . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had wel wat nare overtredinkjes in de wedstrijd.. |
|
|
|